Gå til innhold

Jenter, klarer dere å komme av penetrering alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nosoul

Nei. Men har ikke gitt opp håpet enda. Med den rette, som jeg føler meg helt trygg på, tror jeg kan være til mye hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og foretrekker det. Orgasme ved stimulering av klitoris er ikke noe jeg trakter etter(for meg en meningsløs svakere orgasme). Er dermed ikke så interessert i oralsex på meg heller.



Anonymous poster hash: b1ff1...5ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er nettopp dette overdrevne fokuset "på hennes nytelse" som gjør at mange faker. De orker ikke presset som følger med at menn gjør egoene sine avhengig av deres orgasmer, så de faker for å spare seg for styret og for å beskytte egoet ditt.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Det finnes helt klart menn som blir sure fordi dama ikke kommer av det, men det vil jeg tro hører til sjeldenhetene. Det blir vel ikke helt 100% korrekt å legge skylden alene på menn for at noen kvinner velger å fake? Og uansett er det jo fryktelig synd på de damene som faker da, for de vil jo grave sin egen grav om de fortsetter slik. Mannen vil tro de er fornøyde med jobben han gjør og de vil ikke få sjansen til å forbedre seg. Det gagner vel ingen av partene?

Jeg stemmer for full åpenhet jeg.....Tror det vil løse mye ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Jeg har faket, flere ganger. Eksen min beskyldte meg ofte for å være så treg med å komme.
Det er vel en grunn for at han er eks den dag i dag.

Så.. Slike menn finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å stimulere klitoris for å få orgasme. De fleste jeg kjenner må også det.

Det å fake en orgasme tror jeg er ganske normalt blandt kvinner, spessiellt viss det er "one night stands" man snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I likhet med 85-90 % av alle kvinner så klarer jeg ikke å komme kun ved penetrering. Fy fillern så heldige dere er, dere få som kan! Kan tenke meg at dere har langt over gjennomsnittlig sexlyst!



Anonymous poster hash: e16c7...234
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt klart menn som blir sure fordi dama ikke kommer av det, men det vil jeg tro hører til sjeldenhetene. Det blir vel ikke helt 100% korrekt å legge skylden alene på menn for at noen kvinner velger å fake? Og uansett er det jo fryktelig synd på de damene som faker da, for de vil jo grave sin egen grav om de fortsetter slik. Mannen vil tro de er fornøyde med jobben han gjør og de vil ikke få sjansen til å forbedre seg. Det gagner vel ingen av partene?

At du så gjerne tror godt om ditt eget kjønn og mindre godt om oss kvinner forandrer ikke det mange kvinner opplever, nemlig at menn absolutt må få dem til å "komme," ellers knuses det stakkarslige mannlige egoet. Ikke alle vil eller kan stimuleres til orgasme, og svært mange menn forstår dessverre ikke denne virkeligheten.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

At du så gjerne tror godt om ditt eget kjønn og mindre godt om oss kvinner forandrer ikke det mange kvinner opplever, nemlig at menn absolutt må få dem til å "komme," ellers knuses det stakkarslige mannlige egoet. Ikke alle vil eller kan stimuleres til orgasme, og svært mange menn forstår dessverre ikke denne virkeligheten.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Hehe..

Med all respekt frøken men det er ikke jeg som oser holdning av at allt er det annet kjønns feil. Les igjennom det du selv skriver og drøvtygg litt på det, så vil du se at du mer eller mindre gir samtlige menn skylden for at så mange damer ikke klarer å få orgasme ;) Og det vil du stå inne for?

Jeg har iallefall innrømmet til deg at det er flere menn som gir for mye press på dama si. Men noe ansvar for manglende orgasme må jo kvinner ta selv. Sex handler jo ikke om EN person.

Og...lurer på....dersom en mann genuint er opptatt av hennes glede og nytelse (ikke som mål å gi orgasme) så gjør han altså en kardinalsynd som forårsaker at hun ikke kan få orgasme? Eller missforstår jeg nå?

Jeg er altså en kjempe egoist fordi jeg elsker å se dama jeg er glad i nyter det jeg gjør for henne?

