Gå til innhold

Dere jenter, hva om dere fant ut at gutten deres var bisexuell?


Gjest Gutt22

Anbefalte innlegg

Dere skjønner sikkert at jeg liker å ha sex med både det ene og andre kjønnet og jeg er ikke en bifil som venter på å komme ut. Kan aldri se for meg et forhold med samme kjønn men er morro å leke litt synes jeg.

Hvordan hadde dere jenter reagert om gutten deres sa han hadde hatt sex med andre gutter å tente på begge kjønn?

Jeg lurer litt fordi at jeg er blitt rimelig tett med ei jente og jeg føler det at hun må vite sannheten på en måte men har ikke turt å si noe enda for er redd for hvordan hun vil reagere. Derfor blir dere innpå her prøvekaninene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok sagt takk og farvel gitt. Tror dessverre jeg hadde synes at det ble litt for merkelig om kjæresten min også tente på gutter. Også hadde jeg vært redd han skulle "tippe over" og bare være interessert i gutter. Men dette er min personlige mening da, og jeg er litt konservativ når det gjelder sånne saker; føler at andre må gjøre hva de synes er best, hva de tenner på, og hva slags forhold de vil ha, men jeg har også et klart svar på hva jeg tenner på, og hva slags forhold jeg vil ha, om du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en gutt for mange år siden som var bifil. Da jeg fikk vite det, så orket jeg ikke å ha noe med han å gjøre igjen. Klarte bare ikke tanken på at pikken hans hadde vært inni en manneræv.Totalt turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg må svare på det her siden de to over var veldig negative :O

Jeg hadde nok syns det var greit at du fortalte om det, men jeg hadde syntes det var helt ok! Jeg hadde nok forsikra meg om at du hadde vært påpasselig med å bruke kondom - men det gjelder jo begge veier!

Jeg har absolutt ingen problemer med at en eventuell kjæreste er bifil eller bisexuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt greit for meg. Om du liker å ha sex med gutter eller ei har såpass lite å si for forholdet mellom deg og meg, at det ikke er noe jeg hadde brydd meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mann selv, og heller lite biseksuell.

Men kona hadde sklidd av stolen i serieorgasmer om jeg hadde fortalt henne noe slikt. Trust me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner sikkert at jeg liker å ha sex med både det ene og andre kjønnet og jeg er ikke en bifil som venter på å komme ut. Kan aldri se for meg et forhold med samme kjønn men er morro å leke litt synes jeg.

Hvordan hadde dere jenter reagert om gutten deres sa han hadde hatt sex med andre gutter å tente på begge kjønn?

Jeg lurer litt fordi at jeg er blitt rimelig tett med ei jente og jeg føler det at hun må vite sannheten på en måte men har ikke turt å si noe enda for er redd for hvordan hun vil reagere. Derfor blir dere innpå her prøvekaninene mine :P

Det hadde ikke vært noe for meg. Ellers takk til en risikoperson for HIV osv. Men noen jenter tenner jo på det da, så kan hende hun jenta di liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Kjære vene, alle biseksuelle ligg då ikkje rundt med alle og einkvar.

Bi, hetero, spelar ingen rolle. Kanskje det til og med hadde vore positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han tenner på det annet kjønn, så ville ikke det plaget meg. Om behovet for sex med menn ville vært vanskelig å kombinere med monogamt forhold, ville jeg backet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke vært noe for meg heller, er ikke interessert i en som er interessert i samme kjønn samtidig sm han er sammen med meg. Vil ha en hetero mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke reagert negativt på deg som person, men det hadde vært en dealbreaker i forhold til å bli kjærester. Jeg vil ha mannen min for meg selv, og være nok for min mann. Det hadde ikke vært morsomt å vite at han undertrykket en stor del av sin seksualitet for meg, og utroskap hadde jeg ikke tolerert, heller ikke av smittehensyn. Nå er det jo også jenter som synes biseksualitet er spennende og kan ønske å være en del av et forhold med flere involvert i sexlivet. Kanskje du bør prøve å få deg en med veldig åpne holdninger? :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Hadde syns det var heilt greit eg, men eg hadde nok forlangt at han hadde testa seg for kjønnssjukdommer før vi hadde hatt sex (uten kondom)..

