Gå til innhold

Jenter, klarer dere å komme av penetrering alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at det sikkert er usedvanlige sexglade jenter som velger å frekventere et seksualitetsforum, men jeg spør likevel.

Klarer dere å få orgasme kun ved penetrering, eller trenger dere stimuli på klitten samtidig? Jeg har opplevd at alle damene jeg har datet og vært i korte forhold med har vært med har fått orgasme kun ved penetrering. Men min siste kjæreste gjør ikke det, og hun har opplyst meg om at det faktisk er svært få kvinner som fysiologisk sett er i stand til å klare det. Hun er lege og derfor har jeg egentlig ingen problemer med å tro på henne. Men da blir jeg både usikker og litt pissed, har damer for vane å fake orgasmer?



Anonymous poster hash: 7013b...b3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert mange fakere der ute. Selv har jeg ikke fått orgasme kun med penetrering før jeg var godt ut i 30 årene. Etter 4 fødsler var jeg ganske så dvask der nede,og satte i gang et kniperegime over flere mnd. Resultatet var strålende. Dog får jeg kun g-punkts orgasme når jeg blir tatt bakfra eller rir samboeren. Har også begynt å sprute. Sex nå ift 20 årene er så jævlig mye bedre!

Anonymous poster hash: bcf16...aad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det sikkert er usedvanlige sexglade jenter som velger å frekventere et seksualitetsforum, men jeg spør likevel.

Klarer dere å få orgasme kun ved penetrering, eller trenger dere stimuli på klitten samtidig? Jeg har opplevd at alle damene jeg har datet og vært i korte forhold med har vært med har fått orgasme kun ved penetrering. Men min siste kjæreste gjør ikke det, og hun har opplyst meg om at det faktisk er svært få kvinner som fysiologisk sett er i stand til å klare det. Hun er lege og derfor har jeg egentlig ingen problemer med å tro på henne. Men da blir jeg både usikker og litt pissed, har damer for vane å fake orgasmer?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Hehe ja, du har blitt lurt.. De fleste damer faker for ikke å såre egoet ditt.:P

Anonymous poster hash: fb0d5...8f8

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er blant de ca 80% av kvinnene som aldri kommer ved kun penetrering.

Jeg har aldri faket orgasme, ettersom jeg mener det er lite konstruktivt å la fyren tro at noe er godt som ikke er det. Da vil han jo gjerne gjøre det samme neste gang, i villfarelse om at dette er the big shit for meg.

Jeg har derimot vært fristet innimellom når ting har tatt laaaang tid... Penetrering gjør egentlig lite for meg, og jeg foretrekker at det ikke pågår så lenge. Det blir ofte sårt og vondt etter en stund, og bare klitorisstimulering er mye bedre.



Anonymous poster hash: 0bc62...044
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med langt forspill, nja. Uten, nei.



Anonymous poster hash: b173d...c08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må noe klitt gnigging til ja :) Har hendt jeg bare har kommet ved penetrering også, men det var da jeg var yngre,



Anonymous poster hash: e0a20...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å komme kun ved penetrering, må ha stimuli på klitoris samtidig. Men som ung og dum så hadde jeg dessverre en lei vane av å fake orgasme. Handler kanskje om å skaffe seg selvtillit og erfaring men... Vet at jeg gjorde meg selv en bjørnetjeneste men var så kult når partneren min ble ekstra kåt og glad av at jeg fikk orgasme underveis. Bestemte meg for å slutte med det og guess what, min neste partner ble overrasket over at jeg ikke klarte å komme under penetrering, gjett om jeg følte meg mislykka. Så basert på egen erfaring så er det mange jenter der ute som faker ja.



Anonymous poster hash: e16c7...234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, du har blitt lurt.. De fleste damer faker for ikke å såre egoet ditt. :P

Anonymous poster hash: fb0d5...8f8

Men det gjør meg jo forbanna da, vil at dere skal ha det godt også. Elsker å slikke så da kan jeg jo heller gjøre det i stedet for at dere skal fake! Da er det jo ikke rart at damer har dårligere sexlyst enn menn når dere faker i senga i stedet for å si hvordan dere vil ha det.

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri fått orgasme kun av penetrering. Men jeg har aldri faket, og jeg kommer heller aldri til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 412d8...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør meg jo forbanna da, vil at dere skal ha det godt også. Elsker å slikke så da kan jeg jo heller gjøre det i stedet for at dere skal fake! Da er det jo ikke rart at damer har dårligere sexlyst enn menn når dere faker i senga i stedet for å si hvordan dere vil ha det.

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Det er nettopp dette overdrevne fokuset "på hennes nytelse" som gjør at mange faker. De orker ikke presset som følger med at menn gjør egoene sine avhengig av deres orgasmer, så de faker for å spare seg for styret og for å beskytte egoet ditt.

Anonymous poster hash: b173d...c08

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange damer er det snakk om da? Du kan jo tilfeldigvis ha støtt på de 10-15% som får vaginalorgasmer, regner med du ikke har ligget med nok til at de bør utgjøre et representativt utvalg. Det kan også hende at det er noe med teknikken eller penisen din som lettere induserer vaginalorgasmer. Uansett er det for mange faktorer her til at du tjener noe på å være pissed. (Jeg får vaginalorgasmer, men vanligvis bare etter et grundig forspill, og med en penis av en viss størrelse/vinkling.)



Anonymous poster hash: 3c670...17f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Som det store flertallet av kvinner så kommer heller ikke jeg av penetrering alene. Liker det ufattelige godt-men gir ingen orgasme alene. Har aldri faket -det er elendig å gjøre med tanke på en selv +mannen som da blir lurt til å forbli dårlig i sengen

Anonymous poster hash: 92ba7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, aldri vært i nærheten en gang.

Anonymous poster hash: 265cb...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og trenger ikke å holde på så lenge heller før jeg kommer av penetrering alene. Kan også få orgasme uten penetrering eller annen stimulering enn å bruke knipeøvelser. Tar mye lengre tid for meg å få en orgasme ved å stimulere klitoris.



Anonymous poster hash: 0c57d...1d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg kommer ikke av penetrering alene. Men jeg syns jo det er godt og faker aldri.

Damer som faker skulle for øvrig ha hatt et klask i bakhodet, da de ødelegger for flere enn seg selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp dette overdrevne fokuset "på hennes nytelse" som gjør at mange faker. De orker ikke presset som følger med at menn gjør egoene sine avhengig av deres orgasmer, så de faker for å spare seg for styret og for å beskytte egoet ditt.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Presset kommer av andre kvinner som faker som igjen lager en dårlig sirkel. Menn som opplever at kvinner faker snakker om kvinner som kommer, og det igjen gjør at dere faker. Rett holdningen i egen rekke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste damer kommer ikke av penetrering alene. Og de aller fleste faker, dessverre. Jeg også.

Det er litt morsomt at menn tror at damer får så lett orgasme, når det er så kjent at damer faker!

Jeg faker jeg også! Men jeg prøver å slutte med det. Jeg kan aldri komme av penetrering alene.

Anonymous poster hash: c13f1...367

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke sjans heller. Men det kan være veldig godt likevel. :-)

Anonymous poster hash: 7de45...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...