Gå til innhold

Bisexuell


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere kvinner om bisexuelle menn? Kan dere være trygt i et forhold med en som tenner på begge kjønn? Tenner noen av dere selv på tanken om at mannen har sex med en annen mann?


Anonymous poster hash: bdff0...09d



Anonymous poster hash: bdff0...09d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såfremt mannen er innstilt på å leve monogamt, har jeg ingen motforestillinger mot bifile menn. Forøvrig det samme kravet jeg stiller til heterofile menn

Anonymous poster hash: 26462...fa3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, monogamy er en forutsettning. Men hvis han, i en forhold til en kvinne, er utilfreds? Kan man tillate at han experimenterer litt? Er dette noe kvinner forstår? Snakker ut ifra egen erfaring....



Anonymous poster hash: bdff0...09d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, monogamy er en forutsettning. Men hvis han, i en forhold til en kvinne, er utilfreds? Kan man tillate at han experimenterer litt? Er dette noe kvinner forstår? Snakker ut ifra egen erfaring....

Anonymous poster hash: bdff0...09d

Nei.

Jeg har ikke noe problem med å være sammen med en bifil mann (er selv bifil kvinne), men han må holde seg til meg.

Anonymous poster hash: e1167...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg har ikke noe problem med å være sammen med en bifil mann (er selv bifil kvinne), men han må holde seg til meg.

Anonymous poster hash: e1167...b4b

Signerer denne. Om du har et behov for å eksperimentere, bør det enten være noe du gjør som singel eller noe som er et premiss for forholdet fra første stund. Det bør isåfall gå begge veier og setter enorme krav til god kommunikasjon og null sjalusi mellom partene.

Jeg har ingen interesse av å eksperimentere. Jeg er sammen med mannen fordi jeg vil være med ham, ikke andre.

Anonymous poster hash: 26462...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caress

Jeg er bifil selv. Er jeg i et forhold med noen, er jeg monogam. Om jeg får så lyst til å knulle noen av det andre kjønn at det blir problematisk, finner jeg en løsning på det på lik linje med alle andre problemer i forholdet. Utroskap er ikke et alternativ.

Og nei, jeg ville ikke hatt noe problem med å være sammen med en annen bifil person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, monogamy er en forutsettning. Men hvis han, i en forhold til en kvinne, er utilfreds? Kan man tillate at han experimenterer litt? Er dette noe kvinner forstår? Snakker ut ifra egen erfaring.... Anonymous poster hash: bdff0...09d

Hvis han ikke klarer å være trofast med en kvinne heller han kanskje litt mer mot menn, og bør derfor finne seg en mann han kan være trofast med.

Jeg kunne sikkert vært i et forhold med en mann som vil eksperimentere med andre, men da skal jeg selv ha samme privilegium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, samme privilegium. Og de kan jo kanskje bli spennende for begge?



Anonymous poster hash: bdff0...09d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Så klart e d trygt å være i forhold med oss bifile. Vi hopper ikke på hver person vi ser og knuller de. Selv hater jeg utroskap, så bifile er ikke noe mer utro enn andre. Heterofile er mer utro!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Om mannen er biseksuell, bifil eller heterofil bryr jeg meg ikke noe om.

Så lenge vi har kjemi, vi elsker hverandre og respekterer hverandres grenser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart e d trygt å være i forhold med oss bifile. Vi hopper ikke på hver person vi ser og knuller de. Selv hater jeg utroskap, så bifile er ikke noe mer utro enn andre. Heterofile er mer utro!!!

Takk for et veldig godt svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sammen med en biseksuell mann. Jeg er biseksuell selv, så for meg er det lett å forstå at man kan føle tiltrekning til begge kjønn uten at det motstrider å ville være i et monogamt forhold. Vi har samme grenser her som hvis vi skulle vært sammen med noen heterofile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Så klart e d trygt å være i forhold med oss bifile. Vi hopper ikke på hver person vi ser og knuller de. Selv hater jeg utroskap, så bifile er ikke noe mer utro enn andre. Heterofile er mer utro!!!

Det har vel ikke noe å si om man er bifil eller heterofil ? Kan du vise til noe som dokumenterer din påstand ? Eller er det bare fordommer ?

Som heterofil mann kan jeg tenne/bli tiltrukket av andre kvinner uten at jeg gjør noe med det - utroskap er uaktuelt. Det samme går vel for bifile som har bestemt seg for å være trofast. Man blir tiltrukket og tenner men noe annet er uaktuelt. Logisk vil jeg tro at det ikke har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Det har vel ikke noe å si om man er bifil eller heterofil ? Kan du vise til noe som dokumenterer din påstand ? Eller er det bare fordommer ?

Som heterofil mann kan jeg tenne/bli tiltrukket av andre kvinner uten at jeg gjør noe med det - utroskap er uaktuelt. Det samme går vel for bifile som har bestemt seg for å være trofast. Man blir tiltrukket og tenner men noe annet er uaktuelt. Logisk vil jeg tro at det ikke har noe å si.

Jeg har har bare hørt om utro heterofile, derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har har bare hørt om utro heterofile, derfor.

:skratte:

Anonymous poster hash: e1167...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

:skratte:

Anonymous poster hash: e1167...b4b

Det finnes tross alt flest heterofile så skulle det vert noen grunn for at det IKKE er flest utro heterofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg har har bare hørt om utro heterofile, derfor.

Snakk om tullesvar. Du har altså ingenting å fare med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...