Gå til innhold

din favoritt sex-stilling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foretrekker du den gode gamle misjonæren eller har du noen andre gøyale stillinger du foretrekker?



Anonymous poster hash: d1986...3cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest makar

Foretrekker du den gode gamle misjonæren eller har du noen andre gøyale stillinger du foretrekker?

Anonymous poster hash: d1986...3cf

Misjonæren er god, men doggy og reverse cowgirl gir meg best orgasmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å ri da :)

Selv om jeg ikke kommer synes jeg den stillingen er den deiligste :)

Anonymous poster hash: 58542...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å ri da :)

Selv om jeg ikke kommer synes jeg den stillingen er den deiligste :)

Anonymous poster hash: 58542...b8a

Jeg er ikke så fan av å ri, men typen er veldig fan av at jeg rir. Problematisk :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fan av å ri, men typen er veldig fan av at jeg rir. Problematisk :fnise:

Jeg har funnet ut at det er letter å ri hvis typen sitter, ikke ligger.

Anonymous poster hash: c62f5...986

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som kan å ri en hest, er absolutt best på topp. Hvis ikke vil jeg være the "TOP DOG".;)

Anonymous poster hash: 98d1e...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker du den gode gamle misjonæren eller har du noen andre gøyale stillinger du foretrekker?

Anonymous poster hash: d1986...3cf

Digger alle stillinger der jeg kan dominere som doggy skje osv hvor jeg kan ligge å klemme brystene hennes og lugge mens tempoet øker. Elsker å gi dama et skikkelig knull! Åååh nå er det en stund siden og også en stund til det skjer.. Nettopp vært gjennom et svangerskap og vi har nå vårt første barn sammen. Men snart så er det klart for at vi igjen kan kose oss! Frem til da blir det med lankrn er jeg redd 😐

Anonymous poster hash: b19a6...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonæren er helt knall den. Men at jeg ligger på magen mens han tar meg bakfra er den store vinneren.

Det er lettest for meg å komme i den stillingen.

Litt fordi det er lett å ta på meg selv, og litt fordi kjæresten ikke kysser så mye siden han ikke strekker til :P Han er en sånn som skal kline så mye mens han holder på, men det ødelegger gamet mitt! Hehe...

Men skal jeg komme, er det som oftest i den stillingen jeg gjør det :)



Anonymous poster hash: 027c6...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å variere, men liker aller best misjonæren med beina mine på skuldrene hans :)



Anonymous poster hash: 150ac...2cd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

doggy både på alle fire og å ligge på magen:) men liker misjonær,skje, "scissors" også- kommer ann på humøret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonæren er god, men doggy og reverse cowgirl gir meg best orgasmer :)

Kommer du virkelig i reverse cowgirl? Det er imponerende. De fleste jenter som har gjort det med meg plundrer litt med den stillingen...

Anonymous poster hash: 15e14...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare, men det begynner ofte med skje og så legger han seg mer over på ryggen mens jeg legger det ene benet over ham. Fremdeles skje, men nesten litt at jeg ligger oppå ham med ryggen til. Heter sikkert noe fancy, men har aldri gjort dette før med tidligere partnere. Sykt digg! Kommer hver gang etter få minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misjonærer når dama ligger med samlede ben er den beste, både visuelt og hvordan det kjennes.

Alle må ta denne!

Anonymous poster hash: bd5c9...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

doggy både på alle fire og å ligge på magen:) men liker misjonær,skje, "scissors" også- kommer ann på humøret

Jeg elsker doggy men får aldri lov å ta dama i den stillingen. Hun sier den er for stor og hun får ondt i den stillingen, arrghh..😣

Anonymous poster hash: 98d1e...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Doggystyle, uten tvil. Gjerne med en håndbørste i høgre handa slik at jeg kan spanke henne :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggystyle, lett :nigo:
Men også misjonær med samlede bein (gjerne med pute under rumpa, så han kommer laaangt inn i meg)
69 takker jeg også sjeldent nei til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyggy er min favoritt (på alle fire), når jeg ligger flatt på magen med han oppå, misjonær, bena mine på hans skuldre mens jeg ligger på ryggen og denne:

post-91248-0-64586800-1427740592_thumb.j

Endret av Mona_Champagne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...