Gå til innhold

Hva gjør en dame god i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Egentlig trenger ei dame som har fine pupper/rumpe ikke noe mere enn nettopp det for å være god i senga. :P Menn er veldig visuelle så det eneste vi trenger er noe fint å lande øynene på. Damer som ikke ser spessielt bra ut må kompensere ved å være gode i senga og tørre å utforske mere. De må gi mere av seg selv. Ei deilig dame som man tenner veldig på visuelt er automatisk god i senga, så lenge hun er god til å spille dum og deilig. At hun stønner p viser at hun liker det. :)

Anonymous poster hash: a1a6e...42b

Dette vil kun fungere en kort stund isåfall. På sikt så er ikke en perfekt kropp nok for at gjøre hun interessant og god i senga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- At man tar initiativ noen ganger. Kjæresten min har i alle fall ønsket dette fra meg

- At man tør å prøve noe nytt, men likevel ikke krysser sin egen grense. Litt selvrespekt må man ha

- At man tør å si i fra hva man liker og ikke liker

- At man også tenker på mannen behov, og ikke ser på han som en maskin

Det tror jeg gjør en dame god i senga. Men det kommer nok an på mannen/kvinnen hun har sex med også. Alle setter pris på forskjellige ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil kun fungere en kort stund isåfall. På sikt så er ikke en perfekt kropp nok for at gjøre hun interessant og god i senga.

Enig der. Ingen klarer å holde kroppen strøken til evid tid. Men for kun å knulle uforpliktende er det utmerket. Det å ha noe deilig å se på å bruke som knulledukke er digg. Få de til å strippe å vise seg i alle slags positurer mens man knuller de hardt.:)

Anonymous poster hash: a1a6e...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At man tar initiativ noen ganger. Kjæresten min har i alle fall ønsket dette fra meg

- At man tør å prøve noe nytt, men likevel ikke krysser sin egen grense. Litt selvrespekt må man ha

- At man tør å si i fra hva man liker og ikke liker

- At man også tenker på mannen behov, og ikke ser på han som en maskin

Det tror jeg gjør en dame god i senga. Men det kommer nok an på mannen/kvinnen hun har sex med også. Alle setter pris på forskjellige ting...

Langt på vei enig med deg. Med god kjemi, god kommunikasjon, respekt for hverandre og et felles ønske om at begge skal nyte sexen - da ligger alt til rette for skikkelig god sex med utforsking og eksperimentering innenfor de grensene begge føler seg trygge. Dette blandet med en god dose følelser gir en uslåelig kombinasjon for sexlivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt på vei enig med deg. Med god kjemi, god kommunikasjon, respekt for hverandre og et felles ønske om at begge skal nyte sexen - da ligger alt til rette for skikkelig god sex med utforsking og eksperimentering innenfor de grensene begge føler seg trygge. Dette blandet med en god dose følelser gir en uslåelig kombinasjon for sexlivet!

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dette varierer litt men mange gode eksempler i denne tråden :laugh: (gidder ikke gjenta dem)

men av personlig erfaring har jeg hørt fra forskjellige at jeg er god og vill i senga, mest fordi jeg er "med". En jeg hadde sex med hadde for stor pikk til å gjøre noe annet en misjonær-alt annet gikk ikke å han synes jeg var rå i senga...det fikk jeg også høre av hans venner/veninner, alt jeg kunne gjøre var jo å nyte og stønne-med god innlevelse fordi det var deilig.

mens en annen mann synes jeg var god i senga. jeg stønnet, ridde var "med" men vi hadde 0 kjemi og sexen var egentlig middelmådig synes jeg-men han likte det.



Anonymous poster hash: e5473...5c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror dette varierer litt men mange gode eksempler i denne tråden :laugh: (gidder ikke gjenta dem)

men av personlig erfaring har jeg hørt fra forskjellige at jeg er god og vill i senga, mest fordi jeg er "med". En jeg hadde sex med hadde for stor pikk til å gjøre noe annet en misjonær-alt annet gikk ikke å han synes jeg var rå i senga...det fikk jeg også høre av hans venner/veninner, alt jeg kunne gjøre var jo å nyte og stønne-med god innlevelse fordi det var deilig.

mens en annen mann synes jeg var god i senga. jeg stønnet, ridde var "med" men vi hadde 0 kjemi og sexen var egentlig middelmådig synes jeg-men han likte det.

