Gå til innhold

"The Game" for kvinner, eller lignende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste for et par uker siden "The Game". Interessant bok. Fikk kjøpt meg påskekrim et par dager siden, "Manualen". Det var egentlig "Manualen" som fikk meg til å tenke, på et tidspunkt sier den mannlige jeg-personen noe lignende som "Kvinner liker å høre at noen har hørt på de snakke, derfor nevner jeg ....". Og da tenkte jeg på "The Game", der det forklares og fortelles mye om hva kvinner "liker"/"ikke liker" og hvordan de reagerer osv. Alt dette er jo egentlig bare psykologi, men anvendt på en måte som gjør at kvinner faller for de mennene som bruker dette.
Men finnes det noen slike bøker som forteller eller forklarer om slik psykologi anvendt på menn? Hvordan skal JEG som kvinne få mannen?

ELLER; generelle bøker om hvordan man får som man vil/klarer å anvende slik psykologi på andre? Jeg synes sånn er utrolig interessant, kunne gjerne lært mer. Noen som vet?



Anonymous poster hash: 50a79...38a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Steamboat

Synes The Game blir litt aspergersk. Er snakk om mekaniske regler for folk som ikke kunne flørte i det hele tatt. Er du egentlig i den situasjonen?

Jenter har det jo også lettere på byen enn menn.

Endret av Steamboat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal JEG som kvinne få mannen?

Anonymous poster hash: 50a79...38a

Spør: "blir du med å ha sex?" Så har du han fanget.

Anonymous poster hash: 9ed39...a11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finnes det noen slike bøker som forteller eller forklarer om slik psykologi anvendt på menn? Hvordan skal JEG som kvinne få mannen?

Anonymous poster hash: 50a79...38a

Spør: "blir du med å ha sex?" Så har du han fanget.

Anonymous poster hash: 9ed39...a11

Bedre kjent som, "verdens minste og mest meningsløse bok".

Anonymous poster hash: 59c77...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne trenger du ingen triks. Det er bare til å nevne "vil ha sex", eller, "jeg er kåt", så har du fanget den mann du ønsker for kvelden. Tror man skal ha bra lav IQ for ikke å skjønne det. TS, du er blond, ikke sant? "Hvordan kunne du vite det?!", jeg er synsk. ;)



Anonymous poster hash: 59c77...594
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne trenger du ingen triks. Det er bare til å nevne "vil ha sex", eller, "jeg er kåt", så har du fanget den mann du ønsker for kvelden. Tror man skal ha bra lav IQ for ikke å skjønne det. TS, du er blond, ikke sant? "Hvordan kunne du vite det?!", jeg er synsk. ;)

Anonymous poster hash: 59c77...594

Langt fra blond. Ts her.

Greia er vel mer; hvordan fange hans interesse uten å spille på sex. Jeg liker at menn er gira på meg for annet enn utseende.

Anonymous poster hash: 0a8a4...74f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt fra blond. Ts her.

Greia er vel mer; hvordan fange hans interesse uten å spille på sex. Jeg liker at menn er gira på meg for annet enn utseende.

Anonymous poster hash: 0a8a4...74f

Jeg tror du har misforstått hva "The Game" går ut på... -.-

Ønsker du at han skal være interessert i deg for noe annet enn sex? Som hva da? Som en av "kara"?

Anonymous poster hash: 59c77...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har misforstått hva "The Game" går ut på... -.-

Ønsker du at han skal være interessert i deg for noe annet enn sex? Som hva da? Som en av "kara"?

Anonymous poster hash: 59c77...594

:klo:

Hva med "Som et menneske"?

Anonymous poster hash: f2914...54d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

Hva med "Som et menneske"?

Anonymous poster hash: f2914...54d

Som en av "kara" altså. Tja, spis mye vitløk. Ikke bruk sminke. Ha rufsete, ugredd hår. Snakk om fotball, biler, hverdagslige ting. Vær vulgær uten å diskutere sex, som f.eks. fortell han at du hadde noen skikkelige klumper i mensbleia i går.

Da skal du se at han bare ser på deg som et menneske og alt annet enn noen å ligge med.

Anonymous poster hash: 59c77...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt fra blond. Ts her.

Greia er vel mer; hvordan fange hans interesse uten å spille på sex. Jeg liker at menn er gira på meg for annet enn utseende.

Anonymous poster hash: 0a8a4...74f

Vær uoppnåelig, fremstill deg som smart, oppegående og som at du har kontroll. Vær direkte. Funker hver gang.

