Gå til innhold

Minste penisen du har hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde man hadde sex med enn mann jeg. Ikke bare penisen.

Tåpelig overskrift.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

De fleste damer er nok I vel overkant opptatt at den er stor nok, uten i det hele tatt tenke på hvordan deres eget underliv ser ut, eller hvor god plass det har.

Anonymous poster hash: fc966...2d5

Men folk flest, den overveldende majoritet, er den store massen som utgjør normalspekteret, - av begge kjønn.

Et så rigid og ensporet fokus på antall cm i lengde eller bredde betyr at man mister menneskets største seksuelle organ...nemlig hjernen.

- eller er forklaringen så enkel som at all den lekne sexen har forsvunnet i det begrepet sex ble ensbetydende med ren penetrering (ref. KG)?

Jeg ønsker alle kvinner å engang i løpet av livet møte en mann tilsvarende dem jeg har møtt/møter, elsket, hatt sex med og bare gode følelser for.

Uten krav og rigide stanarder, som mennesker med sterke og svake sider, med humor og trygghet, med latter og glødende lyst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som har en "kuk" på 3-4 cm i erigert tilstand, må da ha en eller annen form for misdannelse eller hormonforstyrrelse? Det høres ikke friskt ut. Den minste jeg har vært borti, var ca 10 cm, og den syntes jeg var veldig, veldig liten, men 3-4 cm....jøye meg . :sjokkert:



Anonymous poster hash: 4502a...13a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to menn med små peniser. Og jeg var forelsket i begge. Den ene var av typen "humpe", altså bare penetrere og liten interesse for kvinnekroppen utover det. Sexen der var i grunnen ikke noe spesielt. Men det er ikke unikt for ham. Jeg har vært med normalt utrustede som har vært like lite interesserte i kvinnekroppen.

Så til sommerflirten :) Wow. Liten penis - who cares. Han var overalt på kroppen og helt rå på absolutt alle måter. Jeg har aldri følt meg så attraktiv, seksuell, sensuell, gal etter og kåt som jeg var med ham. Jeg var kåt så fort tanken på ham ruslet innom hodet. Jeg var faktisk helt gal etter ham. Ville ha hele tiden. Fantastisk enkelt med blowjobs, han var fantastisk kysser og brukte gladelig munn, lepper og tunge overalt. Mitt livs beste sommer mmmmmm. Kommer aldri til å glemme denne mannen, sexen og den sommeren!



Anonymous poster hash: c4e4e...368
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man hadde sex med enn mann jeg. Ikke bare penisen.

Tåpelig overskrift.

Trodde du det ja,..så du vet heller ikke altså? Jeg antok at de aller fleste forstod hva tråden handlet om og svarte deretter. Neste gang kan du la være å kommentere, hvis du ikke har noe mer å bidra med enn en sur kommentar.

Noen spurte om vi måler penisene. For min del gjør jeg det ikke, men jeg vet hvor lang hver av fingrene mine er, og mini-penisen var kortere enn tommelen min. Jeg trodde mikro-peniser var sjelden vare?

Hi- som laget den tåpelige tittelen

Anonymous poster hash: bc158...c82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Trodde du det ja,..så du vet heller ikke altså? Jeg antok at de aller fleste forstod hva tråden handlet om og svarte deretter. Neste gang kan du la være å kommentere, hvis du ikke har noe mer å bidra med enn en sur kommentar.

Noen spurte om vi måler penisene. For min del gjør jeg det ikke, men jeg vet hvor lang hver av fingrene mine er, og mini-penisen var kortere enn tommelen min. Jeg trodde mikro-peniser var sjelden vare?

Hi- som laget den tåpelige tittelen

Anonymous poster hash: bc158...c82

Frekvensen på micropenis er omtrent 6-7/1000, altså 6-7 promille av den mannlige befolkning, og diagnosen fastslås normat på fødeavdelingen på sykehuset i løpet av guttebanets første periode utenfor mors liv.

Statistikeren i meg (og sannsynlighetsmatematikeren) er med andre ord noe skeptisk til så vedlig mange kvinner på KG har møtt menn med micropenis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må da virkelig være trist når man definerer egen seksualitet ut fra partnerens antall kubikkcentimeter penis. Mennens verdi blir aldri større en pikken hans. Og direkte nedrig er det jo å lage underholdning, som i denne tråden, av et fysisk handicap som samtidig definerer mannen som mindreverdig.

Jeg har enda tilgode å se tråder som sorterer, desimerer og mindreverdiggjør mennesker med medfødte handicap....bortsett fra hvis du er mann og er født med en liten penis. Da er du fritt vilt og kan latterliggjøres og strippes for enhver verdi som menneske.

Hva med å latterliggjøre kvinner som må operere vekk et bryst på grunn av brystkreft? Hun kan ikke noe for det og trenger hjelp og medmenneskelig støtte. En mann med liten penis kan heller ikke noe for det...men han blir latterliggjort og stigmatisert som "ubrukelig".

Anonymous poster hash: 69b50...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av små peniser, får assosiasjoner til at mannen ikke er voksen.

Anonymous poster hash: aa192...4fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av små peniser, får assosiasjoner til at mannen ikke er voksen.

Anonymous poster hash: aa192...4fa

Samme her. Hakket mitt hadde tørket på sekundet, dersom jeg ble utsatt for en slik liten en. Det verste er, at en del av disse mennene kan være veldig svære i kjeften, merkelig nok. Men jeg regner med at de har lært seg å tie i fellesdusjen... :P

Anonymous poster hash: 4502a...13a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og lurer på hvorfor kvinner har et så forvridd syn på menns størrelser.

