Gå til innhold

Kropp eller ansikt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner: Synes dere det er viktigst at en kjæreste har et tiltrekkende ansikt og ikke så store muskler (eller slik dere ser for dere en perfekt kropp), eller et litt mindre pent ansikt og perfekt kropp?

Menn: Vil dere helst ha en kjæreste som har et mindre pent ansikt og store pupper, eller et pent ansikt og små pupper?

Hva ser dere mest etter når dere ser en mann/dame? :)



Anonymous poster hash: fc159...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det akkurat små pupper som gjør at denne jenten i eksempelet ditt trekkes ned på skalaen?



Anonymous poster hash: 12e01...dbf
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hvorfor er det akkurat små pupper som gjør at denne jenten i eksempelet ditt trekkes ned på skalaen?

Anonymous poster hash: 12e01...dbf

Lurer på det samme. Svært mange liker små faste pupper, det er jo ikke en negativ ting det.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol. små pupper og et pent ansikt så klart.....



Anonymous poster hash: ddf2f...737
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm, pent ansikt og pen kropp? Nei, for real, ansiktet er det viktigste for meg, er kroppen litt dvassen bryr jeg meg som regel ikke. (Så lenge han ikke er feit/obese 30>bmi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Andrea*

Ansiktet er det jeg legger først merke til :) Personlighetsmessig liker jeg sporty gutter og de er som regel ikke overvektige i hvert fall, så sånn sett blir det naturlig at jeg faller for en gutt som tar litt vare på kroppen sin, men alt i alt er vel ansiktet viktigere (og personlighet og kjemi er selvsagt viktigst!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt :) Jeg er vel som de fleste jenter glad i å se på en pen kropp, men har aldri funnet et ansikt som matcher den pene kroppen. Haha, så da finner jeg heller en med et pent ansikt, og når man er sammen, så blir jo kroppen også pen i mine øyne :) Selv uten bulene muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner: Synes dere det er viktigst at en kjæreste har et tiltrekkende ansikt og ikke så store muskler (eller slik dere ser for dere en perfekt kropp), eller et litt mindre pent ansikt og perfekt kropp?

Menn: Vil dere helst ha en kjæreste som har et mindre pent ansikt og store pupper, eller et pent ansikt og små pupper?

Hva ser dere mest etter når dere ser en mann/dame? :)

Anonymous poster hash: fc159...632

For et spørsmål, spesielt det med musklene. Hallo du? Muskler kommer av en aktiv og fysisk livsstil eller hardt fysisk arbeid. Det er ikke sånn at man velger det ene eller andre. Enten så er du en fyr som er slik / lever slik eller ikke. Det er mange rare spørsmål her inne....

Anonymous poster hash: 558e9...0c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

For meg er det viktigere at jenta har bra kropp enn veldig pent ansikt, men det er selvsagt fint om hun har begge delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor elsker KG medlemmene å dele kroppen opp i små biter og velger, vrake, like og mislike ? ... Eg tror dokkar e galen !

Menneske består av en kropp, ikke av puslespilldeler.



Anonymous poster hash: 558e9...0c4
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha en kjæreste med et greit ansikt, grei kropp og grei personlighet, jeg! :)



Anonymous poster hash: 8d98c...3bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt foran kropp. Kroppen er bare en bonus uansett. Det aller første jeg legger merke til er attitude, utstråling og oppførsel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man satser på et langt (evig) forhold, er det som befinner seg innenfor ansiktet og kroppen som er viktigst.

Utseendemessig er det først og fremst øynene jeg legger merke til.

Ellers syns jeg det er stor forskjell på å være pen eller sexy. En slank smekker jente med gnistrende øyne kan jeg gjerne si er pen, mens en dame med god og rund rumpe er mer sexy. Størrelsen på puppene bør passe med kroppen ellers. Gedigne pupper på en tynn kropp, syns jeg verken er pent eller sexy

Anonymous poster hash: 6c9a2...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er det viktigere at jenta har bra kropp enn veldig pent ansikt, men det er selvsagt fint om hun har begge delene.

Spørsmålet var ikke ang pent ansikt og ikke fin kropp, men små pupper :P Man kan jo ha en kjempebra kropp med små pupper

Om jeg hadde vært gutt ville jeg valgt disse over ei med mindre pent ansikt og større pupper

barbados1.jpg

1557705_399998833477406_738106135_n.jpg

Anonymous poster hash: fc159...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva som er vendt mot meg i øyeblikket. Enkelte ganger tar jeg meg selv i å iakta skrittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Spørsmålet var ikke ang pent ansikt og ikke fin kropp, men små pupper :P Man kan jo ha en kjempebra kropp med små pupper

Om jeg hadde vært gutt ville jeg valgt disse over ei med mindre pent ansikt og større pupper

barbados1.jpg

1557705_399998833477406_738106135_n.jpg

Anonymous poster hash: fc159...632

Hvorfor spurte du ikke bare om kropp generelt? Er ikke puppene en del av kroppen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det viktigere at jenta har bra kropp enn veldig pent ansikt, men det er selvsagt fint om hun har begge delene.

Ot, men er det deg på avataren din <----?

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...