Gå til innhold

Om menn ble borte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere damer savnet oss, eller hadde dere bare hatt sex med hverandre?

Eller er pikk absolutt best når dere skal ha sex?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de hadde blitt mer bekymret over at det ikke var mat i butikken, bensin i bensknstajoner, at kollektivtransporten stod stille, at infraatrukturen ikke fungerte som den skulle, enn at de ikke kunne hatt sex.

Anonymous poster hash: 5baec...cb5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de hadde blitt mer bekymret over at det ikke var mat i butikken, bensin i bensknstajoner, at kollektivtransporten stod stille, at infraatrukturen ikke fungerte som den skulle, enn at de ikke kunne hatt sex.

Anonymous poster hash: 5baec...cb5

Den biten tror jeg de fint klarer å fikse på egenhånd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg liker jentesex, så ville jeg helt klart savnet menn. Blir ikke helt det samme uten. Måtte jeg velge mellom en mann og ei dame, hadde helt klart mannen blitt valgt. Mannen kan alt ei dame kan, pluss litt til. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Kjenner jeg syns det er smålig irriterende at så mange menn tror vi jenter har en bifil-bryter vi bare kan skru på. Jeg hadde ikke under noen omstendigheter greid å ha sex med en jente uansett hvor lite mannfolk det var igjen i verden :P Hadde du begynt å pule kameratene dine om situasjonen var omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg syns det er smålig irriterende at så mange menn tror vi jenter har en bifil-bryter vi bare kan skru på. Jeg hadde ikke under noen omstendigheter greid å ha sex med en jente uansett hvor lite mannfolk det var igjen i verden :P Hadde du begynt å pule kameratene dine om situasjonen var omvendt?

Jeg har tenkt litt på det samme. Det er liksom heeeeelt naturlig at en heterofil kvinne skal ha sex med venninnene sine, men at en heterofil mann skulle gjøre det samme er uaktuelt. Merkelig tankegang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt litt på det samme. Det er liksom heeeeelt naturlig at en heterofil kvinne skal ha sex med venninnene sine, men at en heterofil mann skulle gjøre det samme er uaktuelt. Merkelig tankegang.

De gjør det jo i manne-fengsler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den biten tror jeg de fint klarer å fikse på egenhånd.

samfunnet hadde såklart brutt samme i uoverskuelig tid. de fleste damer jobb i offentlig sektor som papirdyttere i nav, kommunen eller i helsevesenet.

uten mannfolk til å drifte infrastrukturen, fabrikk arbeid, transport, logistikk, strøm anlegg, vann anlegg, gårder , politi, brannvesen så hadde selvfølgelig alt klappet sammen.

og kvinner hadde ikke greid omstilt seg rask nok til før menneskeheten hadde blitt utslettet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med sexbiten, hadde det vært et stort tap for dere, eller er det like greit med leketøyet man får kjøpt?

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

De gjør det jo i manne-fengsler da.

Fengselsvoldtekter som jeg tipper du tenker på, har lite med sex å gjøre. Blir noe annet :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samfunnet hadde såklart brutt samme i uoverskuelig tid. de fleste damer jobb i offentlig sektor som papirdyttere i nav, kommunen eller i helsevesenet.

uten mannfolk til å drifte infrastrukturen, fabrikk arbeid, transport, logistikk, strøm anlegg, vann anlegg, gårder , politi, brannvesen så hadde selvfølgelig alt klappet sammen.

og kvinner hadde ikke greid omstilt seg rask nok til før menneskeheten hadde blitt utslettet.

På samme måte som at alle hjem hadde sett ut som bakteriebefengte svinestier, samtlige eldre/syke og barn hadde blitt overlatt fullstendig til seg selv og alle menn hadde daua av sult ved siden av brødboksen dersom vinklingen var omvendt?

Please...

Anonymous poster hash: a507d...b43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som at alle hjem hadde sett ut som bakteriebefengte svinestier, samtlige eldre/syke og barn hadde blitt overlatt fullstendig til seg selv og alle menn hadde daua av sult ved siden av brødboksen dersom vinklingen var omvendt?

Please...

Anonymous poster hash: a507d...b43

At menn ikke greier rydde hjemme er en myte, en ganske fordomsfull og stereotypisk nedlatende myte. Slike utsagn hører hjemme hos andre infantile fordommer som "kvinner hører til på kjøkkenet".

Problemer er at sistenevnte utsagn ser de fleste på som en spøk og er ikke alvorlig ment, mens din fordom er noe du tror fullt og helt på. Det er stygt det. Hva med å opplyse deg litt? Kanskje besøke 100 enslige menn på 25+ så finner du ut om alle disse hjemme en bomba horehus av noen bakteriebomber?

