Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

 

Oppdatering-7 ( 27. feb. 2016)
Her snakker Bob Fletcher om patenter og værmodifikasjonsteknologi som eksisterer (ble sendt på Cspan for over 10 år siden i 2013).
2 minutts klipp fra 2013.  Before you dismiss the mind-blowing revelations in this video, consider this; Bob was one of the first people to ever expose Weather Weapons. Here he is on CSPAN over a decade ago;  here is the Official UN Weather Weapon Treaty pdf from 1976.   (pdf i video-mer om)
Bob Fletcher Exposes Weather Weapons of War Treaty
https://www.youtube.com/watch?v=jAn9jvLznDo

Alternativ link (omtrent samme video)The U S Military Will Use Weather as a Weapon on AMERICAN Citizens
https://www.youtube.com/watch?v=XbCsPmzxpMQ

 

 

Oppdatering-6: (21. aug. 2015)

Dr Ilya Sandra Perlingieri, Massachusetts School of Law

Om den skadelige chemtrail-sprayingen og mediekontrollen som hindrer at det snakkes om.
US Military intentionally poisoning us! CHEMTRAILS EXPOSED
https://www.youtube.com/watch?v=0VDFGnUOPtE

 

Her er hele seansen, med tidslink til Dr Perlingieris foredrag:

Global Climate Change Conference - Part 2

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eXub7aVfjN4#t=2852
 

 

 

Oppdatering-5: (19. juni 2015), et utrolig engasjement.

Arizona Speaks Out Against Geo-Engineering Chemtrails (YT-video)
Passionate people from Arizona spoke with their local government calling forget action to STOP Geo-Engineering.

 

Oppdatering-4: (19. juni 2015)

Lisa Havens artikkel/intervju med Geoaktivistene Marie Snow og Cori Gunnels (Arizona).

Direkte til YT-videoen, dokumenterte tungmetaller synlig fallende fra fly, blodtester, og annen dokumentasjon, samt dokumentert desinformasjon (myndigheter, media)

 

Oppdatering-3: (lagt inn 8. juni 2015)

Dokumentar, dokumentasjon, div. opptak av spraysekvenser (stråle av og på)

Chemtrails : Documentaire Overcast ! Dernière ligne droite.

https://www.youtube.com/watch?v=ohSqithBEzs

 

Oppdatering-2: (lagt inn 27.mai.2015)

Innlegg om annet viktig ekspertmøte i California (video), med direktelinker og forklaring om deltakere og innlegg.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=927819&p=16490427

 

Oppdatering-1:

I et innlegg på side 3 har jeg laget direktelinker til de forskjellige talerne uten å måte se hele videoen.

 

 

 

 

 

Her er video fra et stort møte for å få frem fakta om geoengineering (chemtrails-spraying).

Hør fakta fremlegges for en stor forsamling.
Folk vil heretter forstå at geoengineering foregår i stor stil.

Vitenskapelige miljøer diskuterer diskuterer dette.
Og husk at media faktisk knapt dekker denne miljøkriminaliteten.
Hvordan kan det ha seg?

SRM - Solar Radiation Managment, blokkering av solstråling.

Publisert 19. jul. 2014
http://GeoengineeringWatch.org
https://www.facebook.com/dane.wigingt...
On July 15th, 2014, citizens from Northern California rallied to create the largest attendance ever at the Shasta County Supervisors chambers (400+, chairman Les Baugh confirmed this attendance record at the start of the meeting). The primary purpose of this meeting was to present information that proves there is a very dire heavy metal contamination and UV radiation issue across the Shasta County region (and the world). A list of 10 experts presented data to the board to confirm the legitimacy of the concerns being addressed. At the end of the presentation, the board voted unanimously to investigate the heavy metal contamination and passed resolutions accordingly. The video below documents the events of this landmark day in the fight to expose the crime of global geoengineering, all experts are identified with labels in the video (the new edited, condensed version).
Dane Wigington


Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts
https://www.youtube.com/watch?v=O4WhYKP83zo

 

 


 

 

Norsk nettsted for (mot) geoengineering/chemtrails.

http://geochemtrails.info/vanlige/vanlige.htm

 

.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Derp

Du med din interesse for fysikk og kjemi burde nok se denne.

Tror du ville blitt overrasket over hvor mange kvalifiserte uttalelser som fant sted i dette klippet. Det er så mange talere at de strever med å avvikle programmet raskt nok.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Nei, det er farlige stoffer de sprayer.

