Gå til innhold

Redd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå straks vært singel i ett år..

Dette året har det skjedd mye, og jeg har så og si hele veien hatt noen å ha sex med. Sex har vært viktig for meg, og også det jeg egentlig har kunne gått "god for" hos det motsatte kjønn. Er vel omtalt som en pen jente, men har ikke noe mer å tilby enn det desverre...

Problemet nå er at jeg har "mistet", de jeg har hatt sex med iløpet av dette året.

Og orker ikke å stresse med å finne noen nye, selvom jeg så gjerne skulle pult litt :fnise: Men jeg klarer ikke når personen ikke tenner meg, og jeg finner ingen / kjenner som tenner og er ledig..

Har ikke hatt sex på 5-6 uker nå, og kjenner at jeg begynner å stresse..

Jeg har aldri i mitt liv ( etter jeg startet med sex så klart) gått så lenge uten.

Før kunne jeg ta "hva som helst" for bare ett knull. Men nå som jeg har blitt eldre (28) klarer jeg bare ikke lenger :sjokkert: føler det må være en tiltrekning..

Greia er at jeg er kjempe redd for å bli dårlig i senga, og miste det jeg har lært meg.. Hvis jeg blir dårlig i senga, kan jeg bare glemme å få meg ett nytt forhold igjen..

Lurer på om noen av dere har vært flinke, også hatt en pause? Hvor lenge har det gått? Glemte du alt? Var det fælt å ha sex igjen etter så lang tid?'

Hjeeelp :trist:



Anonymous poster hash: fa60f...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...atte hæh her også?



Anonymous poster hash: 99cc6...613
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

atte Hæ hva da?

Hva skjønner dere ikke? :fnise: Jeg er redd for å bli dårlig i senga..

Vet ikke når/ om / hvis jeg vil finne noen å ha sex med igjen

TS



Anonymous poster hash: fa60f...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ingen komme med noe mer saklig enn "Wow" og "Hæ"??

Er det ingen som har vært redd for noe sånt som dette? Er jeg ett slags utskudd eller noe? :sjokkert::plystre:



Anonymous poster hash: fa60f...267
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ingen komme med noe mer saklig enn "Wow" og "Hæ"??

Er det ingen som har vært redd for noe sånt som dette? Er jeg ett slags utskudd eller noe? :sjokkert::plystre:

Anonymous poster hash: fa60f...267

Ja.

Anonymous poster hash: 27bb2...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ingen komme med noe mer saklig enn "Wow" og "Hæ"??

Er det ingen som har vært redd for noe sånt som dette? Er jeg ett slags utskudd eller noe? :sjokkert::plystre:

Anonymous poster hash: fa60f...267

Obviously er ikke dette et problem. 5-6 uker uten sex? Oh poor thing.

Som sagt, slapp av. Ikke tenk på dette, og da blir det heller ikke noe å bekymre seg for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å sykle. Du glemmer ikke kunsten.



Anonymous poster hash: 9eeae...d90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubegrunnet bekymring. Jeg har hatt flere langvarige pauser fra sex, og da snakker vi om perioder fra 6mnd til 1,5 år, og har ikke mistet hverken ferdigheter eller generell lyst. Jeg er veldig glad i å ha sex, men foretrekker å avstå fremfor å ha noen nye hele tiden, bare sånn for å avkrefte at jeg er aseksuell og at det er derfor det går fint. Hvis du har så "panikk" over bare noen uker, så tenker jeg egentlig at du kunne hatt godt av en litt lengre pause, bare for å skjønne at det går an, og at det ikke er noe å stresse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg noen andre "kvaliteter" ts. Hvis du tror det er det eneste som kaprer en mann, tar du feil.

Mulig du trenger å jobbe med selvbildet ditt.



Anonymous poster hash: 8f771...6af
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

atte Hæ hva da?

Hva skjønner dere ikke? :fnise: Jeg er redd for å bli dårlig i senga..

Vet ikke når/ om / hvis jeg vil finne noen å ha sex med igjen

TS

Anonymous poster hash: fa60f...267

Slapp av... Du blir ikke noe dårligere selv om det går litt tid i mellom.

