Gå til innhold

Jenter; får dere noe utbytte av å ri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en fyr i noen måneder og han elsker når jeg rir han og når jeg er på toppen. Problemet er bare at det gir meg ingenting! Og når det ikke gir meg noenting, er det også vanskelig å vite hva det gjør for han; når skal jeg øke tempoet ol.?

Å sitte å ruge frem og tilbake, hoppe opp og ned eller gjøre en kombinasjon av begge to, gir meg lite utbytte.
Kanskje litt, hvis jeg lener meg bakover, men.. Å ri en fyr, er KUN deilig i det sekundet man trer seg på pikken hans..

Jeg har også en tendens til å bli VELDIG våt, og da er det ikke så gøy å være "on top" hele tiden, da det er som å sitte å ruge i ett basseng, og slafselydene tar oppmerksomheten vekk fra nytelsen..

Jeg har ikke prøvd å ri han baklengs enda, men det er fordi jeg har så komplekser for rumpa mi.. Er jo mulig at det hadde gitt mer utbytte.

I tillegg vet han godt at jeg sliter med å få orgasme ved samleie, og jeg har sagt at sjansen er størst og det er deiligst når "han jobber", men han gir fortsatt ikke så mye.. Hva kan jeg gjøre?



Anonymous poster hash: e887b...2be
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har holdt på med en fyr i noen måneder og han elsker når jeg rir han og når jeg er på toppen. Problemet er bare at det gir meg ingenting! Og når det ikke gir meg noenting, er det også vanskelig å vite hva det gjør for han; når skal jeg øke tempoet ol.?

Å sitte å ruge frem og tilbake, hoppe opp og ned eller gjøre en kombinasjon av begge to, gir meg lite utbytte.

Kanskje litt, hvis jeg lener meg bakover, men.. Å ri en fyr, er KUN deilig i det sekundet man trer seg på pikken hans..

Jeg har også en tendens til å bli VELDIG våt, og da er det ikke så gøy å være "on top" hele tiden, da det er som å sitte å ruge i ett basseng, og slafselydene tar oppmerksomheten vekk fra nytelsen..

Jeg har ikke prøvd å ri han baklengs enda, men det er fordi jeg har så komplekser for rumpa mi.. Er jo mulig at det hadde gitt mer utbytte.

I tillegg vet han godt at jeg sliter med å få orgasme ved samleie, og jeg har sagt at sjansen er størst og det er deiligst når "han jobber", men han gir fortsatt ikke så mye.. Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e887b...2be

Du kan vise rumpa og rumpehullet ditt her. Så kan vi gi deg positive tilbakemeldinger, så får du mindre komplekser.

Anonymous poster hash: d9216...63b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! Elsker det :) Det er den eneste måten jeg får orgasme på.



Anonymous poster hash: 5a119...6fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke noe av å ri, det gir meg minst av alle stillinger.

Anonymous poster hash: a5de2...082

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på med en fyr i noen måneder og han elsker når jeg rir han og når jeg er på toppen. Problemet er bare at det gir meg ingenting! Og når det ikke gir meg noenting, er det også vanskelig å vite hva det gjør for han; når skal jeg øke tempoet ol.?

Å sitte å ruge frem og tilbake, hoppe opp og ned eller gjøre en kombinasjon av begge to, gir meg lite utbytte.

Kanskje litt, hvis jeg lener meg bakover, men.. Å ri en fyr, er KUN deilig i det sekundet man trer seg på pikken hans..

Jeg har også en tendens til å bli VELDIG våt, og da er det ikke så gøy å være "on top" hele tiden, da det er som å sitte å ruge i ett basseng, og slafselydene tar oppmerksomheten vekk fra nytelsen..

Jeg har ikke prøvd å ri han baklengs enda, men det er fordi jeg har så komplekser for rumpa mi.. Er jo mulig at det hadde gitt mer utbytte.