Og så lenge han holdt seg til meg i vårt forhold og ikkje la seg med noen andre mens vi var sammen, gutt eller jente, så hadde det nok funka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da forskjell på å være biFIL og biSEKSUELL.

Hadde ikke gjort meg noen ting om sambo hadde vært det ene eller det andre, han er da fortsatt gutten jeg liker og elsker! :jepp:

Alle har vi da fantasier! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Ein er då ikkje avhengig av å ha sex med same kjønn om ein er bi. Det er like stor sannsynlegheit for at den heterofile mannen skal bedra, som den bifile/ biseksuelle. Eller kvinna, sjølvsagt. Det går fint for ein bifil å vere trufast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein er då ikkje avhengig av å ha sex med same kjønn om ein er bi. Det er like stor sannsynlegheit for at den heterofile mannen skal bedra, som den bifile/ biseksuelle. Eller kvinna, sjølvsagt. Det går fint for ein bifil å vere trufast.

Har du statistikk som bygger opp under påstanden om at bifile har samme trofasthetsmønster som heterofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Exen var bifil, og jeg har ikke noe problem med det i det hele tatt. Så lenge han er trofast i forholdet, er det helt irrellevant for meg hvem/hva han har vært med tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: Jeg hadde syntes det var HOT!! :fnise: Som 100% heterofil jente, så finnes det ikke noe hottere og deiligere enn 2 gutter/menn som tenner på hverandre!! Det bare bekrefter at dere selv synes dere er så deilige at dere ikke kan holde henda fra hverandre hahaha ;)

Absolutt et elsk fra min side ihvertfall!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: Jeg hadde syntes det var HOT!! :fnise: Som 100% heterofil jente, så finnes det ikke noe hottere og deiligere enn 2 gutter/menn som tenner på hverandre!! Det bare bekrefter at dere selv synes dere er så deilige at dere ikke kan holde henda fra hverandre hahaha ;)

Absolutt et elsk fra min side ihvertfall!! :rødme:

Jeg er også en heterofil jente, og jeg tenner absolutt ikke på homsesex. Snakk for deg selv.

Til ts - nei, jeg hadde nok ikke klart å være sammen med en biseksuell/bifil mann. Jeg hadde nok brukt altfor mye tid på å bekymre meg om han egentlig ønsker seg noe mer enn det jeg kan tilby ham. Eller om det er andre ting som er mer tilfredsstillende enn min kropp. Jeg hadde nok ikke klart å føle meg trygg - selv om han aldri hadde forelsket seg i menn. Heller at kjæresten min er utro med en kvinne enn med en mann. Det er i alle fall min mening. Jeg mener ikke at bifile/biseksuelle er mer utro enn heterofile, men jeg ønsker meg bare en mann som elsker kvinner 100%, og som føler at kvinner er nok for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter :)

Hei jenter og sikkert damer (pluss sikkert et par menn som utgir seg for å være det) :)

Jeg som starta dette her.

Jeg har alltid brukt kondom og er sjekka for sykdommer så er ikke noe problem. Lever ikke på 70 tallet lenger så vet hvor viktig det er med hjelm når man jobber!

Jeg er jo selvfølgelig ikke noe mer utro mot dama fordi om jeg er bisexuell, men skjønner jo at hun kan bli nervøs når man har dobbelt marked :P

At dama skulle tenne på det ville jo vært fantastisk for meg, men tror ikke det er det første spørsmålet jeg skal stille.

Hadde vært morro å visst alderen på dere som svarer her da jeg tenker at til eldre dere er desto mer misliker dere det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...