Endret av HarryDotter
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

At du så gjerne tror godt om ditt eget kjønn og mindre godt om oss kvinner forandrer ikke det mange kvinner opplever, nemlig at menn absolutt må få dem til å "komme," ellers knuses det stakkarslige mannlige egoet. Ikke alle vil eller kan stimuleres til orgasme, og svært mange menn forstår dessverre ikke denne virkeligheten.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Du igjen? Hvorfor gidder du?

Det at du og den ene personen som plusset deg er aseksuell/kristne, er deres problem og ikke menn som prøver å tilfredsstille damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snakk om like under 20 damer i løpet av en ti års periode. Ikke alle som har kommet underveis men de aller fleste... Jeg foretrekker å ta dama mi hardt og med et høyt tempo og trives godt med å holde beina hennes oppe/ute for å kunne se mest mulig. Er dette en stilling som det er "lettere" å komme i?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Nei. Handler ikke om å ta hardt i, men å holde same tempoet, skape en friksjonsrytme som ikke endrer seg. Veldig mange endrer tempo eller stilling og dermed ødelegger den vaginale orgasmen når den nærmer seg.

Siden jeg får vaginal orgasme, er jeg også ganske egoistisk og vet hvordan jeg vil ha det. Men folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: b1ff1...5ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg har faket, flere ganger. Eksen min beskyldte meg ofte for å være så treg med å komme.

Det er vel en grunn for at han er eks den dag i dag.

Så.. Slike menn finnes.

Da skjønner jeg faktisk svært godt at kvinner faker. Om man som mann presterer å klage og syte fordi en kvinne bruker litt tid på orgasme, så mangler man totalt empati og forståelse for hennes seksualitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Med all respekt frøken men det er ikke jeg som oser holdning av at allt er det annet kjønns feil. Les igjennom det du selv skriver og drøvtygg litt på det, så vil du se at du mer eller mindre gir samtlige menn skylden for at så mange damer ikke klarer å få orgasme ;) Og det vil du stå inne for?

Jeg har iallefall innrømmet til deg at det er flere menn som gir for mye press på dama si. Men noe ansvar for manglende orgasme må jo kvinner ta selv. Sex handler jo ikke om EN person.

Og...lurer på....dersom en mann genuint er opptatt av hennes glede og nytelse (ikke som mål å gi orgasme) så gjør han altså en kardinalsynd som forårsaker at hun ikke kan få orgasme? Eller missforstår jeg nå?

Jeg er altså en kjempe egoist fordi jeg elsker å se dama jeg er glad i nyter det jeg gjør for henne?

Neida, du er bare litt spesiell som ikke klarer å lese. Jeg har aldri skrevet noe om skyld, jeg har skrevet at dere menn bør forstå at ikke all sex må ha de samme målene, at å ha kvinnelig anatomi ikke oppleves slik mannlig anatomi kanskje oppleves, og at ikke alle kvinner har eller ønsker å ha veldig definerte mål for en sexakt - for mange er det styrete og altfor mekanisk når det fokuseres mer på at hun skal kysses her, kysses der, stimuleres slik og sånn og så komme. Om du leser gjennom tråder der kvinner faktisk får dele erfaringene sine uten at samtalen avbrytes av menn som ikke forstår, vil du se at mange skriver om sex som er intim, hyggelig og god - uten at den nødvendigvis gir orgasme

Ved å stadig vekk insistere på at hun SKAL få orgasme, selv om det kanskje ikke er mulig eller engang ønskelig for henne, heller enn å være åpen for at hun kan få noe annet ut av sexen - initimitet, mulighet til å tilfredstille - skapes et press som selvsagt bare ødelegger for det sex faktisk kan gi, både med og uten orgasme. Dette presset gjør at en del kvinner føler det er nødvendig å fake for ikke å enten såre partnerens ego eller bli "tvunget til" å skulle motta masse stimulering de ikke ønsker. Altså er det en "kardinalsynd" å ikke være åpen for at sex, slik det oppleves for deg (som tydeligvis inneværer en garantert orgasme), ikke nødvendigvis kan sammenlignes med sex slik en kvinnelige partnere opplever det. Noe annet enn det har jeg ikke skrevet.

Angående lesingen din; å henge egoet sitt på en oppnåelse er f.eks. ikke synonymt med å være egoist. Du tolker inn ting som rett og slett ikke står i teksten, mulig basert på egne følelser/antakelser. Se gjerne på valg av enkeltord og hele innlegget en gang eller tre før du begynner å svare.