I tillegg vet han godt at jeg sliter med å få orgasme ved samleie, og jeg har sagt at sjansen er størst og det er deiligst når "han jobber", men han gir fortsatt ikke så mye.. Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e887b...2be

gir meg ingenting, derfor slipper jeg å gjøre det :P... heldigvis

Anonymous poster hash: a56b2...92b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på med en fyr i noen måneder og han elsker når jeg rir han og når jeg er på toppen. Problemet er bare at det gir meg ingenting! Og når det ikke gir meg noenting, er det også vanskelig å vite hva det gjør for han; når skal jeg øke tempoet ol.?

Å sitte å ruge frem og tilbake, hoppe opp og ned eller gjøre en kombinasjon av begge to, gir meg lite utbytte.

Kanskje litt, hvis jeg lener meg bakover, men.. Å ri en fyr, er KUN deilig i det sekundet man trer seg på pikken hans..

Jeg har også en tendens til å bli VELDIG våt, og da er det ikke så gøy å være "on top" hele tiden, da det er som å sitte å ruge i ett basseng, og slafselydene tar oppmerksomheten vekk fra nytelsen..

Jeg har ikke prøvd å ri han baklengs enda, men det er fordi jeg har så komplekser for rumpa mi.. Er jo mulig at det hadde gitt mer utbytte.

I tillegg vet han godt at jeg sliter med å få orgasme ved samleie, og jeg har sagt at sjansen er størst og det er deiligst når "han jobber", men han gir fortsatt ikke så mye.. Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e887b...2be

Jeg elsker jeg å ri! Kombinasjonen av penetrering og stimuli av klitoris gjør at jeg får herlige orgasmer :-) Avslutter med at jeg ligger oppå han mens jeg stønner og klynker.

Dere får snakke litt om det, og variere litt på stillingene så begge kan nyte god sex :-)

Er forresten enig at det er helt vanvittig godt å tre seg ned på en pikk ;-)

Anonymous poster hash: 0dd02...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gir meg ingenting. Klarer ikke få nok tempo i den stillingen, kjenner svært lite. Som å bare sitte der å ruge. Jeg hadde bare gitt faen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke noe ut av å ri! Er deilig som du sier når jeg trer meg ned, eller altså er jo deilig underveis også, men ikke noe som får meg til å være i nærheten av komme eller noe, og det er minst 10 ganger deiligere i de fleste andre stillinger. Syntes dog det kan bli litt bedre å ri han om han sitter oppreist i en sofa for eksempel. Å ri baklengs merker jeg enda mindre av, men penisen hans er litt buet oppover, så da glir den bare rett ut og inn uten at den treffer veggene på en måte, eller altså...

Anonymous poster hash: 05485...e3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe glad i å ri, fordi jeg ikke synes det er en flatterende stilling for kroppen min, fordi jeg ikke føler jeg får det til og fordi jeg ikke kjenner så veldig mye. Som andre har nevnt er det fryktelig godt akkurat når man trer seg nedpå, men utover det gir det meg fint lite. Men det hjelper på hvis fyren er halvveis eller helt oppreist, synes jeg! Ikke at jeg kjenner noe mer da, men da føler jeg at jeg får det litt bedre til, det blir mer intimt og jeg føler ikke at jeg er på utstilling.

Et annet tips er at mannen stimulerer klitoris mens jenta rir. Det er gjerne litt kronglete å komme til og å få til ordentlig, men det kjennes helt herlig ut!

Ellers er jeg enig med Nephilim; alle liker ikke de samme stillingene, og det må respekteres av partneren!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å ri :) selv om jeg ikke får orgasme så synes jeg det er veldig deilig :)

Men nå får ikke jeg orgasme i noen stillinger da, med mindre jeg stimulerer klitoris med fingern samtidig.