Jeg har tidligere sett en del overbevisende forklaringer, men denne stadfester kriminaliteten. Jeg er selv overrasket over hvor tydelig det forklares.

Og det stadfestes også tydelig at det ikke er contrails det er snakk om.

Det er leger, piloter, vitenskapsfolk med her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med chemtrails er omtrent like mye verdt energi som bekymring for en invasjon av enhjørninger. Det finnes dumme/forvirra/gale/oppmerksomhetssyke leger, piloter og vitenskapsfolk og. Det betyr ikke at de har rett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med chemtrails er omtrent like mye verdt energi som bekymring for en invasjon av enhjørninger. Det finnes dumme/forvirra/gale/oppmerksomhetssyke leger, piloter og vitenskapsfolk og. Det betyr ikke at de har rett.

Nei, det betyr ikke at de har rett,

men da synes jeg du skal skumme gjennom videoen og se om du kommer til en annen konklusjon. Spørs om det er du som er forvirra, godtroende eller lettlurt.

Ut fra det du sier i det korte innlegget ditt så skjønner jeg at du er nødt til å bli overrasket over innholdet her.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk tenkt å se videoen din og komme med et skikkelig svar. Ikke fordi jeg tror det ville ha noen effekt på dine synspunkter, men fordi jeg liker å svarebskikkelig. Men jeg orker ikke en time med sånt tull, sorry.

Hvordan man "skummer" en video er jeg noe usikker på...

Du kan jo skumme denne artikkelen eventuelt:

http://thevane.gawker.com/chemtrails-dont-exist-and-shasta-county-is-ground-zero-1609896588

Nei, det betyr ikke at de har rett,

men da synes jeg du skal skumme gjennom videoen og se om du kommer til en annen konklusjon. Spørs om det er du som er forvirra, godtroende eller lettlurt.

Ut fra det du sier i det korte innlegget ditt så skjønner jeg at du er nødt til å bli overrasket over innholdet her.

Jeg hadde faktisk tenkt å se videoen din og komme med et skikkelig svar. Ikke fordi jeg tror det ville ha noen effekt på dine synspunkter, men fordi jeg liker å svare skikkelig slik at andre ikke lar seg dra seg med og biter på skremselspropagandaen. Men jeg orker ikke en time med sånt tull, sorry.

Hvordan man "skummer gjennom" en video er jeg noe usikker på, men kom gjerne med tips ;-)

Du kan jo skumme denne artikkelen eventuelt:

http://thevane.gawker.com/chemtrails-dont-exist-and-shasta-county-is-ground-zero-1609896588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Jeg tror ikke på chemtrails, men har dog noen spørsmål til sakkyndige (Mann42 er antakelig ekspert også her)

Jeg går mye tur ute, og legger merke til forskjellige typer flystriper.

På klare dager så ser jeg f.eks to fly i omtrentelig samme høyde (jeg ser omtrent like mye av flyet) hvorav det ene legger igjen en tykk evigvarende contrail som ikke forsvinner, men som brer seg utover. Det andre flyet legger ikke igjen noe som helst.

Spørsmål; Kan fuktigheten eller trykket eller hva det er som lager contrails variere SÅ mye i omtrent samme høyde på samme dag?

Spørsmål 2; Skal ikke contrails forsvinne etter en stund? Ikke bre seg ut..jeg har sett på at den har bredd seg ut i opptil 45 minutter og ende opp som tynne skyer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på chemtrails, men har dog noen spørsmål til sakkyndige (Mann42 er antakelig ekspert også her)

Jeg går mye tur ute, og legger merke til forskjellige typer flystriper.

På klare dager så ser jeg f.eks to fly i omtrentelig samme høyde (jeg ser omtrent like mye av flyet) hvorav det ene legger igjen en tykk evigvarende contrail som ikke forsvinner, men som brer seg utover. Det andre flyet legger ikke igjen noe som helst.

Spørsmål; Kan fuktigheten eller trykket eller hva det er som lager contrails variere SÅ mye i omtrent samme høyde på samme dag?

Spørsmål 2; Skal ikke contrails forsvinne etter en stund? Ikke bre seg ut..jeg har sett på at den har bredd seg ut i opptil 45 minutter og ende opp som tynne skyer.

Det du oppfatter som 'omtrent samme høyde' kan saktens være fly med en høydeforskjell på en kilometer eller mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Det du oppfatter som 'omtrent samme høyde' kan saktens være fly med en høydeforskjell på en kilometer eller mer.

