Gå til innhold

Om menn ble borte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den biten tror jeg de fint klarer å fikse på egenhånd.

Det hadde likevel vært vanskelig å få ting til å gå rundt med halve befolkningen borte.

Uansett er det ikke sexen jeg hadde savnet mest. Sex er ikke alt vet du TS ;) selv om noen er alt for opphengt i det. Det jeg hadde savnet mest var den fantastiske mannen som bor med meg. Den flotte personen han er og hvor fint vi har det sammen. Jeg hadde også savnet pappa. Han er så grei å ha når ting er vanskelig og jeg trenger noen å prate med.

Og så hadde jeg savnet alle guttevennene mine.

Anonymous poster hash: 40d77...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fengselsvoldtekter som jeg tipper du tenker på, har lite med sex å gjøre. Blir noe annet :-)

av egen erfaring fra en jeg var sammen med(mann) sa det at de fleste menn han kjente i fengsel hadde sex med andre menn fordi de ble desperate og ville ha sex... på den tiden kunne de bestille prostituerte, men ikke alle fikk lov til det - å da tok de enn mann

Anonymous poster hash: 03275...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann en egen etnisitet? Hvem har snakket om dette forresten? Spørsmålet var om de plutselig ble borte!

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Beklager! Mente å bruke ordet folkemord.

Dystert er det lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager! Mente å bruke ordet folkemord.

Dystert er det lell.

Det kan være dere bare kommer til himmelen som i et poff, jfr film med Nicholas Cage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fakta at menn besitter nester alle jobbene som omhandler hverdagen rundt infrastruktur, bygging og vedlikehold, det er dervet et uungåelig faktum at samfunnet hadde kolapset totalt da det ikke finnes nok kvinner som kan disse yrkene/interesserer seg for dem til å drifte videre. Samfunnet hadde trolig raknet komplett.



Anonymous poster hash: 51c80...d73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være dere bare kommer til himmelen som i et poff, jfr film med Nicholas Cage.

Den filmen har jeg lest så mye sjit om at den kommer jeg neppe til å se.

Men i virkeligheten, skal man få millioner eller milliarder av mennesker til å forsvinne, er det bare en måte å gjøre det på. :overrasket:

Uansett, en liten digresjon dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den filmen har jeg lest så mye sjit om at den kommer jeg neppe til å se.

Men i virkeligheten, skal man få millioner eller milliarder av mennesker til å forsvinne, er det bare en måte å gjøre det på. :overrasket:

Uansett, en liten digresjon dette her.

Men ville du savne pikk?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ville du savne pikk?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Han er mann.

Anonymous poster hash: 49f64...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ultimate feministiske drømmen...man hadde jo endelig blitt kvitt det forhatte patriarkatet....

Anonymous poster hash: 56b41...f26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke savnet pikk, da jeg holder meg unna menn allerede. Jeg kunne endelig gått ut døra uten å få panikkanfall og angst for at menn skulle være slemme mot meg.



Anonymous poster hash: 9aced...372
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke savnet pikk, da jeg holder meg unna menn allerede. Jeg kunne endelig gått ut døra uten å få panikkanfall og angst for at menn skulle være slemme mot meg.

Anonymous poster hash: 9aced...372

Søk hjelp. Nå.

Få deg en venn og noen hobbyer. Bryt ned tankene du har om at menn er fæle,

Jeg har gått fra å tro at "alle damer er horer og golddiggers" og "partyjenter er de verste jentene som finnes" til å faktisk se det fantastiske og skjønne i alle jenter. Hatet og frykten som ligger der må vekk.

Lær deg også å gjenkjenne de som ikke er bra for deg. Det finnes mange flotte menn der ute, ellers ville ikke kvinner og menn giftet seg og fått barn sammen. Vi er ikke alle like slemme :)

Anonymous poster hash: 5baec...cb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare hadde det blitt vanskelig å reprodusere, men personlig ville min seksualitet gått til grunne om ikke menn eksisterte.

Bare lesbiske kunne oppriktig talt levd i verden uten menn. Hvis du som heteroseksuell kvinne hadde tatt til takke med et liv helt uten menn, bør du kanskje revurdere din egen seksuelle legning.

Kvinner kunne lett tatt styringen i både skogbruk, landbruk industri og infrastruktur osv. Hvor lett kommer an på hvordan måte (hvor fort) menn hadde forsvunnet på. Under krigen måtte kvinner ut i harde, manuelle yrker.



Anonymous poster hash: 98df3...fad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg G8 møtet uten menn:

USA er sinna på Russland, og nekter å sitte vedsiden av henne. I mellomtiden har Tyskland hatt en krangel med Frankrike og de har nå stilleleken seg imellom. Det Frankrike ikke vet, er at Tyskland har en allianse med Kina. Grunnen til det er fordi Japan hadde på seg kjolen Kina hadde tenkt å bruke, og dermed skulle Tyskland sørge for å snakke dritt om Japan om Kina støttet hennes krig mot Frankrike. Men Frankrike derimot vet om dette og sier til Italia og EU at USA, Tyskland og Kina har tenkt å bryte ut og danne sin egen klubb. Det hele ender med at ingen snakker med hverandre og G8 blir oppløst.



