Gå til innhold

Fotballfrue - del 4567


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på, for dere som "kjenner" henne gjennom bloggen, hva hun legger i dette utsagnet?

"

fotballfrue.no

for ca. en time siden

Pleier sliten mann etter dagens kamp, så jeg tror ikke jeg rekker å skrive noe nytt før i morgen Men da er jeg på tidlig, klar for "ny uke" Deilig med seier i dag ⚽️🏃Håper alle har hatt en magisk påske 🐣"

Skjønner at han spiller fotball, men skjønte ikke helt hva hun mente der?

Anonymous poster hash: f6cb2...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare lurer på, for dere som "kjenner" henne gjennom bloggen, hva hun legger i dette utsagnet?

"

fotballfrue.no

for ca. en time siden

Pleier sliten mann etter dagens kamp, så jeg tror ikke jeg rekker å skrive noe nytt før i morgen Men da er jeg på tidlig, klar for "ny uke" Deilig med seier i dag ⚽️🏃Håper alle har hatt en magisk påske 🐣"

Skjønner at han spiller fotball, men skjønte ikke helt hva hun mente der?

Anonymous poster hash: f6cb2...fb4

mannen har spilt fotballkamp. De vant. Han er sliten. Hun dukker med han. Hun skriver et innlegg på bloggen i morgen for hun rekker ikke i dag.

Hva var det som var uklart egentlig?

Anonymous poster hash: 8bf2a...266

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anta de koser seg med god mat og kjærestekos...?? etter fotballkampen han spilte i dag altså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen har spilt fotballkamp. De vant. Han er sliten. Hun dukker med han. Hun skriver et innlegg på bloggen i morgen for hun rekker ikke i dag.

Hva var det som var uklart egentlig?

Anonymous poster hash: 8bf2a...266

Duller skulle jeg skrive. Autocorrect.

Anonymous poster hash: 8bf2a...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr vel ikke stort annet enn at hun vil tilbringe tid med Lars Kristian, nei. Må innrømme at jeg lurer på hvorfor du prøver å analysere dette TS :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på, for dere som "kjenner" henne gjennom bloggen, hva hun legger i dette utsagnet?

"

fotballfrue.no

for ca. en time siden

Pleier sliten mann etter dagens kamp, så jeg tror ikke jeg rekker å skrive noe nytt før i morgen Men da er jeg på tidlig, klar for "ny uke" Deilig med seier i dag ⚽️Håper alle har hatt en magisk påske "

Skjønner at han spiller fotball, men skjønte ikke helt hva hun mente der?

Anonymous poster hash: f6cb2...fb4

Da bør du lese teksten på nytt, men for å være litt snill, skal jeg oversette for deg.

Mannen har spilt fotballkamp og trenger litt stell (når man spiller kamp, får man gjerne litt skrubbsår og forstrekkinger). Hun har det travelt, derfor rekker hun ikke å skrive et tidkrevende innlegg akkurat nå. Dagen etterpå skal hun tidlig opp og starte uken med trening og hun håper at alle har hatt en fin påske.

Jeg klarer ikke å skjønne hva som er uklart med det hun skriver. Er dette et nytt påskudd til å starte en ny hetsetråd mot Caroline...?

Anonymous poster hash: c82f2...423

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og spekulasjon. Tråden er også ryddet for mye avsporing. Kosemose, mod Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversettelse til OlaNordmannsk: "Hællæ, gubben er sleten etter fotballkampen, han chiller på sofan og jeg varmer grandis og heller Pepsi Max i glasset hans. Masserer føttene hans og pjusker han i fjonene han har på hue. Skriver mer i mårra. Snakkas!"

Er vel strengt tatt ikke mulig å lese noe mellom linjene på det innlegget i grunn??



Anonymous poster hash: 3fe50...d11
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversettelse til OlaNordmannsk: "Hællæ, gubben er sleten etter fotballkampen, han chiller på sofan og jeg varmer grandis og heller Pepsi Max i glasset hans. Masserer føttene hans og pjusker han i fjonene han har på hue. Skriver mer i mårra. Snakkas!" Er vel strengt tatt ikke mulig å lese noe mellom linjene på det innlegget i grunn?? Anonymous poster hash: 3fe50...d11

Da skjønte jeg det plutselig :D

Anonymous poster hash: f6cb2...fb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nøyaktig hva det betyr.

Fritt oversatt: Jeg (TS) fikk abstinenser fordi jeg ikke har fått diskutert FF de siste dagene siden den ørtende tråden ble stengt, og da fant jeg opp en unnskyldning for å starte ENDA EN for å hetse/vitne hetsingen her inne! For jeg klarer virkelig ikke hverdagen uten at det finnes en tråd om henne her inne.



Anonymous poster hash: 16315...0f6
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporing. Dere er velkommen til å lage en ny tråd om bloggeres kunnskap og vaner i fht reklamemerking.

kosemose, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte noe veldig vesentlig; Driver en av norges største blogg. Men selvfølgelig, det er jo bare peace of cake..eller?

Anonymous poster hash: c3ea4...5dd

Piece of cake. Peace betyr fred.

Jeg beklager, men klarte ikke å la være...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piece of cake. Peace betyr fred.

Jeg beklager, men klarte ikke å la være...

Haha, det er heeelt iorden :fnise: Tenkte virkelig ikke to ganger der. Heldigvis så har jeg ikke gitt uttrykk for at jeg er stødig i engelsk for da hadde jeg vel blitt jaget med høygaffel her inne ;)

Anonymous poster hash: c3ea4...5dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En venninne av meg så fotballfruemannen kjøpe morsmelkerstatning. Så da har vi fått det bekreftet: dama ammer ikke.



Anonymous poster hash: 6412b...1f6
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg så fotballfruemannen kjøpe morsmelkerstatning. Så da har vi fått det bekreftet: dama ammer ikke.

Anonymous poster hash: 6412b...1f6

Virkelig herlig at du drar ned tråden på et slikt lavmåls nivå.

Anonymous poster hash: 82077...cf9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig herlig at du drar ned tråden på et slikt lavmåls nivå.

Anonymous poster hash: 82077...cf9

Det er jo de selv som eksponerer seg så mye at folk kjenner de igjen på gata. De ønsker jo å være kjendiser, de ønsker å få oppmerksomhet og da blir det jo slik at folk er nysgjerrige og følger med på hva de gjør på privaten når man ser de slik.

Anonymous poster hash: 6412b...1f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. Den er nå ryddet tre ganger og stenges derfor.

Kosemose, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...