Gå til innhold

Svigermor misliker at jeg går med nattkjole.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nattkjole er i min bok forbeholdt de som er 80+, småjenter under 10, og som del av sexy undertøy som man ikke viser seg i utenfor soverommet. Ta på deg en joggedress da vel hvis du absolutt må gå rundt som en lasaron hos svigermor.

Prøver du å hinte frem noe sånt som at svigermor føler seg truet av den unge kroppen din og at du går uten BH osv her nå? Herregud. Kle på deg mer klær og ha litt respekt. Er ikke normalt å gå rundt i nattkjole uten BH på seg foran svigerfamilien vet du. Eller i mine øyne, noe sted utenfor ditt eget hjem sine 4 vegger.

Anonymous poster hash: 296ae...c56

Jeg er 30. .Tror heller det handler litt om å bestemme over andre. Ikke første gangen hun skal blande seg opp i hva jeg går kledd i.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30. .Tror heller det handler litt om å bestemme over andre. Ikke første gangen hun skal blande seg opp i hva jeg går kledd i.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Jeg tror heller det dreier seg om at nattkjolen din i kombinasjon med puppene dine uten BH blir uanstendig og respektløst og at hu helst vil slippe å se dem rundt frokostbordet. Det handler nok mer om at du gjør folk pinlig berørte med antrekket ditt enn at hun vil bestemme hva du skal ha på deg.

Siden resten av familien går med nattøy er det nok ikke det at du har nattkjole på deg hun reagerer på, så hvorfor ikke bare ta på en morgenkåpe, en pysjamas, bh under nattkjolen, en nattkjole som ikke er støtende på svigermor?

Det handler om EN uke hvor du skal være hennes gjest, skjønner virkelig ikke hvorfor dette er et så stort problem for deg. Du har godt over 300 andre dager i året hvor du kan la puppene dine dingle i fritt fall rundt frokostbordet så mye du bare orker.

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok bare kledd på meg litt mer den lille uka, men jeg hadde tenkt mitt altså. Herregudameg for et anstrengt forhold til kropp en del folk har... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken BH-størrelse bruker du?

Jeg bruker 80G

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 80G

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Oh lord, jeg skjønner svigermoren din veldig godt. Hun gir sikkert beskjed på vegne av hele svigerfamilien din. 65A kan også disse, men med din størrelse vil jeg tro dine bare pupper i en nattkjole blir veldig påtrengende og et ubehagelig tilskudd mellom rundstykker, skinke og eggerøre.

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det er på dems hjemmebane. Hadde ikke du bedt dem kle på seg hjemme hos deg da?

Foreslår kjæresten din velger ut en fin morgenkåpe. Så kan han vise sin familie så fin du er.

Jeg ser poenget ditt Wonders, men det er en familie som ikke er så nøye på det selv. Sønnene hennes går rundt i truse og t-skjorte osv.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

svaret mitt er inni der. Beklager at jeg ikke får endret det på mobilen! Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Jeg hadde også reagert om noen kom for å spise frokost i nattkjolen med puppene dinglende løs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nattkjole selv av denne typen, og hadde lett kunne gått med den hos svigers (rekker til midt på lårene, og beina er uansett under bordet når man spiser). Men når jeg leste at du har G-cup bryster endret jeg litt mening for din del. Det er MYE pupp til frokosten, og ville selv synes det var uanstendig om dama til min bror f.eks hadde gått sånn under familiefrokostene selv om jeg selv hadde hatt på meg min kjole (jeg er d-cup).



Anonymous poster hash: f1176...7fd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påtrengende og et ubehagelig tilskudd mellom rundstykker, skinke og eggerøre.

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

Her mangler det jo bare meloner :laugh:

Anonymous poster hash: ebbcf...1e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta nå på deg mer klær.

Og folk skriver "Sleng på deg en morgenkåpe".. Morgenkåpe på besøk hos folk? Jeg hadde tatt på meg vanlige klær som vanlige folk.



Anonymous poster hash: 3a3d2...e17
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er gjest hos svigerforeldrene kler man på seg før man valser rundt i huset

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her mangler det jo bare meloner :laugh:

Anonymous poster hash: ebbcf...1e1

Meloner høres det ut som om det er nok av :P

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30. .Tror heller det handler litt om å bestemme over andre. Ikke første gangen hun skal blande seg opp i hva jeg går kledd i.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Hvordan går du kledd ellers da? Siden hun "henger" seg opp i antrekkene dine

Anonymous poster hash: d1910...a3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væær så snill, ta bilde av deg i nattkjolen å legg ut, da blir det enklere å bedømme..

..også er jeg veldig nysgjerrig

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri gått med nattkjole til frokost når jeg var på besøk hos andre. Og har man pupper som ikke står rett ut, så har man på seg BH også. Synes forøvrig at svigerfamilien din også kunne kledd på seg når de får besøk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...