Gå til innhold

Hva F*** er det med folk…..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var en som kommenterte røyklkjøpet mitt for en stund tilbake, jeg svarte at hun burde legge bort litt av snopet hun hadde kjøpt inn. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig? Mister folk som røyker tonefallet i stemmen også?

Det gjør de. Stemmen blir mørkere, grovere og mer ruglete og noen får strupekreft, som du kan se eksempler på over her. Dette er pga røyking.

Anonymous poster hash: 6e0e1...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Skulle likt å være inni hodet en times tid på mennesker som føler seg berettiget til å kommentere hva andre handler av lovlige varer på en butikk.

Inni de hodene skjer det mye rart tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykerne er tydeligvis ikke klar over hvor skadelig røyken er, så derfor føler folk seg berettiget til å opplyse røykerne om det;)

Ikke er den bare en kreftpinne, den stinker også! Det virker som om det gjør dere hårsåre også? Hører stadig klaging om at røykerne føler seg utstøtt og diskriminert.



Anonymous poster hash: de79d...787
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kritiserer folk som er for tynne og. Det er også urimelig og uhøflig. Røyking og det å være for tynn er sosialt akseptert å kritisere folk for. Skulle likt å se rabalderet om jeg hadde bedt en overvektig om å droppe burgeren fra mcD

Kanskje det er det du bør gjøre. Kritisere overvektige fordi de ha uvaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykerne er tydeligvis ikke klar over hvor skadelig røyken er, så derfor føler folk seg berettiget til å opplyse røykerne om det;)

Ikke er den bare en kreftpinne, den stinker også! Det virker som om det gjør dere hårsåre også? Hører stadig klaging om at røykerne føler seg utstøtt og diskriminert.

Anonymous poster hash: de79d...787

Jeg skjønner likevel ikke at det gjir antirøykere rett til å kommentere andres handlevaner.

Man legger seg rett og slett ikke opp i hva andre Ukjente kjøper på butikken. Uansett hva de kjøper. Gå heller bort til røykere mens de røyker og be dem slutte med det, for det er jo da man blir plaget av vond lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk kritiserer folk som er for tynne og. Det er også urimelig og uhøflig. Røyking og det å være for tynn er sosialt akseptert å kritisere folk for. Skulle likt å se rabalderet om jeg hadde bedt en overvektig om å droppe burgeren fra mcD

Kanskje det er det du bør gjøre. Kritisere overvektige fordi de ha uvaner...

Overvektige går ikke fri de heller.. alltid noen som føler seg berettiget til å fortelle andre om hvordan de burde leve livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...