Gå til innhold

din favoritt sex-stilling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker doggy men får aldri lov å ta dama i den stillingen. Hun sier den er for stor og hun får ondt i den stillingen, arrghh..

Anonymous poster hash: 98d1e...128

prøv å la henne ligge flatt på magen, da kommer du ikke like langt inn :)

Anonymous poster hash: 1ea44...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv å la henne ligge flatt på magen, da kommer du ikke like langt inn :)

Anonymous poster hash: 1ea44...68e

Okei skal prøve det.;) Får sette på en penisstopper sånn at den ikke kan komme helt inni også kanskje.:P

Anonymous poster hash: 98d1e...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare, men det begynner ofte med skje og så legger han seg mer over på ryggen mens jeg legger det ene benet over ham. Fremdeles skje, men nesten litt at jeg ligger oppå ham med ryggen til. Heter sikkert noe fancy, men har aldri gjort dette før med tidligere partnere. Sykt digg! Kommer hver gang etter få minutter.

Aner ikke hva den heter, men den liker jeg også veldig godt. Kommer sjelden i andre stillinger, men den kommer jeg nesten alltid i! :D

Anonymous poster hash: 828d2...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva den heter, men den liker jeg også veldig godt. Kommer sjelden i andre stillinger, men den kommer jeg nesten alltid i! :D

Anonymous poster hash: 828d2...713

Vanskelig å forklare, men det begynner ofte med skje og så legger han seg mer over på ryggen mens jeg legger det ene benet over ham. Fremdeles skje, men nesten litt at jeg ligger oppå ham med ryggen til. Heter sikkert noe fancy, men har aldri gjort dette før med tidligere partnere. Sykt digg! Kommer hver gang etter få minutter.

denne? den er elske jeg iallefall og her kan begge jobbe :)

post-91248-0-38823300-1427744715_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doggy, ingen andre stillinger kan MÅLE SEG <3 er Jente!

Anonymous poster hash: f9a3e...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

1) Jenta ligger på magen, jeg ligger oppå henne, kommer inn i henne bakfra. Bena hennes kan være samlet eller spredt, avhengig av kroppen.

2) Jeg ligger på rygg, jenta sitter ned på meg. Klassisk riding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt sær, for jeg elsker at vi ligger på siden begge to, mot hverandre. Da kan vi begge jobbe, og samtidig ha hender fri til andre ting ;)

Anonymous poster hash: 3e5ea...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy på førsteplass, ellers er jeg innmari glad i at jeg sitter (kjøkkenbenken, kontorpulten hans, kjøkkenbordet til foreldrene hans.. Hoho) og han står foran meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å bli tatt bakfra, enten doggy eller "skje". Synes også misjonær er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy, missjonær, ligge på magen med samlede bein mens han tar meg bakfra

Anonymous poster hash: 77fd2...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å velge én stilling... Er glad i doggy, og misjonær hvor jeg har beina i lufta på en eller annen måte, men elsker å ligge i skje mens han holder hardt rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Godt å se at misjonær fortsatt er veldig populært. Vanlig misjonær - og varianter rundt den - er en veldig undervurdert stilling og et veldig godt utgangspunkt. Vanlig misjonær. Jenta har samlede ben. Jenta har bena i luften.

 

Lite som slår to nakne kropper i sengen - og digg misjonærsex. Det må ikke alltid være kama-sutra i alle former ...  

 

... men som med mye annet, litt krydder, lek og variasjon er deilig. For eksempel:

 

 

Doggy  (evnt jenta halvveis ned på magen/bryst)

Hun sitter på bord mot meg (eller bare løftet opp mot veggen!)

Jenta øverst - enten klassisk ridning eller at hun sitter med ryggen til

Jenta "på siden"   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Erotic Accordion



Anonymous poster hash: 5961b...cc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm .... Her måtte jeg ty til Google ... Dette var en ukjent og akrobatisk variant!

 

http://www.cosmopolitan.co.za/wp-content/uploads/2014/07/the-erotic-accordion-45_erotic_accordion.jpg

jeg postet en lenke til en variant av den i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=525165&page=21

det er en helt vanvittig heit stilling.

Anonymous poster hash: 5961b...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...