Virker som menn opplever meg som en utfordring, det at de bruker lang tid på å knekke "koden" min virker som bare gjør det enda mer spennende. Opplever tidvis at noen menn får litt prestasjonsangst, men da blir samtidig bekreftelsen min bare 100 ganger mer viktig for dem, og når de først får meg virker det som de synes jeg er en belønning de må holde godt på.

Anonymous poster hash: af8b9...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket ut alt det som har å gjøre med å føre samtaler å gjøre.. Conversationalist tror jeg er en samlebetegnelse på emnet, så google det. De fleste gutter som jenter avslører jo de standard triksene fra the game.. Når den kom var sikkert mye av det bra, men nå vil jeg påstå at kanskje 5-10 % er relevant.

En god samtalepartner er ettertraktet uansett hvilken situasjon du er i både sosialt og i jobbsammenheng. Det er også noe som kan læres.

De som sier at jenter bare kan si de er kåte blabla for å få en gutt.. ja kanskje for en kveld, men det holder jo ikke akkurat i lengden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere så jævla desperate at dere logrer og løper etter om en hvilken som helst kvinne sier "jeg er kåt?" Har dere ingen standard?



Anonymous poster hash: 905bb...e89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere så jævla desperate at dere logrer og løper etter om en hvilken som helst kvinne sier "jeg er kåt?" Har dere ingen standard?

Anonymous poster hash: 905bb...e89

Jo. Min standard er kåte damer.

Anonymous poster hash: 59c77...594

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sier at jenter bare kan si de er kåte blabla for å få en gutt.. ja kanskje for en kveld, men det holder jo ikke akkurat i lengden

De som sier at du skal gjøre bla bla bla for å få en gutt som varer i lengden har ikke lest "The Game". "The Game" handler bare om å skape illusjoner som får sjarmert damene i senk her og nå, ikke om å bygge stabile og varige relasjoner.

Anonymous poster hash: 59c77...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo. Min standard er kåte damer.

Anonymous poster hash: 59c77...594

Trist.

Anonymous poster hash: 905bb...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist.

Anonymous poster hash: 905bb...e89

Tristere er det å være kåt og ikke ha noen å være det sammen med.

Anonymous poster hash: 59c77...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sier at du skal gjøre bla bla bla for å få en gutt som varer i lengden har ikke lest "The Game". "The Game" handler bare om å skape illusjoner som får sjarmert damene i senk her og nå, ikke om å bygge stabile og varige relasjoner.

Anonymous poster hash: 59c77...594

Jada, vet hva som er målet med boka. Nå begynner det å bli mange år siden jeg leste den, men om jeg ikke husker feil handler jo mye om å bygge imaget ditt som mann og generelt gjøre deg attraktiv på markedet. Det kan hende jeg tar feil, siden jeg leste jævlig mye rart innen samme sjanger en periode, men en del av disse egenskapene er jo gunstige i forhold også.

Slik jeg forsto TS ønsket hun menn som vil ha henne for den hun er og ikke hvordan hun ser ut. De fleste menn har jo ikke sex med en dame første gang fordi de synes henne er så smart eller har så bra personlighet. Sier ikke at det ikke spiller inn, men det er jo primært fysiske tiltrekkningen som er avgjørende. Så jeg svarte deretter. Mitt poeng var at en god samtalepartner er vanskeligere å få tak i enn man tror + at det er noe som kan læres. Dette vil gjøre henne mer attraktiv å date/ha et forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vet hva som er målet med boka. Nå begynner det å bli mange år siden jeg leste den, men om jeg ikke husker feil handler jo mye om å bygge imaget ditt som mann og generelt gjøre deg attraktiv på markedet. Det kan hende jeg tar feil, siden jeg leste jævlig mye rart innen samme sjanger en periode, men en del av disse egenskapene er jo gunstige i forhold også.

Slik jeg forsto TS ønsket hun menn som vil ha henne for den hun er og ikke hvordan hun ser ut. De fleste menn har jo ikke sex med en dame første gang fordi de synes henne er så smart eller har så bra personlighet. Sier ikke at det ikke spiller inn, men det er jo primært fysiske tiltrekkningen som er avgjørende. Så jeg svarte deretter. Mitt poeng var at en god samtalepartner er vanskeligere å få tak i enn man tror + at det er noe som kan læres. Dette vil gjøre henne mer attraktiv å date/ha et forhold til.

Nettopp! Hvordan bli den samtalepartneren? :)

Anonymous poster hash: 0a8a4...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...