Gå til innhold

Har brovold89 slettet seg på snapchat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke rørt ham, han er for ung for meg.

Jeg manipulerte deg til å svare på spørsmålet du først ikke ville svare på, takk for at du svarte meg.

Anonymous poster hash: c8af9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg manipulerte deg til å svare på spørsmålet du først ikke ville svare på, takk for at du svarte meg.

Anonymous poster hash: c8af9...556

Bare fortell deg selv det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fyren er så utrolig ufyselig. Men han er JÆVLIG god til å finne flatterende kameravinkler, fikk sjokk da jeg så intervju med ham på vgtv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortell deg selv det du.

Ja, gjør det. :)

Anonymous poster hash: c8af9...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen velger kvalitet og noen går for kvantitet, ditt valg :)

Og disse jentene som knuller han , hvordan vet du at de vil bli sammen med han ? De bruker han bare for å få berømmelse , vil jeg tro

Berømmelse? At de har hatt sex med en kvalm type på snapchat? Uten å vise ansiktet? Fortell meg hvordan de blir "berømte" av det.

Anonymous poster hash: d5551...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Berømmelse? At de har hatt sex med en kvalm type på snapchat? Uten å vise ansiktet? Fortell meg hvordan de blir "berømte" av det.

Anonymous poster hash: d5551...7a3

Berømmelse var vel ikke rett ord, men det som driver dem er jo at han filmer de og at de er med på prosjektet hans. Hvorfor skulle de ellers knulle en så kvalm type? Og aller minst bli sammen med han ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det verste er at han har en datter som er et par år gammel.

Anonymous poster hash: 8ccba...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berømmelse var vel ikke rett ord, men det som driver dem er jo at han filmer de og at de er med på prosjektet hans. Hvorfor skulle de ellers knulle en så kvalm type? Og aller minst bli sammen med han ?

Ja, hvorfor oppfører jenter seg sånn? Fullstendig uforståelig. De skjemmer ut alle andre jenter.

Hvorfor skal man gidde å behandle jenter med respekt når man ser slikt?

Anonymous poster hash: d5551...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor oppfører jenter seg sånn? Fullstendig uforståelig. De skjemmer ut alle andre jenter.

Hvorfor skal man gidde å behandle jenter med respekt når man ser slikt?

Anonymous poster hash: d5551...7a3

Eller gutter med respekt når man ser slikt ?

Anonymous poster hash: 04df5...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil du forstå når du blir eldre ;) At alt ikke bare handler om sex, men også kjærlighet, forståelse, vennskap respekt og troskap. Og noen som er der for deg og støtter deg, gir deg trygghet og varme :)

Tilslutt vil du

savne det

De tingene du nevner der kan man få fra kompiser og familie også. Det er ikke bare damer man kan dekke de behovene fra. Sex derimot har dere monopol på. Vel, det finnes andre alternative teknologiske løsninger som kommer på markedet snart, så får vi se hvor mange menn som heller velger snarveien.

En mann som vasser i sex har ikke noe grunn til å finne seg en kjæreste om alt annet i livet hans fungerer som det skal. Med mindre han skal ha barn da.

Anonymous poster hash: 5ab35...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller gutter med respekt når man ser slikt ?

Anonymous poster hash: 04df5...4ab

Når dere ser hva?

Anonymous poster hash: d5551...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stinky

Synes det verste er at han har en datter som er et par år gammel.

Anonymous poster hash: 8ccba...9dd

Er vel heller snodig at han ikke har flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

De tingene du nevner der kan man få fra kompiser og familie også. Det er ikke bare damer man kan dekke de behovene fra. Sex derimot har dere monopol på. Vel, det finnes andre alternative teknologiske løsninger som kommer på markedet snart, så får vi se hvor mange menn som heller velger snarveien.

En mann som vasser i sex har ikke noe grunn til å finne seg en kjæreste om alt annet i livet hans fungerer som det skal. Med mindre han skal ha barn da.

Anonymous poster hash: 5ab35...a6f

Haha. du om det, de fleste vil vel ha en likeverdig partner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det han studerer egentlig? Det må jo bli forferdelig vanskelig for han å få en "ordentlig" jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. du om det, de fleste vil vel ha en likeverdig partner :)

Dette er ikke menn som er som "de fleste". De fleste får ikke mye sex, de fleste lever faktisk i tørke. Den eneste grunnen til at de finner en likeverdig partner (hva enn det skal bety), er fordi de ikke har noen andre valg, eller har blitt hjernevasket av romantiske komedier og har forvirrede kjønnsroller.

Disse mennene som velter seg i mus trenger ikke en likeverdig partner. Samme som brovold, han koser seg, hvorfor skal han da finne seg en å slå seg til ro med? Det blir som å spise taco hver dag, når en egentlig kan kose seg på buffet. Hvorfor skal han nøye seg?

Anonymous poster hash: 5ab35...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

Dette er ikke menn som er som "de fleste". De fleste får ikke mye sex, de fleste lever faktisk i tørke. Den eneste grunnen til at de finner en likeverdig partner (hva enn det skal bety), er fordi de ikke har noen andre valg, eller har blitt hjernevasket av romantiske komedier og har forvirrede kjønnsroller.

Disse mennene som velter seg i mus trenger ikke en likeverdig partner. Samme som brovold, han koser seg, hvorfor skal han da finne seg en å slå seg til ro med? Det blir som å spise taco hver dag, når en egentlig kan kose seg på buffet. Hvorfor skal han nøye seg?

Anonymous poster hash: 5ab35...a6f

Vel, hva når disse mennene bikker en viss alder da, og tilbudet fra "livets glade piker" plutselig ikke er der lenger, pluss at alle kvinner med moralen i behold vender ham ryggen pga hans heller lite flatterende fortid?

Antar at tilværelsen da må fortone seg temmelig stusselig, ensom og lite givende...

Jeg vil vel heller påstå at vi som er "hjernevasket av romantiske komedier og med forvirrede kjønnsroller" som har benyttet oss av vårt "eneste valg" og holdt oss til en fast samboer/ektefelle får vel så mye sex som denne oppmerksomhetssyke tullingen. Bare ikke med en ny "buffèt" hver gang (hva enn det skal være godt for) :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det han studerer egentlig? Det må jo bli forferdelig vanskelig for han å få en "ordentlig" jobb.

Han skal sikkert bli en sånn party planner eller starte egen bedrift, a la alle de gutta som noen gang har vært med på Paradise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...