Gå til innhold

Har dere sett hvor sexy Gaddafi var da han levde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du mener at TS kun uttalte seg humoristisk? Litt av en humor dere har. Som er lite feminin.

Lite feminin? Så du mener damer ikke kan ha grov humor? Da hadde du blitt skremt om du møtte meg. Er mye fittesnakk hehe. Glad jeg ikke er så prippen!

Anonymous poster hash: a7d83...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så en dokumentar om han på NRK og ble nesten klam i hakket... mannen var jo et sexy beist! Selv om han står bak noen avskyelige handlinger så klarer jeg ikke slutte å fantasere om denne mannen...

Er det rart?

Anonymous poster hash: a7d83...f2b

Arabiske folk kan se bra ut....

Du skulle vert om deg da han levde, for han hadde en " kvinnelig livakt garde" som egentlig var ett harem der han peiste på, på hele gjengen. Når han ikke var på småskolene da og plukket ut småjenter som ble levert til ham i palasset for litt kosevoldtekt ut i de små timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verserer mange historier om Gaddafi. Noen historier er sikkert sanne, men mesteparten er trolig usanne rykter.

Gaddafi var spesiell og han var en diktator. Men han gjorde faktisk mye bra også, både for folk i Libya og for andre afrikanske land. Libya var et av de afrikanske landene det var best å bo i inntil Norge og noen andre vestlige land bombet Libya for 3 år siden og bidro til drapet på Gaddafi. Det er helt sikkert veldig mange i Libya som savner Gaddafi som landets leder. Nå er det kaos der, islamistiske militser herjer og landet ligger i ruiner etter våre krigsforbrytelser.

Synes forresten det er helt uvesentlig hvordan han så ut. Hvis du drar til sør-europa eller nord-afrika treffer du sikkert mange menn som er like kjekke som Gaddafi var da han var ung.



Anonymous poster hash: df646...326
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

verre enn at du har dårlig smak, er det at du sier klam i hakket. Tror jeg bare jeg har hørt ekle menn si.

Funker ikek det under vorplay altså? faen.......

Anonymous poster hash: ee3c2...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabrina

Denne tråden slår ikke den med hun som skulle være sex & the city fabulous og skype med "likesinnede" herfra over en cocktail, mens man diskuterte hvor kjekk og sexy abb var. :overrasket:

EDIT: skrivefeil

Endret av Imelda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Ja, han var en veldig pen mann i sin tid :) 

Anonymkode: 38846...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var han ikke. Ikke som ung og ikke som gammel. 

Anonymkode: 08ee2...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...