Gå til innhold

Om menn ble borte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At menn ikke greier rydde hjemme er en myte, en ganske fordomsfull og stereotypisk nedlatende myte. Slike utsagn hører hjemme hos andre infantile fordommer som "kvinner hører til på kjøkkenet".

Problemer er at sistenevnte utsagn ser de fleste på som en spøk og er ikke alvorlig ment, mens din fordom er noe du tror fullt og helt på. Det er stygt det. Hva med å opplyse deg litt? Kanskje besøke 100 enslige menn på 25+ så finner du ut om alle disse hjemme en bomba horehus av noen bakteriebomber?

Så smører du på med en enda mer graverende fordom som går ut på at menn ikke greier lage mat. Hvor gammel er du egentlig?

For det første så er menn de som briljerer innen kokkeyrket, de høyst dekorerte og beste kokkene i verden er menn nesten alle som en tilogmed i Norge.

Vi menn har også jaktet, slaktet og tilberedt vår egen mat i hele menneskets historie. Vi har i stor grad stått for det harde arbeidet på gårder som bønder.

Om du tror menn ikke evner lage en brødblings så beklager... da er det ikke håp for deg. Med dine fordommer og kunnskapsløhet så hadde verden gått raskt under om de som stod var som deg.

Menn er fult kapable til å jakte , drive gård samt lage mat (i større grad en kvinner). Sorry to burst your bubble Miss Ignorance.

Dat moment når du tenker akkurat det samme men ser at en annen har tenkt tanken før meg. Sparte meg for bryet å svare på sånne tåpelige kommentarer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dat moment når du tenker akkurat det samme men ser at en annen har tenkt tanken før meg. Sparte meg for bryet å svare på sånne tåpelige kommentarer

nettopp. kunnskapsløse og fordomsfulle kjerringer fornekter seg aldri.

damer i et nøtteskall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på det samme. Det er liksom heeeeelt naturlig at en heterofil kvinne skal ha sex med venninnene sine, men at en heterofil mann skulle gjøre det samme er uaktuelt. Merkelig tankegang.

Det er jo fordi det faktisk oftere er slik da, om man ser rundt seg. Venninner som kysser på fest kun for å terge karene i samme rom? Du ser ikke det samme forekomme med kamerater liksom. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fordi det faktisk oftere er slik da, om man ser rundt seg. Venninner som kysser på fest kun for å terge karene i samme rom?

Blir slutt på det når det ikke lenger er igjen noen karer på planeten å terge :P

Anonymous poster hash: 5cb49...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir slutt på det når det ikke lenger er igjen noen karer på planeten å terge :P

Anonymous poster hash: 5cb49...22a

Ja! Og da kan dere angre på at dere ikke gjorde noe annet enn å terge menn. Hehe

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::fnise:

Du innser at menn har startet praktisk talt hver eneste krig? Om noen er overedramatiske og hysteriske er det virkelig dere, dreper oss og hverandre over hver minste filleting.

Anonymous poster hash: 8ba88...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du innser at menn har startet praktisk talt hver eneste krig? Om noen er overedramatiske og hysteriske er det virkelig dere, dreper oss og hverandre over hver minste filleting.

Anonymous poster hash: 8ba88...5e5

For kvinner er ikke istand til å utøve vold? Spar meg.

Anonymous poster hash: 5baec...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du innser at menn har startet praktisk talt hver eneste krig? Om noen er overedramatiske og hysteriske er det virkelig dere, dreper oss og hverandre over hver minste filleting.

Anonymous poster hash: 8ba88...5e5

Hva skjer da ned utrykket, bak hver mann står en sterk kvinne?

Dere får lære dere å oppdra unger ordentlig da vet du ;)

Anonymous poster hash: 594be...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke slik vi vil knuse patriarkatet. Patriarkatet er et hierarki der ENKELTE menn er de øverst overordnede; ikke ALLE menn er overordnet ALLE kvinner.

Å kvitte seg med et type hierarki er ikke det samme som å kvitte seg med en hel demografisk gruppe.

Menn er helt nødvendige for å kunne reprodusere på naturlig vis og ta av seg videre avkom i arten. I tillegg virker de som gode "lekekamerater" også. ;)

OK. Så vi lever atså i et matrikariat nå da...med kvinnelig statsminister, finansminister, forsvarminister, leder for NHO, LO....

Skjønner du ikke at konspirasjonteoriene om patrikariat/ matrikariat er et kunstig og teroetisk fiendebilde? Alt handler om å ha den rette personen med den rette kompetanse på rette sted. Kjønn er ikke relevant.

Anonymous poster hash: 56b41...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville savnet alle menn keg kjenner såklart. Og kjæresten min. Men ville ikke vært noe problem for meg å finne ny kjæreste etterhvert, da jeg ikke er hetero :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville savnet alle menn keg kjenner såklart. Og kjæresten min. Men ville ikke vært noe problem for meg å finne ny kjæreste etterhvert, da jeg ikke er hetero :)

Men ville du savne det å få deg litt pikk i ny og ne da?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke plutselig switcha til å bli lesbisk nei. Det er jo som vi alle vet, ikke noe man velger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hadde ikke livet vært verdt å leve. Fy, for en trist verden det da hadde blitt.

Og sex hadde for min del vært utelukket om det ikke fantes menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville dere damer savnet oss, eller hadde dere bare hatt sex med hverandre?

Eller er pikk absolutt best når dere skal ha sex?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Kun pga pikk? Det avhenger jo litt av hvordan man bruker den, da.. Men sånn jevnt over så ville jeg ha savnet dere, ja.

Anonymous poster hash: 3fb64...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dere damer savnet oss, eller hadde dere bare hatt sex med hverandre?

Eller er pikk absolutt best når dere skal ha sex?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Jeg synes det er så beskrivende for kvinner at du ikke har fått en eneste pluss, at jeg i protest gir deg en som mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...