Gå til innhold

Hvor i Norge finner man de billigste damene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en ide hvor i Norge jentene er billigst. Lettest å få til sengs. By? tettsted? Landsdel?



Anonymous poster hash: f6059...a6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du tror det er en by som produserer billige damer? :murvegg: De finnes over alt. Både de billige og de mer sparsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har et tips? Feks i Oslo de billigste damene finnes? Eller Hammerfest?



Anonymous poster hash: f6059...a6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig, men jeg har inntrykk av at mange er lokalisert til Stavanger-området, samt noen av kommunene på Romerike. Anbefaler deg å melde deg på neste sesong av Paradise Hotel, så får du nok kjørt deg, skal du se. :)



Anonymous poster hash: 02ffe...6e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en ide hvor i Norge jentene er billigst. Lettest å få til sengs. By? tettsted? Landsdel?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Der hvor de blir sjekket opp av de "dyreste" mennene... og det er ikke deg.

Anonymous poster hash: eb287...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en ide hvor i Norge jentene er billigst. Lettest å få til sengs. By? tettsted? Landsdel?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Halden.

Anonymous poster hash: a12ce...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Ingen som har et tips? Feks i Oslo de billigste damene finnes? Eller Hammerfest?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Så du har tenkt deg på turnè? Du vet at det blir helt sikkert dyrere enn å bare kjøpe seg ei på strøket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har tenkt deg på turnè? Du vet at det blir helt sikkert dyrere enn å bare kjøpe seg ei på strøket?

Å kjøpe sex er ulovlig. Jeg vil bare sjekke opp damer på en bar og få de tilsengs.

Anonymous poster hash: f6059...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Å kjøpe sex er ulovlig. Jeg vil bare sjekke opp damer på en bar og få de tilsengs.

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Poenget var at om du skal reise Norge rundt for å finne de billigste damene, så blir nok det dyrere i lengden, hvis det var økonomien det sto på. For øvrig kan jeg opplyse deg om at du trenger ikke bruke fem flate øre på en dame for å få henne til sengs. Men enkelte må jo kjøpe seg dame, uansett, da verken sjarm, intelligens eller utseende er på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en ide hvor i Norge jentene er billigst. Lettest å få til sengs. By? tettsted? Landsdel?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Nord-Norge. Særlig hvis du er fra sør. De er ganske desp der oppe :P

Anonymous poster hash: ad7bf...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at om du skal reise Norge rundt for å finne de billigste damene, så blir nok det dyrere i lengden, hvis det var økonomien det sto på. For øvrig kan jeg opplyse deg om at du trenger ikke bruke fem flate øre på en dame for å få henne til sengs. Men enkelte må jo kjøpe seg dame, uansett, da verken sjarm, intelligens eller utseende er på topp.

For å oppklare hva jeg legger i ordet "billige damer", så mener jeg IKKE økonomi. Jeg mener de jentene som er lettest på tråden. Comprende?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe sex er ulovlig.

Ikke hvis du betaler med drinker.

Anonymous poster hash: ad7bf...9a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

For å oppklare hva jeg legger i ordet "billige damer", så mener jeg IKKE økonomi. Jeg mener de jentene som er lettest på tråden. Comprende?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Ahh, da vet jeg neimen ikke. Tror du finner damer som er både pripne og mer generøse over alt. Hva med å stille deg opp uten for innspillingsstudioet til Paradise Hotell? Der virker de ganske løse i trusestrikken. Eventuelt melde deg på neste gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I hvert fall ikke Oslo. Der er det vanskelig.



Anonymous poster hash: ad7bf...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, da vet jeg neimen ikke. Tror du finner damer som er både pripne og mer generøse over alt. Hva med å stille deg opp uten for innspillingsstudioet til Paradise Hotell? Der virker de ganske løse i trusestrikken. Eventuelt melde deg på neste gang :nigo:

Jeg er for gammel for Paradise. Du skal være typ under 25 der. Dessuten vil jeg ikke ha sex på tv.

Anonymous poster hash: f6059...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppklare hva jeg legger i ordet "billige damer", så mener jeg IKKE økonomi. Jeg mener de jentene som er lettest på tråden. Comprende?

Anonymous poster hash: f6059...a6d

You don't say. :rolleyes:

Anonymous poster hash: ad653...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...