Du igjen? Hvorfor gidder du?

Det at du og den ene personen som plusset deg er aseksuell/kristne, er deres problem og ikke menn som prøver å tilfredsstille damer.

Jeg er verken religiøs eller aseksuell, jeg bare får fnatt av hvor trangsynte mange tydeligvis er; det virker som om alle skal presses inn i de samme malene for seksualitet og sexliv, og en god sexakt skal være akkurat slik og ende akkurat sånn. Vi bør være mer åpne for at seksualitet er like individuelt som det meste annet, ikke alle får like mye ut av alt, og det bør anerkjennes og aksepteres.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosoul

Da skjønner jeg faktisk svært godt at kvinner faker. Om man som mann presterer å klage og syte fordi en kvinne bruker litt tid på orgasme, så mangler man totalt empati og forståelse for hennes seksualitet.

Ja, heldigvis fant jeg ut at det var best å komme seg vekk fra denne fyren. Men tre år har dessverre satt sine spor.

Men, jevnt over har jeg inntrykk av at de fleste menn "ofrer" sin orgasme fremfor hennes. Dvs, de setter hennes nytelse fremfor sin egen.

Edit: Jeg vil legge til det at jeg ikke ha orgasme for å ha herlig sex. Men jeg sliter veldig med det psykiske i sengen etter diverse uttalelser fra eksen, og sex er blitt en ting jeg helst ikke ønsker å bruke tiden min på. Men, jeg håper det etter hvert endrer seg til det bedre.

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja, heldigvis fant jeg ut at det var best å komme seg vekk fra denne fyren. Men tre år har dessverre satt sine spor.

Men, jevnt over har jeg inntrykk av at de fleste menn "ofrer" sin orgasme fremfor hennes. Dvs, de setter hennes nytelse fremfor sin egen.

Edit: Jeg vil legge til det at jeg ikke ha orgasme for å ha herlig sex. Men jeg sliter veldig med det psykiske i sengen etter diverse uttalelser fra eksen, og sex er blitt en ting jeg helst ikke ønsker å bruke tiden min på. Men, jeg håper det etter hvert endrer seg til det bedre.

Jeg skjønner det svært godt at en skikkelig kjip fyr kan sette så negative spor.

Heldigvis skal det ikke mer enn EN skikkelig god opplevelse til før mann finner tilbake til den gleden det jo er å dele sex med et bra menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis fant jeg ut at det var best å komme seg vekk fra denne fyren. Men tre år har dessverre satt sine spor.

Men, jevnt over har jeg inntrykk av at de fleste menn "ofrer" sin orgasme fremfor hennes. Dvs, de setter hennes nytelse fremfor sin egen.

Edit: Jeg vil legge til det at jeg ikke ha orgasme for å ha herlig sex. Men jeg sliter veldig med det psykiske i sengen etter diverse uttalelser fra eksen, og sex er blitt en ting jeg helst ikke ønsker å bruke tiden min på. Men, jeg håper det etter hvert endrer seg til det bedre.

En kjip fyr lager en brønn, og du trenger en god fyr for å fylle den opp igjen. Problem løst. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nosoul

En kjip fyr lager en brønn, og du trenger en god fyr for å fylle den opp igjen. Problem løst. ^^

Det har du rett i. Alt til sin tid heter det vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Ja, kommer mye lettere med penetrering enn klitoris-stimuli.

Men dette skjedde først etter at jeg fylte 32 år. Før den tid kom jeg aldri av penetrering og måtte ha stimuli av klitoris samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Neida, du er bare litt spesiell som ikke klarer å lese. Jeg har aldri skrevet noe om skyld, jeg har skrevet at dere menn bør forstå at ikke all sex må ha de samme målene, at å ha kvinnelig anatomi ikke oppleves slik mannlig anatomi kanskje oppleves, og at ikke alle kvinner har eller ønsker å ha veldig definerte mål for en sexakt - for mange er det styrete og altfor mekanisk når det fokuseres mer på at hun skal kysses her, kysses der, stimuleres slik og sånn og så komme. Om du leser gjennom tråder der kvinner faktisk får dele erfaringene sine uten at samtalen avbrytes av menn som ikke forstår, vil du se at mange skriver om sex som er intim, hyggelig og god - uten at den nødvendigvis gir orgasme