Anonymous poster hash: e5473...5c2

Så han gikk rundt og fortalte hele vennegjengen sin om hvordan du var i senga? Classy.

Hadde selv et one night stand som presterte å gi tlf nr mitt til en kompis fordi han syntes jeg var så digg i senga (eneste jeg gjorde "utenom det vanlige" var vel å be ham slå meg på rumpa mens han tok meg bakfra), da følte jeg meg nesten degradert til en prostituert.

Anonymous poster hash: 934ca...f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som er skikkelig våt og skikkelig kåt, da er man jo helt med og ofte med på langt mer enn om mån er sliten og trøtt og bare vil få "plikt-sex'en" unna. Jeg var rå i senga før men mister fort sexlysten om jeg har samme sexpartner i mer enn et par tre måneder. Nå har jeg vært gift i fem år og har pliktsex en gang i uka men kåt, vill og dyvåt har jeg nok ikke vært på over sju år.

Anonymous poster hash: 934ca...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er nevnt, men en ting som er viktig for meg er at dama av og til sier "bare kjør på, ikke tenk på meg".

Ikke helt sånn ordrett, men det er ikke til å stikke under en stol at mange damer trenger lengre tid en mange menn, så vi må alltid fokusere, arbeide og "stresse" med å holde igjen til hun er ferdig, så av og til er det så sinnssykt deilig å bare få lov å tenke på seg selv, men det er ikke gøy hvis det ikke er greit for henne.

Skjønner? La oss bruke dere (altså damer) kun til egen nytelse, uten å tenke på dere i det hele tatt innimellom.



Anonymous poster hash: 6628f...064
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er nevnt, men en ting som er viktig for meg er at dama av og til sier "bare kjør på, ikke tenk på meg".

Ikke helt sånn ordrett, men det er ikke til å stikke under en stol at mange damer trenger lengre tid en mange menn, så vi må alltid fokusere, arbeide og "stresse" med å holde igjen til hun er ferdig, så av og til er det så sinnssykt deilig å bare få lov å tenke på seg selv, men det er ikke gøy hvis det ikke er greit for henne.

Skjønner? La oss bruke dere (altså damer) kun til egen nytelse, uten å tenke på dere i det hele tatt innimellom.

Anonymous poster hash: 6628f...064

Angry women with pitchforks incoming in 3...2....1.....

Anonymous poster hash: 742d3...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angry women with pitchforks incoming in 3...2....1.....

Anonymous poster hash: 742d3...7df

Pff.. "kjør på ikke tenk på meg" er da noe de fleste kvinner kan tenne på. Hva er for eksempel "kjappiser"? De er da for korte til at kvinnen kan få noen spesiell nytelse av det i form av en orgasme, men hele scenariet er nok spennende for dem fordi de erfarer at mannen ikke klarer å vente for å kunne ha dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff.. "kjør på ikke tenk på meg" er da noe de fleste kvinner kan tenne på. Hva er for eksempel "kjappiser"? De er da for korte til at kvinnen kan få noen spesiell nytelse av det i form av en orgasme, men hele scenariet er nok spennende for dem fordi de erfarer at mannen ikke klarer å vente for å kunne ha dem.

Det er så lite politisk korrekt og nedverdigende mot kvinner. alle vet at man må ha kommunikasjon og trygghet, man må være likeverdige og tenke på hverandres nytelse. Det å bare bruke dama strider imot dette

Anonymous poster hash: 742d3...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han gikk rundt og fortalte hele vennegjengen sin om hvordan du var i senga? Classy.

Hadde selv et one night stand som presterte å gi tlf nr mitt til en kompis fordi han syntes jeg var så digg i senga (eneste jeg gjorde "utenom det vanlige" var vel å be ham slå meg på rumpa mens han tok meg bakfra), da følte jeg meg nesten degradert til en prostituert.