Så gir det litt mer mening når jeg tar en tur innom et sted med dildoer og ser størrelsen på de. Det er ikke rart jenter vil ha større ting når de bare sitter og måler dildoer. Både tykkelsen og lengden på de fleste er jo over gjennomsnittet.

Selv så har jeg liten penis ifølge de som skriver her, men har aldri fått noen klager. Noen har faktisk påpekt at den er perfekt, fordi den ikke gjør vondt for henne. Istedet for å tro at hun prøver å få meg til å føle meg bedre, så tror jeg faktisk hun snakker sant, for det virket som de de gjaldt nøt sexen.

Vet ikke helt om jeg bidro i samtalen eller ikke. Har en lei tendens til å ikke svare på spørsmålet under prøver også :P



Anonymous poster hash: 38f43...520
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og lurer på hvorfor kvinner har et så forvridd syn på menns størrelser. -Tror ikke det gjelder bare kvinner, men menn også... 3-4 cm som noen nevner er faktisk lite

Så gir det litt mer mening når jeg tar en tur innom et sted med dildoer og ser størrelsen på de. Det er ikke rart jenter vil ha større ting når de bare sitter og måler dildoer. Både tykkelsen og lengden på de fleste er jo over gjennomsnittet. dildoer er ikke det samme som en pikk for å si det sånn, en pikk er noe men har sex med og man trenger også kjemi, bevegelse osv.mens dildo er veldig anderledels

Selv så har jeg liten penis ifølge de som skriver her, men har aldri fått noen klager. Noen har faktisk påpekt at den er perfekt, fordi den ikke gjør vondt for henne. Istedet for å tro at hun prøver å få meg til å føle meg bedre, så tror jeg faktisk hun snakker sant, for det virket som de de gjaldt nøt sexen. ifølge hvem? de som har 3-4 cm eller mindre enn en lillefing er jo så klart liten, men ikke umulig å oppnå god sex med allikevel

Vet ikke helt om jeg bidro i samtalen eller ikke. Har en lei tendens til å ikke svare på spørsmålet under prøver også :P

Anonymous poster hash: 38f43...520

Anonymous poster hash: 300c6...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1- begynte å date en bygdas store hunk. Breskuldra, høy og kjekk. Skapte meg også så høye forventninger av det som var i buksa at jeg ble rimelig skuffa. I ettertid så tenker jeg at den varnikke så liten, men forventningene ødela.

Nr2- hadde blitt helt betatt av en fyr, helt til vi skulle knulle. Den var rundt 4cm kanskje. Når jeg holdt knyttneven i rundt, var kuken ikke å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1- begynte å date en bygdas store hunk. Breskuldra, høy og kjekk. Skapte meg også så høye forventninger av det som var i buksa at jeg ble rimelig skuffa. I ettertid så tenker jeg at den varnikke så liten, men forventningene ødela.

Nr2- hadde blitt helt betatt av en fyr, helt til vi skulle knulle. Den var rundt 4cm kanskje. Når jeg holdt knyttneven i rundt, var kuken ikke å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være komplisert for en velutstyrt mann å trenge inn i perleporten også.

helt sant! ikke nødvendigvis bare er "negativt" med liten penis.

Anonymous poster hash: 300c6...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folk flest, den overveldende majoritet, er den store massen som utgjør normalspekteret, - av begge kjønn.

Et så rigid og ensporet fokus på antall cm i lengde eller bredde betyr at man mister menneskets største seksuelle organ...nemlig hjernen.

- eller er forklaringen så enkel som at all den lekne sexen har forsvunnet i det begrepet sex ble ensbetydende med ren penetrering (ref. KG)?

Jeg ønsker alle kvinner å engang i løpet av livet møte en mann tilsvarende dem jeg har møtt/møter, elsket, hatt sex med og bare gode følelser for.

Uten krav og rigide stanarder, som mennesker med sterke og svake sider, med humor og trygghet, med latter og glødende lyst.

Det er jo bare å konkludere med at enkelte kvinner er like overfladiske som de hevder mange menn er :) Slik er det og slik vil det alltid være.

Anonymous poster hash: c4e4e...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 cm.

Anonymous poster hash: d7fb1...61a

Jeg må vel legge til at 14 cm er meer enn nok for min del. jeg ville trolig vært fornøyd med 8-13 cm også.

Har hatt sex med bare en, og vi fant ut etter 3 år at vi skulle måle den for morro skyld.

Jeg bryr meg for øvrig mer om selve mannen som penisen sitter på enn penisen i seg selv.

Så jeg føler ikke jeg er spesielt kravstor eller overfladisk iallefall.

Anonymous poster hash: d7fb1...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekvensen på micropenis er omtrent 6-7/1000, altså 6-7 promille av den mannlige befolkning, og diagnosen fastslås normat på fødeavdelingen på sykehuset i løpet av guttebanets første periode utenfor mors liv.

Statistikeren i meg (og sannsynlighetsmatematikeren) er med andre ord noe skeptisk til så vedlig mange kvinner på KG har møtt menn med micropenis.

De har sikkert ikke møtt dem med "ekte" micorpenis i medisinsk forstand, men de opplever tissen så liten at de tror at det må være en micropenis.

Anonymous poster hash: 955d7...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hadde sex med en som hadde veldig liten penis. Som typ på størrelse med en lillefinger. Ble veldig paff, for har ikke sett en så liten penis før. Vi måtte bare gi opp. Den var så liten at det nyttet ikke å ha samleie. Så ble veldig skuffet. 

Anonymkode: abe88...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med en på 1.90. Fikk sjokk da jeg sa størrelsen på tingen, ja... ;) 5 CM..

Anonymkode: 5d9f4...078

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...