Gå til innhold

Runke/suge han når jeg ikke har lyst på sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten min har noe større sexlyst enn meg, og dermed ender vi av og til opp i den situasjonen at han vil, men ikke jeg.

I disse tilfellene ønsker han hver gang at jeg runker (aller helst suger og svelger) han, eller i det minste koser med utstyret hans.

Av og til synes jeg det er greit, da jeg synes det er koselig å gjøre noe for han.

Derimot er det enkelte ganger jeg blir noe frustrert, da han ofte prøver å overbevise meg om at jeg kan få lyst likevel ved å fortsette å klå på meg, kline enda heftigere, etc.

Jeg må trekke meg unna flere ganger, ta bort hender, og si "Jeg har ikke lyst" osv.

Han klår ofte i ikke-seksuelle settinger også, som når vi ligger på sofaen sammen. Når jeg tar bort hendene hans, smyger de seg ofte tilbake i nærheten av puppene, med en muntlig lovnad om at han ikke skal klå, han skal bare kose akkurat der. Men likevel så går det noen minutter, og så sitter han med begge nevene fulle av puppene mine og klemmer på dem. Han har det med å furte om han ikke får ta hvor han vil når han vil, og kan av og til bli tilbaketrukket og spak, med utsagn som f.eks at jeg ikke er like glad i han fortsatt. Eller "Nei vel.. skal ikke ta på deg jeg" og gidder ikke lenger engang holde rundt meg.

MEN. Stopper jeg han ikke der, prøver han å avansere videre med klining og tafsing nedi buksa... :(

Jeg synes det er turn off, fordi det oppfattes som mas og at han ikke respekterer at jeg allerede har sagt nei. Jeg er satt sammen sånn at jeg sjelden kan overbevises til å få lyst ha sex om jeg i utgangspunktet ikke har det. Mye skyldes nok tidligere forhold der grensene mine ikke er blitt respektert.

Av og til kommer han også bakfra når jeg holder på med hverdagslige gjøremål og klyper tak i puppene mine for å være morsom. Kall meg gjerne prippen, men det får meg ikke til å føle meg særlig vel.

Som sagt kan jeg av og til onanere han for å gjøre noe for han som han liker, men i det siste har det begynt å føles veldig tungt å engang orke å gjøre det. Jeg føler det blir så presset på meg og masete... Men jeg ønsker å være en god kjæreste for han og. Han er en god og oppmerksom kjæreste på så mange områder. Men når jeg har onanert han uten å hatt det minste lyst, så merker jeg at det bygger seg opp en slags aversjon mot å bli fysiske senere. Jeg føler meg brukt. Og når han da igjen begynner å klå i ikke-seksuelle settinger også, merker jeg en stadig stigende irritasjon ...

Tilbake til poenget. Hvordan er det med dere andre her inne som opplever lignende situasjoner? Hvordan kan jeg si på en relativt pen måte at jeg er veldig glad i han, og at det faktum at jeg i dag ikke har lyst på sex med han ikke betyr at jeg plutselig ikke er like glad i han lenger? Jeg vil ikke være så kjedelig at jeg ikke lenger kan orke å gjøre noe for han når han er kåt, men det begynner å bli vanskelig...



Anonymous poster hash: 10917...a8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ofte har dere sex?

Har du merket dårligere sexlyst i det siste? P-piller kan være drepen på sexlysten. Just sayin'.



Anonymous poster hash: ef670...bdd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det du skrev her! Han må lære seg at bare fordi du ikke vil ha sex eller ikke vil at han skal klå på deg i tide og utide betyr ikke det at du ikke er glad i ham lengre, trodde alle voksne forstod det. Og hvis du ikke har lyst å runke eller suge ham så lar du være, spesielt hvis det gjør at du blir ukomfortabel med fysisk kontakt senere også! Han må lære seg å ta hensyn til deg og dine behov også.



Anonymous poster hash: 76664...3d2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som du akkurat beskrev kjæresten min, jeg har ved flere anledninger tatt det opp men virker som han bare husker det jeg sier et par dager før det er tilbake til det samme gamle :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbered deg på å bli singel du, jeg hadde ikke giddet å vært sammen med deg i alle fall.

Skjønner han veldig godt jeg.

Anonymous poster hash: 185fc...498

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du må få han til å slutte med det før du tilslutt misliker han sterkt. Du må være veldig klar i din tale om grenser, si at det ikke kan forandres og at det kveler forholdet sånn han holder på.

