Gå til innhold

Celine Aagaard....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om henne?

Usikker på alderen hennes, hun er vel mellom 42 og 45 et sted tipper jeg, men ser ut som at hun hardt prøver å se minst 20 år yngre ut..

Hun virker så krampeaktig! Irriterende der hun står og gnåler om trender og mote på TV2s Ettermiddagen.

For dere som ikke vet hvem hun er...

Det er hun som gaper på dette bildet: http://2.bp.blogspot.com/-lP0nWwb9thc/T9spWQv3QkI/AAAAAAAAU8k/ln8-09zP3es/s1600/575859_10151822386295627_639155840_n.jpg

Og hun med solbriller og palestinaskjerf på dette:

https://lh6.googleusercontent.com/-AgnfOzFRvTw/UgsjCquI-ZI/AAAAAAAAiBQ/jw7N6wvUPVE/s640/blogger-image--2015316463.jpg



Anonymous poster hash: 0e293...a87

Endret av Niennas
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker hun jobbet i TOPP da jeg var ung på 90tallet.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at hun gaper for å strekke ut rynkene så de ikke synes..

Har ikke sett henne før jeg.



Anonymous poster hash: f19d8...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet litt hvem dama er, hun er i slutten av trettiåra.

(...)

Men veldig flink redaktør da.



Anonymous poster hash: e04a5...36b

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møtt henne, så må i rettferdighetens navn si at jeg ikke aner hvordan hun er face 2 face. Kan godt hende at hun er både grei og hyggelig der :)

Men inntrykket jeg har fått som tidligere leser av Topp og Mag (+ at jeg har vært innom bloggen hennes) er at hun er veldig desperat. Desperat etter oppmerksomhet, stilmessig desperat, prøver hardt å være ung(som en tenåring da hun jobbet i Topp og som en 20-åring som redaktør av Mag) og veldig opptatt av berømmelse. Husker de siste Toppbladene jeg kjøpte, da var det mange bilder av henne sammen med kjendiser (med og uten peacetegn) i hvert nummer.



Anonymous poster hash: 8561e...8a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på alderen hennes, hun er vel mellom 42 og 45 et sted tipper jeg, men ser ut som at hun hardt prøver å se minst 20 år yngre ut..

Anonymous poster hash: 0e293...a87

Typisk hets fra kvinne til kvinne. Hun er 37 år gammel.

Anonymous poster hash: b2928...d86

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hun jobbet i TOPP da jeg var ung på 90tallet.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

Det husker jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare ser gammel ut?

Det er jo ikke hets å tippe alderen til en person.

Nei, men det er hets å åpenbart overdrive. Ts vet naturligvis at den dama på langt nær er 45 år gammel.

Anonymous poster hash: b2928...d86

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er hets å åpenbart overdrive. Ts vet naturligvis at den dama på langt nær er 45 år gammel.

Anonymous poster hash: b2928...d86

Jeg synes også hun ser 40år-ish ut.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo en del av greia; at de som jobbet i bladet skulle vise at de hadde truffet kjendisene. Husker ikke om det var en egen spalte med slike bilder eller ikke.

---------------------

Jeg har alltid syntes at stilen hennes er ordentlig krampeaktig. En typisk person som følger trendene til punkt og prikke, og som ender opp med å se ut som en moteslave uten originalitet.Hva med å tenke litt selv?...

Jo, men med henne var det så påfallende. Så også at andre journalister i bladet, som Henrik f.eks, gjorde det, men med dem var det vanligvis et diskré bilde som hørte til et intervju, mens med henne var det til slutt en helside med bilder av henne og diverse kjendiser. Virket som om det var en veldig stor sak for henne å ha nærkontakt med stjernene....

Er enig i at hun hopper veldig fra trend til trend. Som Topp-redaktør hadde hun hiphhop/skate-stil, så var det hippie for alle pengene, og så prøvde hun å være rocka/"edgy". Hvordan er stilen hennes nå? (Kjøper ikke noen av de bladene lenger, så har falt litt ut.)

Anonymous poster hash: 8561e...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bladet stylemag. Gleder meg til hver måned!

, men hun hadde kanskje trengt en blinydag...., fikset håret etc. Holder ikke å bare ha dyre vesker.

Anonymous poster hash: b7ae9...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun ser 40år-ish ut.

Anonymous poster hash: ebcfa...45c

Jeg også... tror kanskje hun hadde hatt godt av en litt mer naturlig blondfarge og bittelitt mer kjøtt på bena (slik at ansiktet fikk litt mer fett, noe som gjør at man ofte ser yngre ut)

Anonymous poster hash: d87e0...f69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er evig hipster.

Ja, og det er litt leit når man nærmer seg 40...Hun er en trendslave, prøver altfor hardt. Ser bare over-stylet ut. Hun har litt å lære av disse bloggvenninnen sine som tross alt har noe personlighet.

Anonymous poster hash: d87e0...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må le litt nå, for jeg har gått rundt og irritert meg over henne i et par år nå. Hver gang jeg ser et bilde av henne, så tenker jeg at hun prøver VELDIG hardt på å være et stilikon, være hundre prosent med på trendene osv., men at det bare ikke funker....


Anonymous poster hash: 19f27...cdf

Endret av Niennas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte henne en periode på på IG, men ble så lei av alle oppdateringene. Det ble for mye og hun forvirrer meg i klesstilen. Ene dagen har hun boms stil for så bli classy neste dag. Slitsomt.

Jeg syns venninna hennes er kulere i stilen Marie Ullevoldsæter. Vakker og vågal i stilen. Hun er like vakker skalla og med langt hår.

Anonymous poster hash: c285f...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...