Gå til innhold

Hvor i Norge finner man de billigste damene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, Oslo er vanskelig. Dra til en liten plass hvor de er vant til å pule på naboen hver helg. Da kommer du inn som et friskt pust, og det bør være lett for deg å skaffe fitte.



Anonymous poster hash: ad7bf...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for gammel for Paradise. Du skal være typ under 25 der. Dessuten vil jeg ikke ha sex på tv.

Anonymous poster hash: f6059...a6d

På tide å bli voksen i hodet også da, kanskje?

Anonymous poster hash: ad653...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Noen som har en ide hvor i Norge jentene er billigst. Lettest å få til sengs. By? tettsted? Landsdel?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Jeg dauer! :skratte:

- om det er så lite ved deg at du må gå ut og søke etter det stedet hvor kvinnene er 'lettest' for å håpe å 'få deg noe' da har du tapt før du har startet.

Anbefaler varmt å heller bli hjemme med høyrehanda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart oppi nord :) Finnmark for eksempel.

Rett og slett steder der det er lite annet å gjøre enn å drikke og feste innendørs. Men for all del, jentene er egentlig like løse overalt, det eneste som skiller er kultur og hvilken kriterier men måles på. Og det er potensielt mye mer fitte å få seg i storbyene enn på småsteder, men samtidig får de langt flere tilbud om pikk så de blir litt mer kresne.



Anonymous poster hash: 047b3...3b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide å bli voksen i hodet også da, kanskje?

Anonymous poster hash: ad653...de1

Så du mener det finnes en aldersgrense for å finne damer som er lette på tråden?

Ikke så mange tips her inne. Bare trådavsporinger.

Jeg har hørt Oslo, Halden og Sandnes. Noen flere?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dauer! :skratte:

- om det er så lite ved deg at du må gå ut og søke etter det stedet hvor kvinnene er 'lettest' for å håpe å 'få deg noe' da har du tapt før du har startet.

Anbefaler varmt å heller bli hjemme med høyrehanda.

Altså, ikke alle har det så lett på sexmarkedet. Her er det en ærlig sjel som spør etter hjelp til å finne lavthengende frukter, og da bør vi møte ham med høflige svar - ikke trakassering og latterliggjøring. Ikke alle har det så greit at de bare kan gå ut og ta med seg hjem nær sagt hvem de vil.

Anonymous poster hash: ad7bf...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

generelt tettsteder og små byer - som hele Norge består av. Stikk til nabokommunen du TS;)



Anonymous poster hash: e9809...2f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ute på bygdene hvor de bare har stampuben med faste gjester. Kle deg pent og ta en tur dit, og vipps så er du en damemagnet :)



Anonymous poster hash: ad7bf...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Hvis du ikke har suksess med damene der du bor, hva i all verdens rike er det som får deg til å tro at det skal endre seg så radikalt ett annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har suksess med damene der du bor, hva i all verdens rike er det som får deg til å tro at det skal endre seg så radikalt ett annet sted?

Bedre oddsene. Det må da være et sted/steder i Norge hvor jentene er mer lette på tråden enn andre steder?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laaaangt nord (sånn typ Finnmark). Her er det mange trashy folk - men husk at lett på tråden-dame også kan bety drama queen-dame. Det går ofte hånd i hånd :P

Ellers kan du se på måten de kler seg, spesielt på utesteder.

Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har suksess med damene der du bor, hva i all verdens rike er det som får deg til å tro at det skal endre seg så radikalt ett annet sted?

Fordi det er forskjell på steder.

Anonymous poster hash: ad7bf...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bygda generelt. Der er damene ekstra villige fordi de må konkurrere med menn som uansett får seg noe hos geitene/sauene. Men dersom jeg må legge ved en landsdel: Nord-Norge.



Anonymous poster hash: d936c...9d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oslo har kvinneoverskudd, men kanskje de har litt store krav også. Hvis du finner en som ser desp ut i Oslo kanskje. Kle deg bra og se velstelt ut.



Anonymous poster hash: 2935b...106
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo har kvinneoverskudd,

Really? Er jo bare svenske partykiller der.

Anonymous poster hash: ad7bf...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at kvinner stiller seg uforstående til at noen vil oppsøke steder med billige damer. For sex er jo det letteste å få, hvorfor dra lenger enn sin egen by? Enda morsommere at mange damer flokker seg til Oslo for å finne seg en fyr å bli sammen med, fordi det er lettere.

TS prøv Trøndelag. Nord-Trøndelag har de yngste alenemødrene i Norge hvis jeg husket riktig. De har et løsere syn på sex vil jeg påstå. Har en søster som bor der. Hun påstår festlivet et noe helt annet og at damer er løsere enn her på Østlandet hvor vi har vokst opp. Se også på Brovold, han får seg i bøtter og spann. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2a347...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at kvinner stiller seg uforstående til at noen vil oppsøke steder med billige damer. For sex er jo det letteste å få, hvorfor dra lenger enn sin egen by? Enda morsommere at mange damer flokker seg til Oslo for å finne seg en fyr å bli sammen med, fordi det er lettere.

TS prøv Trøndelag. Nord-Trøndelag har de yngste alenemødrene i Norge hvis jeg husket riktig. De har et løsere syn på sex vil jeg påstå. Har en søster som bor der. Hun påstår festlivet et noe helt annet og at damer er løsere enn her på Østlandet hvor vi har vokst opp. Se også på Brovold, han får seg i bøtter og spann. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2a347...5e2

Hmm...høres spennende ut. Hvor i Nord-Trøndelag anbefaler du? Helst en by.

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...