Ja, jeg har erfaring med det og det endte ikke godt.

Er det noe som gjør at du har mindre sexlyst? Medisiner, sliten eller har det alltid vært sånn?

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal folk skjønne at de trenger partnere med samme nivå av lyst som seg selv ...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er ikke Ts sin manglende sexlyst (jeg hadde nok også mistet lysten om jeg var sammen med en mann som forventet at jeg skulle stille opp så snart han hadde lyst). Samboeren din reagerer umodent og med manglende forståelse for hva det betyr å ikke ha lyst på sex. Det at han påstår at du ikke er glad i ham når du sier nei til sex, er en hersketeknikk han bruker mot deg, for å få viljen sin. Det er ganske spesielt at det tilsynelatende ikke er så farlig for ham om du har lyst, så lenge han får det han vil ha. Det viser også at han ikke har den respekten han bør ha for en partner.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Menn og kvinner er skrudd sammen på ulik måte. Når det kommer til sex så blir enkelte menn til gutter som ikke klarer å respekterer at et nei er et nei. Det hjelper lite når du er deilig som verdens flotteste fruktfat og han er sulten nok en gang - og selvfølgelig er det avtennende å ikke bli respektert.

Jeg syns du stiller nok opp for kjæresten din for å behage ham. Ha det som en regel at du bare gjør det når du selv har lyst, eller syns det er koselig å gjøre noe for ham. Ikke la sex bli til noe negativt eller noe som du "må" gjøre. Sex skal alltid være lystbetont.

Neste gang han presser deg / ikke respekterer deg, så spør ham rett ut om ikke det skal være godt for deg også. Spør ham om han virkelig har lyst å ha sex med en som han vet ikke liker det. Spør han om han ikke ønsker at du også skal ha det bra.

Det kan virke som om typen din er mer ute etter å tilfredstille sine egne behov enn dine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som oppriktig har lyst på og er sammen med en partner de tenner på er alltid klare for sex. Du har vel "mistet følelsene" som det heter.

Anonymous poster hash: b2ccf...3c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å dra i terapi og få snakket ut om dette? han er nødt til å ta hensyn til dine grenser, men jeg kunne aldri tenkt meg til å vært i et forhold med noen som ikke har like høy sexlyst "bare fordi h*n har lavere lyst". Det er nok bedre at dere er helt klare hvor den andre står når det gjelder sex.



Anonymous poster hash: 00e34...840
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som oppriktig har lyst på og er sammen med en partner de tenner på er alltid klare for sex. Du har vel "mistet følelsene" som det heter.

Anonymous poster hash: b2ccf...3c3

Say what?!

Anonymous poster hash: 26a82...880

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går langt over streken. INGEN har rett til å klå på kroppen din om du ikke vil. Det kalles seksuelt overgrep. Du har ikke plikt til å stille opp som knulledukke for ham. Be ham kjøpe seg fleshlight om han er så kåt at han ikke klarer ordne seg selv.

Her må du ta en alvorsprat om grenser og hva som er greit med din kropp.



Anonymous poster hash: 251b1...fa2
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han går langt over streken. INGEN har rett til å klå på kroppen din om du ikke vil. Det kalles seksuelt overgrep. Du har ikke plikt til å stille opp som knulledukke for ham. Be ham kjøpe seg fleshlight om han er så kåt at han ikke klarer ordne seg selv.

Her må du ta en alvorsprat om grenser og hva som er greit med din kropp.

Anonymous poster hash: 251b1...fa2

OTTAR har talt. Haha.

Anonymous poster hash: 185fc...498

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går langt over streken. INGEN har rett til å klå på kroppen din om du ikke vil. Det kalles seksuelt overgrep. Du har ikke plikt til å stille opp som knulledukke for ham. Be ham kjøpe seg fleshlight om han er så kåt at han ikke klarer ordne seg selv.

Her må du ta en alvorsprat om grenser og hva som er greit med din kropp.

Anonymous poster hash: 251b1...fa2

Fant feministen dere... Se så sinna.

Anonymous poster hash: b2ccf...3c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant feministen dere... Se så sinna.

Anonymous poster hash: b2ccf...3c3

Jøss, for en idiot du er.

Anonymous poster hash: 26a82...880

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, for en idiot du er.

Anonymous poster hash: 26a82...880

Takes one to know one!

