Gå til innhold

Hvordan kan noen like katter?


Gjest HelloShitty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan like katter. Vi mennesker innretter oss ofte på en måte som er slik at jeg er snill mot deg, så håper jeg at du skal være snill mot deg til gjengeld. Katter derimot, er mer innstilt som at de gjør som det passer dem, og så skal du allikevel være snill mot dem. Katter er som Christina Yang fra Grey's Anatomy. Noen syns denne dama er sjarmerende, jeg synes hun bare er forferdelig.

Jeg har passet ei katte i en uke nå, og den er bare utakknemlig. Jeg leker med den, og når den ikke vil mer, så kan den finne på å frese. Når den ikke vil bli klappet mer, så plutselig klorer den. Om jeg pusser tennene på badet etter at den har lagt seg, så kommer den ut og freser og slår etter anklene mine. Horekatt!!! Jeg blir så dritforbanna på disse dyra, hvem "¤#% tror de at de er? Jeg lurte på om jeg skulle sparke den, men fant ut at jeg heller ville holde ut litt til, så slapp jeg peset med å bortforklare skader på indre organer eventuelt, for jeg vet ikke hvor mye disse drittdyra tåler.

Ja, utblåsing dette, men jeg mener det er mye sant mellom linjene her. Hvem ønsker egentlig å ha med mennesker å gjøre som bare utnytter deg og ikke gir noe igjen? Hvorfor ønsker en da å ha med dyr å gjøre som er på samme måte? Litt snålt, syns nå jeg.

hvordan kan noen la en person som deg passe kattene sine??vet de at du hater katter så mye som du gjør??jeg blir faen meg skremt av deg!!motbydelig det er det du er!!hvordan kan du i det hele tatt TENKE på å være stygg mot en katt??det er faen meg du som er psykopatjævel!!

katter er selvstendige og smarte dyr!! nydelige er de også!!!!

blir forbannet av at du i det hele tatt kan TENKE på å være stygg mot dyr!! og om du gjør det eller har gjort det,så fy faen....

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...