Gå til innhold

Hva gjør en dame god i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kjære gammelkjæreste har noen helt utrolig erogene brystvorter, så når jeg småbet, slikket, og sugde litt på de, så kunne han komme som en nyttårsrakett. Min bedre halvdel har en erogen sone i overgangen mellom hals og bryst, så bruker å kysse og småbite ham litt derr

Hvordan finner dere ut om erogene soner? Spør? Berører hele kroppen og registerer der han lager lyd?

Jeg har aldri rørt en manne-nippel i hele mitt liv, føler det er så utrolig feil. Er jeg da en hensynsløs elsker, som ikke tar hensyn til at enkelte menn kan elske dette, eller er det da dems ansvar å si i fra om at de vil at jeg skal gjøre det?

Anonymous poster hash: 0f167...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hvordan finner dere ut om erogene soner? Spør? Berører hele kroppen og registerer der han lager lyd?

Jeg har aldri rørt en manne-nippel i hele mitt liv, føler det er så utrolig feil. Er jeg da en hensynsløs elsker, som ikke tar hensyn til at enkelte menn kan elske dette, eller er det da dems ansvar å si i fra om at de vil at jeg skal gjøre det?

Anonymous poster hash: 0f167...85c

Nå kan jeg bare svare for meg selv, men akkurat det med brystvortene til gammelkjæresten var et rent lykketreff. Fikk bare lyst til å teste reaksjonen hans, og jøjje meg hvilken reaksjon jeg fikk!

Stort sett "utforsker" jeg kroppen til kjæresten min, og mange av de samme typiske stedene på kvinnekroppen som er erogene, er også erogene soner hos mannen. Som med mye annet her i livet, så er kommunikasjon - såvel gjennom tale som kroppsspråk - viktig, og enten sier han selv i fra at han synes noe er godt, eller så er det en temmelig åpenbar reaksjon (eller ereksjon i dette tilfellet) som taler sin sak.

Jeg vil på ingen måte kalle deg hensynsløs elsker bare fordi du tar hensyn til dette. Hvis du synes det blir helt feil for deg, så er det fullstendig i orden. Du skal ikke gjøre ting som får deg til å føle deg uvel i senga, eller at du går på akkord med deg selv. Sex og sengehygge skal være godt for begge, og det forutsetter bl.a. at man føler seg vel med det man gjør. Jeg velger å tro at du har andre områder hvor du er suveren.

Som du kanskje har lest i denne tråden, så synes det å være en overvekt av menn som ønsker en kvinne som tør gi slipp på seg selv under sexen. Gjør du det, så er litt brystvortekjæling bare en luksusdetalj i forhold og ikke noe du skal dvele ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysgjerrig på dette. Det er ikke til å legge skjul på at kvinner forventer at mannen skal være god i senga. Han må holde ut lenge og være flink til å slikke og kjenne kroppen hennes. De fleste stillinger krever jo at mannen gjør mesteparten av arbeidet.

Hva er det da kvinner gjør i senga som gjør de gode? Om alle ligger der og stønner så kan jo alle damer være gode i senga, eller?

Anonymous poster hash: 742d3...7df

En god jrnte i senga er :

-en somhar respekt for seg selv og ikke har noe i mot å la lyset stå på.

- en som tør å prøve ut nye ting(nye stillinger og evt leker)

En som liker å finne fram følsomme punkter på mannen altså utforske litt.

- En som rir på den måten at du bare blir kåtere og kåtere at du til slutt bare blir så kåt at du kaster henne rundt og tar deg av resten :P En som gjør deg så durisk at hun får den litt hardhente dominante frem i deg så hun får det så hardt hun bare vil.

Åååh som jeg gleder meg til å ha sex med dama mi igjen 😂

Anonymous poster hash: 45c73...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke brystvorter litt tabu på menn? Hører jo om enkelte som eeeeeeeelsker det, men har inntrykk av at mange menn også ser på det som veldig homo og ville følt seg støtt eller ekla ut om en kvinne begynte å leke med brystvorten hans? Eller er jeg for indoktrinert til at menn skal sutte på brystvorter til kvinner, ikke andre veien? (Vi sutter jo trossalt på hverandres kjønnsorganer)



Anonymous poster hash: 0f167...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som liker å finne fram følsomme punkter på mannen altså utforske litt.

Anonymous poster hash: 45c73...b3e

Jeg føler meg bare dum når jeg prøver å "utforske", føler at jeg er helt på ville veier og gir opp etter noen sekunder. Maks 20 sekunder med litt kyssing og stryking rundt omkring. Kan du fortelle litt hvordan det er akseptabelt å gå fram for å finne følsomme punkter på mannen? Man scanner vel ikke hele han fra tå til topps? Er det visse områder som er relativt trygge å begi seg ut på, og visse områder som er ganske uhørt/wierd å begi seg ut på? Albuen skal foreksempel være erogen sone, men det ville vært veldig unaturlig å begynt å slikke på en albue, er ganske sikker på at mannen også hadde tenkt "Ehhh hva er det hun driver med?!" her, og det er den tanken jeg er så redd for å møte på om jeg utforsker andre steder enn halsen og brystkassa. Halp!

Anonymous poster hash: 0f167...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gammel post. Men kjemi har utrolig mye å si. Litt klisjé, men sant.. Har en kjæreste nå som jeg endelig opplever å ha SEX med, og det tok meg over 20 år, og x antall partnere å finne henne.. Det nytter ikke hvordan man ser ut, eller hva man gjør hvis kjemien ikke stemmer. 😊

Anonymkode: 0ea86...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...