Anonymous poster hash: 185fc...498

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en slik guttunge en gang, klin lik beskrivelsen til trådstarter. Etter at jeg ikke orket mer og stakk, hadde jeg helt avsmak på sex i lang tid etterpå.

Nå er jeg sammen med noen på samme nivå av sexlyst som jeg selv har.

Anonymous poster hash: 533e6...4bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjæresten min har noe større sexlyst enn meg, og dermed ender vi av og til opp i den situasjonen at han vil, men ikke jeg.

I disse tilfellene ønsker han hver gang at jeg runker (aller helst suger og svelger) han, eller i det minste koser med utstyret hans.

Av og til synes jeg det er greit, da jeg synes det er koselig å gjøre noe for han.

Derimot er det enkelte ganger jeg blir noe frustrert, da han ofte prøver å overbevise meg om at jeg kan få lyst likevel ved å fortsette å klå på meg, kline enda heftigere, etc.

Jeg må trekke meg unna flere ganger, ta bort hender, og si "Jeg har ikke lyst" osv.

Han klår ofte i ikke-seksuelle settinger også, som når vi ligger på sofaen sammen. Når jeg tar bort hendene hans, smyger de seg ofte tilbake i nærheten av puppene, med en muntlig lovnad om at han ikke skal klå, han skal bare kose akkurat der. Men likevel så går det noen minutter, og så sitter han med begge nevene fulle av puppene mine og klemmer på dem. Han har det med å furte om han ikke får ta hvor han vil når han vil, og kan av og til bli tilbaketrukket og spak, med utsagn som f.eks at jeg ikke er like glad i han fortsatt. Eller "Nei vel.. skal ikke ta på deg jeg" og gidder ikke lenger engang holde rundt meg.

MEN. Stopper jeg han ikke der, prøver han å avansere videre med klining og tafsing nedi buksa... :(

Jeg synes det er turn off, fordi det oppfattes som mas og at han ikke respekterer at jeg allerede har sagt nei. Jeg er satt sammen sånn at jeg sjelden kan overbevises til å få lyst ha sex om jeg i utgangspunktet ikke har det. Mye skyldes nok tidligere forhold der grensene mine ikke er blitt respektert.

Av og til kommer han også bakfra når jeg holder på med hverdagslige gjøremål og klyper tak i puppene mine for å være morsom. Kall meg gjerne prippen, men det får meg ikke til å føle meg særlig vel.

Som sagt kan jeg av og til onanere han for å gjøre noe for han som han liker, men i det siste har det begynt å føles veldig tungt å engang orke å gjøre det. Jeg føler det blir så presset på meg og masete... Men jeg ønsker å være en god kjæreste for han og. Han er en god og oppmerksom kjæreste på så mange områder. Men når jeg har onanert han uten å hatt det minste lyst, så merker jeg at det bygger seg opp en slags aversjon mot å bli fysiske senere. Jeg føler meg brukt. Og når han da igjen begynner å klå i ikke-seksuelle settinger også, merker jeg en stadig stigende irritasjon ...

Tilbake til poenget. Hvordan er det med dere andre her inne som opplever lignende situasjoner? Hvordan kan jeg si på en relativt pen måte at jeg er veldig glad i han, og at det faktum at jeg i dag ikke har lyst på sex med han ikke betyr at jeg plutselig ikke er like glad i han lenger? Jeg vil ikke være så kjedelig at jeg ikke lenger kan orke å gjøre noe for han når han er kåt, men det begynner å bli vanskelig...

Anonymous poster hash: 10917...a8a

Jeg var gift med en som tafset når jeg ikke ønsket det, vi ble skilt, etter at jeg hadde mistet lysten fullstendig på ham.

Og til dere menn som holder på sånn, dama mister all lyst på dere når dere holder på sånn, og forholdet er dømt.

Anonymous poster hash: 9dcb9...ede

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gift med en som tafset når jeg ikke ønsket det, vi ble skilt, etter at jeg hadde mistet lysten fullstendig på ham.

Og til dere menn som holder på sånn, dama mister all lyst på dere når dere holder på sånn, og forholdet er dømt.

Anonymous poster hash: 9dcb9...ede

Jepp, dømt uansett. Er ikke hypp på ei som ikke er hypp! Sånne byttes ut, så er helt enig med deg😆

Anonymous poster hash: 185fc...498

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...