Gå til innhold

Husker ikke koden til Samsonite-koffert?


Gjest Apple- i.i

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns du det burde være en enklere måte å få opp kofferter med kodelås på? Da blir litt av vitsen borte lissom...

Hvis den ikke er låst og du har glemt koden er det jo bare å sette en ny kode.

Endret av Elfrida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på litt tynn is men jeg mener og huske at min venninde som jobbet i en veskebutikk hjalp en kunde engang som hadde glemt koden.

Ring til en som forhandler Samsonite og spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med produsenten? Det er ikke umulig at de har en eller annen form for reset-mekanisme/kode som funker på alle typene av samme modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta kontakt med produsenten? Det er ikke umulig at de har en eller annen form for reset-mekanisme/kode som funker på alle typene av samme modell.

Det er sikkert 666. Prøv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min løsning da jeg gjorde det samme var å begynne på 000 og jobbe meg oppover. Koden var 789. Kjempe gøy :)

Så mitt forslag: Sett på en bra film og sett i gang :)

Og jeg må si at jeg er skeptisk om det viser seg at butikkpersonale åpner låst kofferter uten videre. Da er jo litt av poenget borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jobbe seg fra 000 og opp till 999 har fungert for meg også... Tar ikke så lang tid, er bare å finne et program på tven og sette igang. Men determulig det finnes et knep for å nullstille kodelåsen, men da må du ta kontakt med forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er lurest å begynne på 999 og jobbe seg nedover?

Er du en sånn "jeg velger bare et tilfeldig tall"-person, eller er du en av dem som tenker at du skal velge lure tall? For i det siste tilfellet kan du kanskje tenke gjennom det du vet om hvordan du pleier å tenke når du velger en kode, og kanskje komme opp med noen gode kandidater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kofferten er åpen er det i hvert fall bare å resette den - mener det er en knappeting inne i låsen som du kan dra ut eller trykke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Tror virkelig ikke at det finnes noen reset-kode, det skal jo ikke være slik at noen kan gå rundt og åpne alle samsonite-kofferter de kommer over.

Jeg har også måttet prøve alle kombinasjoner en gang, slikt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror virkelig ikke at det finnes noen reset-kode, det skal jo ikke være slik at noen kan gå rundt og åpne alle samsonite-kofferter de kommer over.

Jeg har også måttet prøve alle kombinasjoner en gang, slikt skjer.

Hvis kofferten er låst er det nok ikke mulig å resette - annet enn at jeg ville hørt med forhandler om de har mulighet for noe sånt, da. Men om den er åpen er det fint mulig å resette den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
Hvis kofferten er låst er det nok ikke mulig å resette - annet enn at jeg ville hørt med forhandler om de har mulighet for noe sånt, da. Men om den er åpen er det fint mulig å resette den.

Selvfølgelig er det mulig hvis den er åpen, jeg bare var uenig at noen mente TS kunne ringe til butikken og få en kode.

Endret av Veronica Mars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kofferten er låst er det nok ikke mulig å resette - annet enn at jeg ville hørt med forhandler om de har mulighet for noe sånt, da. Men om den er åpen er det fint mulig å resette den.

Da er jo saken klar, det er bare å finne koden og låse opp kofferten, så kan du resette den. Problem solved, case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjorde det samme med min Samsonite koffert. Tok den med til en veskebutikk som forhandler Samsonite og vips hu fiksa det i en fei.

Da hadde jeg jo rett da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest SinnaKoffertEier

Vel. Dama har en samsonite koffert. Kom hjem fra juleferie, og koden var glemt. Jeg ville ha bokserne mine og sokkesamlinga mi. Prøvde å teste ut om jeg kjente forskjell på "klikkene" når jeg rullet på kodetingsen. Men funka ikke. Prøvde å ringe samsonite forhandler. Funka ikke - måtte komme inn dagen derpå. Så jeg tok 000 - 999 metoden. Funka som fot i hose. Fingertuppene er som pølsestubber nå - men jeg har sokkesamlinga mi. Yippikayeah! (koden var 769 !!) ergo. 769 ganger har jeg dratt i den !"P#%! låsen!

Lykke til - og jeg føler med enhver som må ty til samme metode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...