Sex er nesten som å lære seg å sykle, det blir aldri verre enn første gangen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ubegrunnet bekymring. Jeg har hatt flere langvarige pauser fra sex, og da snakker vi om perioder fra 6mnd til 1,5 år, og har ikke mistet hverken ferdigheter eller generell lyst. Jeg er veldig glad i å ha sex, men foretrekker å avstå fremfor å ha noen nye hele tiden, bare sånn for å avkrefte at jeg er aseksuell og at det er derfor det går fint. Hvis du har så "panikk" over bare noen uker, så tenker jeg egentlig at du kunne hatt godt av en litt lengre pause, bare for å skjønne at det går an, og at det ikke er noe å stresse med.

Tusen takk for ( endelig) ett fint svar. :rolleyes:

Ja, du har vel kanskje ett poeng. Kanskje jeg bare skal slappe av for første gang i mitt liv, og ikke stresse så mye med dette. Iogmed at det ligger en forandring hos meg selv, regner jeg med at neste gang vil det være med noen som det kanskje kan bli noe ordentlig med? Har vært i 3 lange forhold siden jeg var 15 år, så derfor er alt dette litt nytt for meg. Har som sagt vær singel i 10 mnd, og har stressa så mye dette året, blitt brukt og kast og fått bekreftet at gutta vil ha meg der, fordi jeg er visstnok så deilig i senga, men de vil ikke noe mer, og da regner jeg med at jeg har ikke noe mer å stille opp med, enn utseeende og kropp...

Anonymous poster hash: fa60f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for ( endelig) ett fint svar. :rolleyes:

Ja, du har vel kanskje ett poeng. Kanskje jeg bare skal slappe av for første gang i mitt liv, og ikke stresse så mye med dette. Iogmed at det ligger en forandring hos meg selv, regner jeg med at neste gang vil det være med noen som det kanskje kan bli noe ordentlig med? Har vært i 3 lange forhold siden jeg var 15 år, så derfor er alt dette litt nytt for meg. Har som sagt vær singel i 10 mnd, og har stressa så mye dette året, blitt brukt og kast og fått bekreftet at gutta vil ha meg der, fordi jeg er visstnok så deilig i senga, men de vil ikke noe mer, og da regner jeg med at jeg har ikke noe mer å stille opp med, enn utseeende og kropp...

Anonymous poster hash: fa60f...267

Noe må jo de tre eksene dine ha likt med deg, siden du har vært i lange forhold! Jeg synes det høres ut som du har godt av å være singel litt jeg, sånn at du bare kan tenke på deg selv og lære seg selv å kjenne alene. Og jeg tror nok ikke du glemmer gamle kunster i senga av å gå uten sex uansett hvor lang tid det går. Første gang med ny partner er jo så godt som aldri perfekt uansett siden man ikke kjenner hverandres kropper enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke hatt noe problemer i livet å snakke om når pause fra sex er det store problemet for deg. Når du får virkelige problemer i livet vil slike problemet virke som ingenting, skal du se.



Anonymous poster hash: f184c...97f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Du blir ikke dårlig i senga av den grunn ;) Så slapp av. Sex er ikke akkurat så vanskelig at man glemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for ( endelig) ett fint svar. :rolleyes:

Ja, du har vel kanskje ett poeng. Kanskje jeg bare skal slappe av for første gang i mitt liv, og ikke stresse så mye med dette. Iogmed at det ligger en forandring hos meg selv, regner jeg med at neste gang vil det være med noen som det kanskje kan bli noe ordentlig med? Har vært i 3 lange forhold siden jeg var 15 år, så derfor er alt dette litt nytt for meg. Har som sagt vær singel i 10 mnd, og har stressa så mye dette året, blitt brukt og kast og fått bekreftet at gutta vil ha meg der, fordi jeg er visstnok så deilig i senga, men de vil ikke noe mer, og da regner jeg med at jeg har ikke noe mer å stille opp med, enn utseeende og kropp...

Anonymous poster hash: fa60f...267

Hva med de tre som valgte å være i årelange forhold med deg, er de idioter de da siden de holdt ut så lenge? Du er rimelig naiv til å være så nærme tredve år.

Anonymous poster hash: 597fe...f0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...