Så smører du på med en enda mer graverende fordom som går ut på at menn ikke greier lage mat. Hvor gammel er du egentlig?

For det første så er menn de som briljerer innen kokkeyrket, de høyst dekorerte og beste kokkene i verden er menn nesten alle som en tilogmed i Norge.

Vi menn har også jaktet, slaktet og tilberedt vår egen mat i hele menneskets historie. Vi har i stor grad stått for det harde arbeidet på gårder som bønder.

Om du tror menn ikke evner lage en brødblings så beklager... da er det ikke håp for deg. Med dine fordommer og kunnskapsløhet så hadde verden gått raskt under om de som stod var som deg.

Menn er fult kapable til å jakte , drive gård samt lage mat (i større grad en kvinner). Sorry to burst your bubble Miss Ignorance.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt mye sølibat og noe vibratorbruk hadde menn plutselig vært borte. Hadde vært et kjipt samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...ville samfunnet vi i dag kjenner til brutt fullstendig sammen i løpet av svært kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn ikke greier rydde hjemme er en myte, en ganske fordomsfull og stereotypisk nedlatende myte. Slike utsagn hører hjemme hos andre infantile fordommer som "kvinner hører til på kjøkkenet".

Problemer er at sistenevnte utsagn ser de fleste på som en spøk og er ikke alvorlig ment, mens din fordom er noe du tror fullt og helt på. Det er stygt det. Hva med å opplyse deg litt? Kanskje besøke 100 enslige menn på 25+ så finner du ut om alle disse hjemme en bomba horehus av noen bakteriebomber?

Så smører du på med en enda mer graverende fordom som går ut på at menn ikke greier lage mat. Hvor gammel er du egentlig?

For det første så er menn de som briljerer innen kokkeyrket, de høyst dekorerte og beste kokkene i verden er menn nesten alle som en tilogmed i Norge.

Vi menn har også jaktet, slaktet og tilberedt vår egen mat i hele menneskets historie. Vi har i stor grad stått for det harde arbeidet på gårder som bønder.

Om du tror menn ikke evner lage en brødblings så beklager... da er det ikke håp for deg. Med dine fordommer og kunnskapsløhet så hadde verden gått raskt under om de som stod var som deg.

Menn er fult kapable til å jakte , drive gård samt lage mat (i større grad en kvinner). Sorry to burst your bubble Miss Ignorance.

Å heisann, snakk om å misforstå innlegget mitt. Hva med de utrolig sneversynte og kjønnsbaserte stereotypene som ble presentert i innlegget jeg siterte? Det var nettopp den tankegangen jeg harselerte med. Det finnes faktisk kvinnelige bønder og kvinnelige politi på samme måte som det finnes mannlige sykepleiere og konditorer, bare sånn til opplysning.

Anonymous poster hash: a507d...b43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En verden uten menn hadde vært forferdelig når det kommer til sex, men trafikkulykkene og overfallsvoldtektene og antall innbrudd osv ville sunket drastisk da menn er overrepresentert her. En god start ville vært en verden med færre menn med førerkort

Anonymous poster hash: 667e3...5d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å heisann, snakk om å misforstå innlegget mitt. Hva med de utrolig sneversynte og kjønnsbaserte stereotypene som ble presentert i innlegget jeg siterte? Det var nettopp den tankegangen jeg harselerte med. Det finnes faktisk kvinnelige bønder og kvinnelige politi på samme måte som det finnes mannlige sykepleiere og konditorer, bare sånn til opplysning.

Anonymous poster hash: a507d...b43

Hva snakker du om? Kjønnsbaserte stereotyper i mitt innlegg? Alt jeg hevdet var at samfunnet ville brutt sammen uten menn og at menneskeheten ville bukket under innen 1 generasjon.

Det er ingen kjønnsbasert stereotyp, det er en kald , kalkulert og faktisk realitet om hva som hadde skjedd om menn hadde forsvunnet fra jordens overflate.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det å ha sex vridd til hvordan alt annet skal fungere? Det er avsporinger, ta det i egen pisspreiktråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det å ha sex vridd til hvordan alt annet skal fungere? Det er avsporinger, ta det i egen pisspreiktråd.

Takk :)

Jeg Jan jo si at en verden uten damer hadde vært nitrist, jeg hadde savnet sex aller mest. Ingenting kan måle seg med en ekte dame når det kommer til den biten.

Om vi så allikevel hadde klart å skape barn uten damer på jorda, så ville ikke jeg orket å være her.

Anonymous poster hash: 594be...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex hadde jeg ikke savna noe særlig, men grøsser ved tanken på alle resturantbesøkene jeg hadde gått glipp av og alle gavene jeg ikke hadde fått... Blir liksom ikke det samme å kjøpe selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...