Gå til innhold

Svigermor misliker at jeg går med nattkjole.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tro det eller ei jeg har en svigermor som misliker at jeg står opp og går ned på kjøkkenet om morgenen (eller andre steder). Kjolen er ikke spesielt fancy eller gjennomsiktig og jeg har truse under, men ikke BH.

I påsken skal alle være hos de i over en uke.



Anonymous poster hash: e4ffc...504
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta på deg mer klær.

Anonymous poster hash: 6debd...223

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kler du på deg når du skal ut av soverommet. Problem solved.



Anonymous poster hash: e4fb8...a84
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke er vanlig at folk flyr rundt i nattøyet sitt hos de og at det ikke er selve nattkjolen som er problemet? Uansett ville jeg bare slengt på meg joggedressen før jeg entret kjøkkenet så jeg slipper diskusjon eller olme blikk hver morgen hele påsken..

Endret av Hecubaa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt teit, men ta på en morgenkåpe, kanskje det hjelper?:) Slipper du noe krangling.



Anonymous poster hash: 43ff2...e7c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun mister apetitten av dinglete pupper oppi maten sin? Ser uansett ikke problemet, det er jo ikke verre enn å ta på seg litt mer tøy i den ene uka dere skal være sammen. Jeg misliker folk som slenger rundt i pysj til langt på dag uten å være syke og når folk kommer uanmeldt på besøk, spesielt på søndager, og forventer oppvartning.



Anonymous poster hash: 201a0...fd8
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kler du på deg når du skal ut av soverommet. Problem solved.

Anonymous poster hash: e4fb8...a84

Det rare er at hun går hun rundt med nattkjole selv.

Selvsagt kan jeg kle på meg, mensynes det er mye mer behaglig å gå å spise først og så event ta en dusje senere.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at hun går hun rundt med nattkjole selv.

Selvsagt kan jeg kle på meg, mensynes det er mye mer behaglig å gå å spise først og så event ta en dusje senere.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Så du går bare rett fra senga og inn på kjøkkenet for å ta deg mat når du er borte hos folk?

Anonymous poster hash: 9238c...6f4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at hun går hun rundt med nattkjole selv.

Selvsagt kan jeg kle på meg, mensynes det er mye mer behaglig å gå å spise først og så event ta en dusje senere.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Det kan du gjøre resten av året hjemme uten å plage noen. Men rart at hun går med nattkjole selv da. Har hun samme problem med pysj? Er det vesentlig stor forskjell på nattkjolene deres?

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri i livet gått i en nattkjole hjemme hos svigerforeldrene mine. Det er jo ikke helt sosialt akseptabelt. Ikke rart hun reagerer på det.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg mer kler da. Jeg hadde aldri gått i bare nattkjole når jeg var på besøk..



Anonymous poster hash: 3d992...3bf
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun selv bruker nattkjole, har hun sagt noe om hvorfor hun misliker kjolen din?

eller hvorfor hun ikke vil at du skal gå ned med den?



Anonymous poster hash: ebbcf...1e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle på en fin morgenkåpe over, så blir hun så glad så. Ikke noe vits å lage noe ut av dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Yellowrose

Ville tatt en morgenkåpe over ja, ikke lett å si noe om den kan virke upassende når vi ikke vet hvordan den ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, synes det er ufint å gå rundt i nattkjole hjemme hos andre. Det hadde jeg ALDRI gjort! Kle på deg, null problem!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser poenget ditt Wonders, men det er en familie som ikke er så nøye på det selv. Sønnene hennes går rundt i truse og t-skjorte osv.



Anonymous poster hash: e4ffc...504
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver du å hinte frem noe sånt som at svigermor føler seg truet av den unge kroppen din og at du går uten BH osv her nå? Herregud. Kle på deg mer klær og ha litt respekt. Er ikke normalt å gå rundt i nattkjole uten BH på seg foran svigerfamilien vet du. Eller i mine øyne, noe sted utenfor ditt eget hjem sine 4 vegger.



Anonymous poster hash: 296ae...c56
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Nattkjole er i min bok forbeholdt de som er 80+, småjenter under 10, og som del av sexy undertøy som man ikke viser seg i utenfor soverommet. Ta på deg en joggedress da vel hvis du absolutt må gå rundt som en lasaron hos svigermor.

Endret av iGirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun selv bruker nattkjole, har hun sagt noe om hvorfor hun misliker kjolen din?

eller hvorfor hun ikke vil at du skal gå ned med den?

Anonymous poster hash: ebbcf...1e1

En gang jeg skulle på bade sa hun noe om pupper i fri bevegelse eller i den stilen.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Tro det eller ei jeg har en svigermor som misliker at jeg står opp og går ned på kjøkkenet om morgenen (eller andre steder). Kjolen er ikke spesielt fancy eller gjennomsiktig og jeg har truse under, men ikke BH.

I påsken skal alle være hos de i over en uke.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Huff, for et slit det må være for deg å måtte kle på deg litt mer ei hel påskeuke. :hug:

Men har ikke noe annet tips til deg enn rett og slett kaste på deg litt mer klær, jeg - så får du heller ta det litt ut her inne hos oss når det blir for mye av det gode med BÅDE bh og truse på en gang ved frokostbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...