Anonymous poster hash: 9c3a0...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være veldig deilig hvis jeg kan rugge underlivet veldig fort frem og tilbake, men siden jeg alltid er så våt faller den lett ut da. Men det er stort sett bare da og akkurat når man trer seg nedpå det er godt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten jeg får orgasme på, så ja - favorittstillingen min! :)



Anonymous poster hash: 2423f...f93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jenta rir, så vil friksjonen være mindre enn i andre stillinger. Min er så stor at dama mi foretrekker best å ri, siden hun sier det kan bli smertefullt i andre stillinger. Jeg bunner henne i alle stillinger bortsett fra når hun rir, siden hun kan kontrollere selv hvor langt nedpå den går. Penisen blir også litt mindre når man ligger på rygg enn hvis man står på alle fire. Den trekker seg litt mere sammen på en måte. Men for de som har liten penis eller jenta er vid er nok ikke å ri den beste.:)

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig får jeg lite utbytte av det rent fysisk nytelsesmessig. Men han jeg driver på med nå liker det veldig godt - og gir uttrykk for det, så jeg blir skikkelig tent av å gjøre det. For meg er posisjoner der jeg er under å foretrekke, men jeg er gjerne på toppen ofte fordet om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke orgasme av det, men nyter det likevel.. Heiser meg opp og ned på "stanga" i vekslende tempo.. Ser en del jenter her bare "rugger frem og tilbake" og fatter ikke hvordan dere får til det? :fnise:

Som regel klarer jeg ikke ri fort nok for at det skal gå for han, men da legger jeg med ned over han, og han skviser meg fast mens han jukker på som ville h... :fnise: Det er ganske deilig, faktisk... Også er det jo deilig at han lettere kommer til med fingerne på klitten og brystene mens jeg sitter oppå :)



Anonymous poster hash: dbd86...f53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg synes det er veldig godt å "ruge" frem og tilbake, men han kjenner ingenting med mindre jeg heiser meg opp og ned. Har ofte endt opp med at jeg bommer på vei ned når det går fort i svingene, og det er jo smertefult for han. Er livredd for å brekke den :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ri gir meg lite, frem til han tar styringer og jeg kan slappe helt av i kroppen og bare nyte. Reversed cowgirl, eller å ri baklengs, gir meg absolutt ingenting, nada! Har aldri fått en orgasme av å ri baklengs, kjenner nesten ingenting.

Anonymous poster hash: 04d77...4b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir meg ingenting, men jeg gjør det allikevel, slik at han også skal nyte og bare ta i mot i blandt.

Det er ikke rettferdig at mannen skal jobbe hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på med en fyr i noen måneder og han elsker når jeg rir han og når jeg er på toppen. Problemet er bare at det gir meg ingenting! Og når det ikke gir meg noenting, er det også vanskelig å vite hva det gjør for han; når skal jeg øke tempoet ol.?

Å sitte å ruge frem og tilbake, hoppe opp og ned eller gjøre en kombinasjon av begge to, gir meg lite utbytte.

Kanskje litt, hvis jeg lener meg bakover, men.. Å ri en fyr, er KUN deilig i det sekundet man trer seg på pikken hans..

Jeg har også en tendens til å bli VELDIG våt, og da er det ikke så gøy å være "on top" hele tiden, da det er som å sitte å ruge i ett basseng, og slafselydene tar oppmerksomheten vekk fra nytelsen..

Jeg har ikke prøvd å ri han baklengs enda, men det er fordi jeg har så komplekser for rumpa mi.. Er jo mulig at det hadde gitt mer utbytte.

I tillegg vet han godt at jeg sliter med å få orgasme ved samleie, og jeg har sagt at sjansen er størst og det er deiligst når "han jobber", men han gir fortsatt ikke så mye.. Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e887b...2be

Jeg unngår denne ridningen om jeg kan, for jeg føler ikke at jeg får det skikkelig til. Eksen min sa også engang at han merket at jeg var uerfaren, og dette har gjort til at jeg ikke har lyst i det hele tatt lengre. Jeg kan gjøre det når jeg er full, men da må jeg være ganske pussa også...

Anonymous poster hash: 7b9f0...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...