Ved å stadig vekk insistere på at hun SKAL få orgasme, selv om det kanskje ikke er mulig eller engang ønskelig for henne, heller enn å være åpen for at hun kan få noe annet ut av sexen - initimitet, mulighet til å tilfredstille - skapes et press som selvsagt bare ødelegger for det sex faktisk kan gi, både med og uten orgasme. Dette presset gjør at en del kvinner føler det er nødvendig å fake for ikke å enten såre partnerens ego eller bli "tvunget til" å skulle motta masse stimulering de ikke ønsker. Altså er det en "kardinalsynd" å ikke være åpen for at sex, slik det oppleves for deg (som tydeligvis inneværer en garantert orgasme), ikke nødvendigvis kan sammenlignes med sex slik en kvinnelige partnere opplever det. Noe annet enn det har jeg ikke skrevet.

Angående lesingen din; å henge egoet sitt på en oppnåelse er f.eks. ikke synonymt med å være egoist. Du tolker inn ting som rett og slett ikke står i teksten, mulig basert på egne følelser/antakelser. Se gjerne på valg av enkeltord og hele innlegget en gang eller tre før du begynner å svare.

Jeg er verken religiøs eller aseksuell, jeg bare får fnatt av hvor trangsynte mange tydeligvis er; det virker som om alle skal presses inn i de samme malene for seksualitet og sexliv, og en god sexakt skal være akkurat slik og ende akkurat sånn. Vi bør være mer åpne for at seksualitet er like individuelt som det meste annet, ikke alle får like mye ut av alt, og det bør anerkjennes og aksepteres.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Jeg har godt syn og ingen problemer med å lese...det lærte jeg godt i 1.klasse...

Vil svært gjerne at du uthever der jeg har skrevet at orgasme hos både meg og henne er et must når jeg har sex. Klarer du å quote meg på det er du rågod...for det har jeg aldri skrevet her eller hatt som mål.

For meg spiller det ingen verdens rolle hva hun nyter og hvordan hun vil ha det. Om hun elsker å bli kilt under tærne så hvorfor ikke gi henne den nytelsen? Jeg er villig til å gjøre det aller meste som hun ønsker seg (og du vet...når en person sier de ønsker seg noe, så er det som regel noe de gjerne vil jeg skal gjøre) og vil de det så gjør jeg faktisk det de ønsker. Jeg gyver ikke løs på henne og forventer at hun bare skal godta. Sex for meg er et samspill med henne hvor vi koser oss og kan le og feile litt uten at det ødelegger stemningen. Sex skal være lek, morsomt og godt for begge to...

Jeg leste begge postene dine 5 ganger. Jeg er ikke hverken sint eller opprørt...men jeg syntes det er pinlig og ufint av deg å påstå at jeg "bare er ute etter orgasmejag" når det er direkte løgn.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har godt syn og ingen problemer med å lese...det lærte jeg godt i 1.klasse...

Vil svært gjerne at du uthever der jeg har skrevet at orgasme hos både meg og henne er et must når jeg har sex. Klarer du å quote meg på det er du rågod...for det har jeg aldri skrevet her eller hatt som mål.

Jeg leste begge postene dine 5 ganger. Jeg er ikke hverken sint eller opprørt...men jeg syntes det er pinlig og ufint av deg å påstå at jeg "bare er ute etter orgasmejag" når det er direkte løgn.

Å ha godt syn eller å kunne lese bokstaver er ikke det samme som å forstå innholdet i det du leser.

Hvor har jeg beskyldt deg personlig for å være en sånn mann? Igjen, du tolker inn ting som ikke står skrevet. Er du veldig redd for beskyldninger, er det derfor du tolker inn stadige beskyldninger om dette?

Jeg skriver om at en del menn er slik, og dermed impliserer jeg også at du (og Timza, og andre som måtte lese) bør være bevisste på dette (spesielt dersom dere skulle møte partnere som ikke kan få orgasme av visse aktiviteter og stillinger eller i det hele tatt) og på at seksuell orgasme og nytelse ikke er like viktig/mulig for alle. Det betyr ikke at jeg mener at du er slik.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...