Gå til innhold

Ta opp P2 og studere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk karakteren 2 i P2 matte på videregående. Nå vil jeg forbedre den så jeg kan få minst en 3 da jeg tenker å søke meg inn på lærerutdanning neste år.

Jeg studerer akkurat nå så jeg skal ta den opp ved siden av studiene. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med dette faget og om noen som har ganske dårlige matematiske evner, kan klare det ved siden av studiene? :)

Jeg vet at det er umulig for dere å si akkurat, men hvis noen har noen solskinnshistorier hadde det vært motiverende å høre :fnise:


Jeg fikk en 3 i p1 etter MYE hardt arbeid, men pensum for p1 er mye større da



Anonymous poster hash: ba026...692
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar selv r1, r2 og 1t til høst, som jeg samtidig studerer et vanskelig studie. Mitt tips er å ikke sløse så mye tid på svada, men heller bruke tiden på å øve. Nøkkelen til matte er ikke noe hemmelig enn å jobbe hardt og mye over en lengre periode. Bruk andre hjelpemidler enn bare boka også.

Jeg fikk karakteren 2 i P2 matte på videregående. Nå vil jeg forbedre den så jeg kan få minst en 3 da jeg tenker å søke meg inn på lærerutdanning neste år.

Jeg studerer akkurat nå så jeg skal ta den opp ved siden av studiene. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med dette faget og om noen som har ganske dårlige matematiske evner, kan klare det ved siden av studiene? :)

Jeg vet at det er umulig for dere å si akkurat, men hvis noen har noen solskinnshistorier hadde det vært motiverende å høre :fnise:

Jeg fikk en 3 i p1 etter MYE hardt arbeid, men pensum for p1 er mye større da

Anonymous poster hash: ba026...692

Anonymous poster hash: 8f0ff...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 8f0ff...c67

Jeg har ett av bøkene som blir brukt. Må begynne helt fra scratch med divisjon osv., Et annet spørsmål, vet du om Privatistkontoret har endre reglene ang. å velgehvilken karakter man ønsker?

Anonymous poster hash: ba026...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk khan academy ved siden av

Ja, det planlegger jeg. :) Jeg skal også henge opp en notis for å se om noen vil hjelpe meg med matte i bytte mot norsk undervisning.

Anonymous poster hash: ba026...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok P2 i fjor og fikk en sekser som standpunkt, mye på grunn av at jeg hadde T-matte første året. Om det var noe jeg ikke skjønte, brukte jeg NDLA og youtubevideoer ofte, det hjalp meg! :)

Om du vil ha litt hjelp utenom disse kan jeg gjerne stille opp. Bare send en PM så kan vi få til en ordning.

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok P2 i fjor og fikk en sekser som standpunkt, mye på grunn av at jeg hadde T-matte første året. Om det var noe jeg ikke skjønte, brukte jeg NDLA og youtubevideoer ofte, det hjalp meg! :)

Om du vil ha litt hjelp utenom disse kan jeg gjerne stille opp. Bare send en PM så kan vi få til en ordning.

Masse lykke til! :)

Ååå, tusen takk :) Skal begynne f.o.m i morgen så jeg sender deg PM hvis jeg støter på noen problemer :)

Anonymous poster hash: ba026...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...