Anonymous poster hash: 934ca...f15

jeg bryr meg ikke om han sa noe som var positivt :P men når jeg tenker meg om så liker jeg godt å bli "slått" kvelt og revet i håret i senga...så var nok derfor jeg ble sett på som "god" i senga :)

Anonymous poster hash: e5473...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lite politisk korrekt og nedverdigende mot kvinner. alle vet at man må ha kommunikasjon og trygghet, man må være likeverdige og tenke på hverandres nytelse. Det å bare bruke dama strider imot dette

Anonymous poster hash: 742d3...7df

What? På hvilken måte er kommunikasjon og trygghet mangelvare ved den situasjonen jeg skisserte? Jeg snakker da åpenbart om mennesker som lever som par. Selv om han overrasker og løfter hun opp på kjøkkenbordet, og slikker henne av vilt begjær, så kan hun da på hvilket som helst tidspunkt si "takk, men nei takk, ikke nå kjære" om det er et problem. De fleste kvinner liker da litt begjær i forholdet, fremfor at den samme mannen istedenfor roper om sex er greit fra soffaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff.. "kjør på ikke tenk på meg" er da noe de fleste kvinner kan tenne på. Hva er for eksempel "kjappiser"? De er da for korte til at kvinnen kan få noen spesiell nytelse av det i form av en orgasme, men hele scenariet er nok spennende for dem fordi de erfarer at mannen ikke klarer å vente for å kunne ha dem.

Njea....jeg tror det er litt "myte" at kvinner hele tiden må ha lange samleier. Selv kan jeg like kjappiser, orgasmer får jeg også. MEN....det kan ikke være hver gang. Skal det funke med en kjappis, må jeg være ekstra kåt.

Anonymous poster hash: 25fb7...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njea....jeg tror det er litt "myte" at kvinner hele tiden må ha lange samleier. Selv kan jeg like kjappiser, orgasmer får jeg også. MEN....det kan ikke være hver gang. Skal det funke med en kjappis, må jeg være ekstra kåt.

Anonymous poster hash: 25fb7...86d

Selve ordet og definisjonen på en "kjappis" er jo at det er et samleie som er spontant, og kortere/kjappere enn normalt da, så det er jo åpenbart at det ikke burde være, eller skal være vanlig hverdagslig sex. Det å få deg kåt for en "kjappis" kan gjøres på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler det handler nesten mer om kjemi og kommunikasjon, det handler vel om å gjøre hverandre gode sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det handler nesten mer om kjemi og kommunikasjon, det handler vel om å gjøre hverandre gode sammen.

veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode innspill. Hittil er det kun en dame som har svart på hva som gjør en dame god i senga. Kan jeg da tolke det slik at de fleste damer ikke vet hva det vil innebære, og at de fleste da egentlig er dårlige i senga?

Vil gjerne høre innspill fra flere damer her.

Anonymous poster hash: 742d3...7df

Jeg kom inn hit for lærdom og inspirasjon :)

Føler ikke jeg er dårlig, men sier ikke nei takk til flere idéer og sterkere kreatvitet!

Men jeg føler at å være "aktiv" har mye å si for hvor god en kvinne er i senga. Lyder og bevegelser (vridninger) med kroppen som viser at hun nyter det. Kanskje "dra" han i håret og massere rumpa samt knipe musklene i vagina innimellom.

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dette varierer litt men mange gode eksempler i denne tråden :laugh: (gidder ikke gjenta dem)

men av personlig erfaring har jeg hørt fra forskjellige at jeg er god og vill i senga, mest fordi jeg er "med". En jeg hadde sex med hadde for stor pikk til å gjøre noe annet en misjonær-alt annet gikk ikke å han synes jeg var rå i senga...det fikk jeg også høre av hans venner/veninner, alt jeg kunne gjøre var jo å nyte og stønne-med god innlevelse fordi det var deilig.

mens en annen mann synes jeg var god i senga. jeg stønnet, ridde var "med" men vi hadde 0 kjemi og sexen var egentlig middelmådig synes jeg-men han likte det.

Anonymous poster hash: e5473...5c2

Visuelt og fantasier gjør ei dame god i senga. Jeg kan ha de skittnesre fantasiene i hodet mens jeg knuller dama, så derfor skaper jeg min egen nytelse så lenge hun ser bra ut og jeg tenner på henne.:P Vanskelig å forklare, men du skjønner kanskje hva jeg mener?:) Det at dama er med og viser at hun digger sexen gjør den også bra. Er veldig deilig hvis hun forteller meg alle de skittne fantasiene sine å legger ut om sine fantasier osv.:)

Anonymous poster hash: a1a6e...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...