Gå til innhold

"The Game" for kvinner, eller lignende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp! Hvordan bli den samtalepartneren? :)

Anonymous poster hash: 0a8a4...74f

Lær deg selv og kjenne, og bli kjent med NLP. Tony Robbins har noen knallgode bøker, f eks denne.

Anonymous poster hash: 0211e...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hooty McOwlface

Lenge siden jeg har lest The Game nå, men husker at den har en slags "happy ending" hvor han til tross for sitt stadig forringede kvinnesyn endelig blir forelsket i en dame - fordi hun svarer ham tilbake og ikke reagerer som forventet på triksene hans.

Så skal du ha en PUA-er så gjelder det åpenbart å ikke være en pappskalle som biter på alt agnet som blir lagt ut.

Når det gjelder sjekking og psykologiske triks generelt så har jeg aldri lest noen bøker, men man ramler jo over diverse triks i blader o.l. Alt fra å speile bevegelsene hans til at man liksom skal vippe skoen på foten fordi det simulerer en orgasme.. Finnes nok av sjekkebøker for damer dersom du googler, vi er glade i selvhjelp og sliter jo alltid med å kapre "den rette", så er et stort marked her. Har dessverre ingen anbefalinger selv.

Men dersom du bare skal ha et one night stand så er jeg til dels enig i at det bare er å gå og plukke hvem som helst på byn og si "fine sko, skal vi pule?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne trenger du ingen triks. Det er bare til å nevne "vil ha sex", eller, "jeg er kåt", så har du fanget den mann du ønsker for kvelden. Tror man skal ha bra lav IQ for ikke å skjønne det. TS, du er blond, ikke sant? "Hvordan kunne du vite det?!", jeg er synsk. ;)

Anonymous poster hash: 59c77...594

Du skulle bare visst hvor mange menn som sier nei til en åpen invitasjon.

Anonymous poster hash: 33b57...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...