Ok. Det kan jeg være enig i

Jeg leser også at jo høyere luftfuktighet jo mer contrails. Hvorfor ser man da så tykke og "evigvarende" contrails når det er helt klar luft og solen skinner og det ikke er en sky på himmelen? Vil det ikke da være lav luftfuktighet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det kan jeg være enig i

Jeg leser også at jo høyere luftfuktighet jo mer contrails. Hvorfor ser man da så tykke og "evigvarende" contrails når det er helt klar luft og solen skinner og det ikke er en sky på himmelen? Vil det ikke da være lav luftfuktighet?

Jeg er ikke meteorolog så jeg kan ikke svare.

Det jeg kan si med sikkerhet er at det ikke blir spredt noe som helst annet enn vanlig eksos fra kommersielle fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg er ikke meteorolog så jeg kan ikke svare.

Det jeg kan si med sikkerhet er at det ikke blir spredt noe som helst annet enn vanlig eksos fra kommersielle fly.

Bra argumentasjon..

Du har egentlig ikke peiling, men du VET likevel med sikkerhet.

Jeg på min side er 99% sikker på at det bare er eksos, men jeg har likevel spørsmål.

Du ser at du svarer som reine Kim Jung Ill her? "Jeg vet ikke hvorfor Kim Jung On døde, alt jeg kan si er at han lever evig" OK - store leder.

Hvordan kan du egentlig vite at det IKKE er "chemtrails" når du ikke engang kan forklare noe så enkelt som det jeg spør om? Ah..stemmer det. Nå husker jeg det. Du er "stole på myndighetene-mannen som uansett sak aldri stiller spørsmål ved myndighetenes avgjørelse"

Stemmer det ;)

Endret av FuturePrimitive
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra argumentasjon..

Du har egentlig ikke peiling, men du VET likevel med sikkerhet.

Jeg på min side er 99% sikker på at det bare er eksos, men jeg har likevel spørsmål.

Du ser at du svarer som reine Kim Jung Ill her? "Jeg vet ikke hvorfor Kim Jung On døde, alt jeg kan si er at han lever evig" OK - store leder.

Vrøvl.

Når jeg kan si at det ikke spres noe kjemikalier med kommersiell flytrafikk så er det jo av hel enkelte og praktiske grunner.

Du kan sikkert selv gjette hvilke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Vrøvl.

Når jeg kan si at det ikke spres noe kjemikalier med kommersiell flytrafikk så er det jo av hel enkelte og praktiske grunner.

Du kan sikkert selv gjette hvilke?

Må det være kommersielle fly da? Kan vel være hvilke som helst fly.

Men jeg forstår ikke hvorfor du er så sinna? Føler du deg truet på noen måte? Slapp av. Som sagt tror jeg ikke på chemtrails Du virker jo åpenbart litt interessert du også, hvorfor ellers henge i tråden? Bare for å bekrefte for deg selv at det ikke finnes chemtrails? Slapp av kompis. Det gjør nok ikke det. Du kan trygt gå og legge deg. Gjør litt yoga eller noe. Slapp.....av... :) sinnapeis ;)

Endret av FuturePrimitive
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det kan jeg være enig i

Jeg leser også at jo høyere luftfuktighet jo mer contrails. Hvorfor ser man da så tykke og "evigvarende" contrails når det er helt klar luft og solen skinner og det ikke er en sky på himmelen? Vil det ikke da være lav luftfuktighet?

Nei, det betyr bare at det er mindre konveksjon fra bakken, altså mindre tilførsel av fukt nedenfra. Det betyr ikke at luftfuktigheten ikke kan være relativt høy der stripene dannes.

Hvir lenge contrails blir hengende avhenger av både vind, luftfuktighet, temperatur og lufttrykk. To fly i omtrent samme høyde kan dessuten lage helt forskjellige striper, avhengig av den relative sammensetningen av avgasser og temperaturen ut av turbinene, samt volumet av utslippet.

Forøvrig kan visse meteorologiske fenomener medføre skarpe skiller i både vindforhold og temperatur over korte avstander, f. eks, der to temperaturfronter møtes. Det kan medføre at kondesstriper kan anta bisarre former eller mønstre, og ha ulik forsvinningstid innen et lite område.

Det som er helt sikkert er at slask hverken er kildekritisk eller forstår hva han ser og hører.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være kommersielle fly da? Kan vel være hvilke som helst fly.

