Gå til innhold

Minste penisen du har hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For det meste er innlegg om de største penisene, noen som har noe erfaring med de små? Ca størrelse og hvordan det var? Please, ingen krangling om jenters øyemål! ;-)

Jeg selv har vært med en som var maks 4 cm (!). Mannen var godt over 2 meter, så jeg ble litt satt ut kan du si. Først trodde jeg at han ikke var kåt nok, så jeg forsøkte på en handjob (-som egentlig var en fingerjob, siden størrelsen gjorde at jeg ikke kunne runke han med hele hånden). Videre forsøkte jeg meg på en blowjob, "deep troath" var plutselig ikke så komplisert. Selve penetreringen kjente jeg ingenting av, så jeg føler jeg med god samvittighet kan unnlate å føre denne personen opp på min liste over antall sexpartnere. Dette er desidert min verste sex-opplevelse.

De (få) andre partnerene har vært ca mellom 8-12 cm, og sexen har vært mye bedre.

Anonymous poster hash: bc158...c82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

idk men dn var liten eller den var tynn. min venninne som var jomfru hadde også sex med han, hun kjente ingenting. uff, stakkars mann



Anonymous poster hash: 300c6...38e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like lang som ringgefingeren min.. Men tjukk. Men kan ikke si jeg fikk utbytte av det :-P han var rundt 180 høy og ganske maskulin.... Men god med tunge og fingre, det skal han ha ;)

Anonymous poster hash: 6e80f...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det regnes som å ha sex med siden jeg avsluttet da jeg oppdaget at tommelen hans var større enn utstyret hans.



Anonymous poster hash: 1123a...58e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det regnes som å ha sex med siden jeg avsluttet da jeg oppdaget at tommelen hans var større enn utstyret hans.

Anonymous poster hash: 1123a...58e

Hvordan hadde du følt deg om EM mann plutselig sa nei etter at så fitta di?

Anonymous poster hash: fc966...2d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex og sex... Så langt kom vi ikke, for han fikk naturlignok den ikke inn. Penisen var ca 2-3 cm og jeg brukte kun tommel og pekefinger for å runke han. Ved den minste berøring stønnet han noe sykt. Størrelse er ikke alt, men dette ble for lite. Samvittigheten var ikke bra da han var supersnill.

Anonymous poster hash: 5493e...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Skulle til å ha sex med kar engang, til han tok av buksen. Når jeg så str. måtte jeg bare si nei. Trodde virkelig ikke mine egene øyne hvordan det var mulig. Litt kortere en min lillefinger.. :(



Anonymous poster hash: 667cd...e2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke sex ut av det men jeg vil tro den var 7 cm. Og veldig, veldig tynn. Syns så synd på ham! :( Men kanskje de kan fungere godt med penishylse?

Anonymous poster hash: 2f244...75d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull at størrelsen ikke har noe å si! De som sier det har aldri vært bort en mikropenis.

Har vært med to stykker som har hatt EKSTREMT små. Da mener jeg sånn 4-5 cm og tynne.

De andre jeg har hatt har vært normale på rundt 14-16.



Anonymous poster hash: e95df...261
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig.

La oss harselere over de mindre velutstyrte mennene i en egen tråd, neida - ikke mobbetråd må vite, mer sånn uskyldig moro vet dere, hurrah!

Så kvinner har sex med peniser? For egen del har jeg sex med kvinner.

Skjerpings da, :pls:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

20 cm.

Anonymous poster hash: c563a...66a

Den minste penisen var 20 cm? Enten har du hatt sex med bare én mann, eller så lyver du.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har aldri målt eller interessert meg for antallet cm.

Mine menn har vært gode å ha sex med :nigo:

- måler dere virkelig de menn dere har sex med? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper 11-12 cm. Det er jo normalt, men jeg synes den var litt kort da, så ble litt nedtur. Men fyren var hyggelig, så han kompenserte med det.

Hadde ei veninne som lå med en fyr, hun kjente ikke noe, og sovnet!!!! ( alkohol var inne i bildet, men...var utrolig flaut for henne, for fyren ble jo oppgitt).



Anonymous poster hash: 955d7...dcd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri målt eller interessert meg for antallet cm.

Mine menn har vært gode å ha sex med :nigo:

- måler dere virkelig de menn dere har sex med? :klo:

De fleste damer er nok I vel overkant opptatt at den er stor nok, uten i det hele tatt tenke på hvordan deres eget underliv ser ut, eller hvor god plass det har.

Anonymous poster hash: fc966...2d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du følt deg om EM mann plutselig sa nei etter at så fitta di?

Anonymous poster hash: fc966...2d5

Det bryr jeg men lite om egentlig, for det kommer ikek til å skje:-D

Anonymous poster hash: 955d7...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...