Gå til innhold

Ta opp P2 og studere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk karakteren 2 i P2 matte på videregående. Nå vil jeg forbedre den så jeg kan få minst en 3 da jeg tenker å søke meg inn på lærerutdanning neste år.

Jeg studerer akkurat nå så jeg skal ta den opp ved siden av studiene. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med dette faget og om noen som har ganske dårlige matematiske evner, kan klare det ved siden av studiene? :)

Jeg vet at det er umulig for dere å si akkurat, men hvis noen har noen solskinnshistorier hadde det vært motiverende å høre :fnise:


Jeg fikk en 3 i p1 etter MYE hardt arbeid, men pensum for p1 er mye større da



Anonymous poster hash: ba026...692
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar selv r1, r2 og 1t til høst, som jeg samtidig studerer et vanskelig studie. Mitt tips er å ikke sløse så mye tid på svada, men heller bruke tiden på å øve. Nøkkelen til matte er ikke noe hemmelig enn å jobbe hardt og mye over en lengre periode. Bruk andre hjelpemidler enn bare boka også.

Jeg fikk karakteren 2 i P2 matte på videregående. Nå vil jeg forbedre den så jeg kan få minst en 3 da jeg tenker å søke meg inn på lærerutdanning neste år.

Jeg studerer akkurat nå så jeg skal ta den opp ved siden av studiene. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med dette faget og om noen som har ganske dårlige matematiske evner, kan klare det ved siden av studiene? :)

Jeg vet at det er umulig for dere å si akkurat, men hvis noen har noen solskinnshistorier hadde det vært motiverende å høre :fnise:

Jeg fikk en 3 i p1 etter MYE hardt arbeid, men pensum for p1 er mye større da

Anonymous poster hash: ba026...692

Anonymous poster hash: 8f0ff...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 8f0ff...c67

Jeg har ett av bøkene som blir brukt. Må begynne helt fra scratch med divisjon osv., Et annet spørsmål, vet du om Privatistkontoret har endre reglene ang. å velgehvilken karakter man ønsker?