Gå til innhold

Hva tror dere om at det går en rød tråd gjennom livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg poster anonymt og synes det er greit i denne typen tråd.

En rød tråd gjennom livet, ikke det samme som at slekt skal følge slekters gang.

Jeg er lett å lese, typen som rødmer, samtidig kan jeg bli oppfattet som litt tøff og rett på sak. Jeg spør sjelden og lar andre fortelle det de ønsker, kan komme med oppfølgende spørsmål eller ha en mening.

Den røde tråden er at en type betroelser er en gjenganger som de ville havnet i fengsel for. Det er ikke narkotikahandel. Fremmede og bekjente jeg knapt husker navnet på har betrodd seg og fortalt hva som førte til at det skjedde.

De er aldri blitt viderefortalt. Sakene er foreldet. Jeg traff Fasting Torgersen en gang og han fortalte meg historien før han fikk oppreisning, frikjennelse på alle punkter.

Det er ikke noe som plager meg i hverdagen, men det er veldig triste historier.

Det har gått som en rød tråd gjennom livet mitt at mennesker forteller meg hemmeligheter.

Har du en følelse av at det finnes en rød tråd i livet ditt? Ikke om uhell og uflaks, men om noe annet og mer merkelig?



Anonymous poster hash: e15a7...0a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Jeg har opplevd veldig mange ganger i livet at ting som i etterkant har vist seg å bli veldig positivt har inneholdt tallet 19...Et eks: Drømmemannen bodde i xxxxx.gate 19...og vi er fortsatt sammen etter 11 år :) Jeg overlevde hjernehinnebetennelse da jeg var 19...osv osv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, leter etter en rød tråd, men har ikke funnet den. Eneste røde tråden ser ut til å være meg (og familien, selvfølgelig).

Om vi er her for å lære noe? Ja, vi er her for å lære oss å bli voksne, anstendige mennesker. Å kunne klare oss selv, for å være selvstendige og attraktive partnere. Deretter er meningen at vi skal reprodusere oss, og å føre arten videre.

Alt annet som vi opplever som mål i livet, er bare midler på veien for å føre arten videre.

Endret av fullførsetningen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk betror seg til meg også, det har med personligheten din å gjøre. Er du ofte en som er litt tilbaketrukket, ser den som vil betro seg til deg på deg som en lojal person som ikke kommer til å fortelle det videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I barndommen var jeg svært interessert i landet Polen, elsket polen og ønsket å være polsk. Nå er jeg gift og har 3 barn med en polakk. Og nei, jeg giftet meg ikke med han fordi jeg syns det var kult at han var polsk :fnise: Syns det er litt rart.



Anonymous poster hash: a87c4...0ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror min røde tråd gjennom livet må være økonomien.

Jeg er et økonomisk rotehue av dimensjoner. Og straks jeg har kommet meg litt ovenpå økonomisk så blir det skilsmisse, eller så får jeg ikke flere oppdrag som vikar og får ikke jobb før jeg har gravd meg dypt nedi igjen, eller bilen bryter sammen så jeg må ha ny bil eller whatever. Det skjer alltid noe. Sikker på at jeg skal lære noe om det, men går på samme smellen igjen og igjen.

Og så ordner det seg og jeg kommer ovenpå igjen, og så skjer det samme.



Anonymous poster hash: c4583...62e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...