Men jeg forstår ikke hvorfor du er så sinna? Føler du deg truet på noen måte? Slapp av. Som sagt tror jeg ikke på chemtrails Du virker jo åpenbart litt interessert du også, hvorfor ellers henge i tråden? Bare for å bekrefte for deg selv at det ikke finnes chemtrails? Slapp av kompis. Det gjør nok ikke det. Du kan trygt gå og legge deg. Gjør litt yoga eller noe. Slapp.....av... :) sinnapeis ;)

Du ville blitt forbauset hvis du så hvor lite sinna jeg er!

Det jeg i hovedsak er interessert i, i tråder som denne, er nivået på den monumentale stupiditet som utvises av konspirasjonistene.

Det var vel Einstein som sa at forskjellen på genialitet og idioti er at genialiteten ikke er grenseløs!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FuturePrimitive

Nei, det betyr bare at det er mindre konveksjon fra bakken, altså mindre tilførsel av fukt nedenfra. Det betyr ikke at luftfuktigheten ikke kan være relativt høy der stripene dannes.

Hvir lenge contrails blir hengende avhenger av både vind, luftfuktighet, temperatur og lufttrykk. To fly i omtrent samme høyde kan dessuten lage helt forskjellige striper, avhengig av den relative sammensetningen av avgasser og temperaturen ut av turbinene, samt volumet av utslippet.

Forøvrig kan visse meteorologiske fenomener medføre skarpe skiller i både vindforhold og temperatur over korte avstander, f. eks, der to temperaturfronter møtes. Det kan medføre at kondesstriper kan anta bisarre former eller mønstre, og ha ulik forsvinningstid innen et lite område.

Det som er helt sikkert er at slask hverken er kildekritisk eller forstår hva han ser og hører.

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Takk for vettugt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Du ville blitt forbauset hvis du så hvor lite sinna jeg er!

Det jeg i hovedsak er interessert i, i tråder som denne, er nivået på den monumentale stupiditet som utvises av konspirasjonistene.

Det var vel Einstein som sa at forskjellen på genialitet og idioti er at genialiteten ikke er grenseløs!

Natta søten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du bruker samme teknikk som mange andre konspirasjonsteoretikere - poste masse tråder om ulike konspirasjonsteorier, alltid med diverse YouTube-videoer. Og så fort folk kommer med kritiske spørsmål som dere ikke klarer å svare på, så er det bare å forlate tråden og starte en ny om et eller annet skjult opplegg som "government" driver med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du bruker samme teknikk som mange andre konspirasjonsteoretikere - poste masse tråder om ulike konspirasjonsteorier, alltid med diverse YouTube-videoer. Og så fort folk kommer med kritiske spørsmål som dere ikke klarer å svare på, så er det bare å forlate tråden og starte en ny om et eller annet skjult opplegg som "government" driver med.

Du siterer ingen, men jeg får anta du snakker til meg.

Jeg antar også at du ikke har til hensikt å prøve å avklare for deg selv om chemtrails er real eller ikke, verken ved å se denne videoen eller oppsøke annen info om chemtrails/geoengineering.

Nå er ikke chemtrails lenger noen konspirasjonsteori, det er fakta og det er bevist at det foregår. I tillegg er det bl.a meldt fra "authorities" (husker ikke hvilke her).... "fra 2025 vil vi ha full kontroll på været" (det nevnes i filmen helt konkret).

Dette møtet var i særklasse hva seriøsitet og åpenhet, ikke ignorans og silence som man er vant med fra myndighetene. Oppmøtet var rekordstort og deltakerne ble møtt med full respekt og det er tydelig at "publikums-deltakerne" også var storfornøyd med opplegg og respons. Resultatet ble at videoen skulle sendes til alle senatorer + + med krav om å svar på spørsmålene.

Fordi det er bevist/dokumentert store konsentrasjoner av stoffer som ikke skal være i vann, snø, is, jord, mennesker....(i slike konsentrasjoner).

Publisert 19. jul. 2014

http://GeoengineeringWatch.org

https://www.facebook.com/dane.wigingt...

On July 15th, 2014, citizens from Northern California rallied to create the largest attendance ever at the Shasta County Supervisors chambers (400+, chairman Les Baugh confirmed this attendance record at the start of the meeting). The primary purpose of this meeting was to present information that proves there is a very dire heavy metal contamination and UV radiation issue across the Shasta County region (and the world). A list of 10 experts presented data to the board to confirm the legitimacy of the concerns being addressed. At the end of the presentation, the board voted unanimously to investigate the heavy metal contamination and passed resolutions accordingly. The video below documents the events of this landmark day in the fight to expose the crime of global geoengineering, all experts are identified with labels in the video (the new edited, condensed version).

Dane Wigington

https://www.youtube.com/watch?v=O4WhYKP83zo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...