Anonymous poster hash: 5baec...cb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nomader og urfolk klarer seg uansett fint uten den teknologien vi virker så avhengige av. Så om kvinner skulle være så inkompentente at de ikke klarte å håndtere den, så hadde vi levd nomadeliv da. Men det hadde jo vært jævlig uansett uten menn. Kunne aldri latt min seksuelitet rette seg mot kvinner istedet for menn.

Er jeg den eneste som faktisk liker og bryr meg om menn her?

De hadde klart seg ja, men hadde aldri klart å holde den samme livskvaliteten de har nå. Dessuten er det menn i disse nomadene som gjør mye arbeid også. Nevn ett eneste fungerende matriarki i historien som ikke har gått under, så skal jeg gjerne holde kjeft.

Anonymous poster hash: 5baec...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fakta at menn besitter nester alle jobbene som omhandler hverdagen rundt infrastruktur, bygging og vedlikehold, det er dervet et uungåelig faktum at samfunnet hadde kolapset totalt da det ikke finnes nok kvinner som kan disse yrkene/interesserer seg for dem til å drifte videre. Samfunnet hadde trolig raknet komplett.

Anonymous poster hash: 51c80...d73

Du får det til å høres ut som at menn besitter alle de viktigste jobbene. Det finnes da som regel kvinner i samtlige yrker i Norge. Om vi fjerner alle mennene, så vil jo det ikke være så mye behov for feks å bygge hus, ect.

Når det er sagt, menneskene overlevde jo uten dagens fasiliteter før, så hvorfor skulle ikke vi klare dette nå? Det ville jo vært en overgang. Men kvinnene hadde klart å overleve på jorden helt til dem ble så gamle at de døde. Det samme hadde menn, dersom alle kvinner forsvant.

Anonymous poster hash: f4e60...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn ikke greier rydde hjemme er en myte, en ganske fordomsfull og stereotypisk nedlatende myte. Slike utsagn hører hjemme hos andre infantile fordommer som "kvinner hører til på kjøkkenet".

Problemer er at sistenevnte utsagn ser de fleste på som en spøk og er ikke alvorlig ment, mens din fordom er noe du tror fullt og helt på. Det er stygt det. Hva med å opplyse deg litt? Kanskje besøke 100 enslige menn på 25+ så finner du ut om alle disse hjemme en bomba horehus av noen bakteriebomber?

Så smører du på med en enda mer graverende fordom som går ut på at menn ikke greier lage mat. Hvor gammel er du egentlig?

For det første så er menn de som briljerer innen kokkeyrket, de høyst dekorerte og beste kokkene i verden er menn nesten alle som en tilogmed i Norge.

Vi menn har også jaktet, slaktet og tilberedt vår egen mat i hele menneskets historie. Vi har i stor grad stått for det harde arbeidet på gårder som bønder.

Om du tror menn ikke evner lage en brødblings så beklager... da er det ikke håp for deg. Med dine fordommer og kunnskapsløhet så hadde verden gått raskt under om de som stod var som deg.

Menn er fult kapable til å jakte , drive gård samt lage mat (i større grad en kvinner). Sorry to burst your bubble Miss Ignorance.

Noen menn greier nok å rydde og holde huset rent hjemme, min mann greier det ikke. Så jeg må gjøre alt selv. I mitt neste liv skal jeg bli en mann.

Anonymous poster hash: 976e8...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen menn greier nok å rydde og holde huset rent hjemme, min mann greier det ikke. Så jeg må gjøre alt selv. I mitt neste liv skal jeg bli en mann.

Anonymous poster hash: 976e8...d20

Det finnes ikke noe neste liv. Om ting i dette livet plager deg så må du gjøre noe med det. Sett grenser og krav. Husarbeid burde være 50/50.

FERDIG SNAKKA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende problemstilling. Halve jordens befolkning forsvinner, samfunnet kollapser og de gjenværende kvinnene er alle i dyp sorg over tapet av ektemenn, brødre, fedre, sønner og alle menn de kjenner. Og det TS lurer på er "ville dere savnet pikk". Jeg antar det virkelig er sant at noen menn tenker med feil hode.



Anonymous poster hash: 5cb49...22a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende problemstilling. Halve jordens befolkning forsvinner, samfunnet kollapser og de gjenværende kvinnene er alle i dyp sorg over tapet av ektemenn, brødre, fedre, sønner og alle menn de kjenner. Og det TS lurer på er "ville dere savnet pikk". Jeg antar det virkelig er sant at noen menn tenker med feil hode.

Anonymous poster hash: 5cb49...22a

Men ville du savne det?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ser for meg G8 møtet uten menn:

USA er sinna på Russland, og nekter å sitte vedsiden av henne. I mellomtiden har Tyskland hatt en krangel med Frankrike og de har nå stilleleken seg imellom. Det Frankrike ikke vet, er at Tyskland har en allianse med Kina. Grunnen til det er fordi Japan hadde på seg kjolen Kina hadde tenkt å bruke, og dermed skulle Tyskland sørge for å snakke dritt om Japan om Kina støttet hennes krig mot Frankrike. Men Frankrike derimot vet om dette og sier til Italia og EU at USA, Tyskland og Kina har tenkt å bryte ut og danne sin egen klubb. Det hele ender med at ingen snakker med hverandre og G8 blir oppløst.

Anonymous poster hash: 5baec...cb5

:skratte::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...