Gå til innhold

Hva irriterer deg at andre gjør?


iselin91

Anbefalte innlegg

Hva gjør folk som får deg irritert? :angry:

- Smatting

- Avbryte i samtale

- Det er så merkelig, mange gjør dette på spøk men det er jo dritnasty : Rekker ut tungen for å vise sin tyggde mat :eeeh::spy:

- Bruker engelske ord der de finner det riktig, så blir det bare teit.

- Spør meg hvorfor jeg ikke har tatt telefonen, det er en GRUNN! Enten vil jeg ikke snakke med deg eller så er jeg opptatt. :filer:

- Når folk ikke kan inrømme feil, for at de er for stolte

- Snakker til meg når jeg sitter i telefonen, klarer ikke å høre to plasser :S :kaklehone:

Det er så meget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen av de samme som deg:

At folk smatter

At folk avbryter

Folk som ikke gidder å høre etter, for så å gjøre ting totalt feil pga. det eller spørre om det som ble sagt et halvt minutt etterpå...

Folk som anklager meg for å være politisk korrekte hele tida, selv om det mine faktiske meninger. Hadde blitt for dumt hvis jeg hadde latt være å mene det fordi andre synes det er politisk korrekt.

Folk som bruker "i forhold til" helt feil, og folk som sier "forhåndsregler". Det gir jo ingen mening. Men jeg sier ikke dette til folk, da det er irriterende med folk som hele tida skal rette på andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver 's på norsk.

Christine's stavefeil.

Jævler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Når folk snyter seg i samme rom som andre, eller lager sånn skikkelig ekkel lyd for å trekke opp snørra

-Klikking med kulepenner (denne blir jeg virkelig sprø av! )

-Konstant småristing på et av bena

-Folk som ikke kan rulletrappreglene!

-Filing av negler, for en fæl lyd

-Folk som hele tiden lager sånne smålyder

-Smatting med tyggis

-Gamle damer foran meg i køen som absolutt skal slå av en prat med kassadama i tillegg til at vedkommende har 599 varer som hun legger på drittreigt og jeg bare skal ha en sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som går sakte, spesielt hvis jeg går sammen med dem. Etter min mening burde alle som går fort få skryt. Andre burde tenke "fy faen! hun var flink. Jeg skal prøve å bli like flink som henne."

Det gjelder selvfølgelig ikke personer med funksjonshemninger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Irriterer meg over svært mye. Kan ramse opp litt som har irritert meg i det siste.

- Mennesker som overhodet ikke kan holde fartsgrensen og som virkelig ikke kan å kjøre ordentlig på veien! Det verste som finnes er å ligge bak en eller annen inkompetent idiot som kjører i 50/60 km/t i en 80-sone, gjerne lavere. Når man endelig skal prøve å kjøre forbi, gasser personen plutselig på! Enda verre er det med idioter som bremser når en skal kjøre forbi, men må avbryte på grunn av møtende bil som plutselig dukker opp fra ingensteds. Dette skjedde senest for noen dager siden, og den forbanna satanen foran meg bremset ned slik at jeg ikke kom meg tilbake i kjørefeltet mitt. Når jeg endelig fikk rygget og kommet meg tilbake i kjørefeltet, viste idioten finger. Som takk gasset jeg på forbi han og sprutet bilen hans full i svart, ekkel eksos. Og selvfølgelig en feit finger tilbake. Noe så dustete og barnslig..... Og når folk skal svinge av, så må de absolutt bremse ned til 10 km/t kanskje 1000 meter før! ARG!!!!

- Sure kassebetjente på butikken. Er det vanskelig å smile, si hei, spørre om jeg vil ha betjening, gi meg poser uten at jeg nødvendigvis må spørre? Her en dag hadde jeg handlet og la alt på disken, personen sa ikke hei, så jeg sa hei, fikk ikke et hei tilbake, bare et surt og tørt smil som lyste "jeg er sur gå vekk". Spurte ikke om jeg ville ha kvittering, måtte spørre etter det selv. Spurte også selv etter pose. Sa ha det bra, fikk bare det sure smilet tilbake. Vær glad! Alt blir så mye bedre om butikkbetjente smiler og sier hei!

- Justin Bieber haters på Facebook som har veldig lite å finne på. Siden det var JB konsert i dag, har selvfølgelig the haters tatt av. Slenge dritt om JB og fansen som ikke greier å oppføre seg og blir hysteriske. En smakebit fra min venneliste er ei kjerring som syntes det var så patetisk at ungdommen gikk mange timer uten mat og drikke og presterte å besvime så snart deres store drøm kom på scenen. Hæ? En annen person skrev at han hadde fått tak i JB billetter og brente dem. Hæ? En annen person lo av de som ikke kom seg inn og at de var patetiske. Hæ?

Ellers, i korte drag flere ting jeg irriterer meg over:

- Jenter som ikke kan med å sminke seg. Kjører på med ett tonn brunkrem som er tre ganger brunere enn den opprinnelige hudfargen deres, samt svære, tykke og svarte striper på brynene, edderkoppvipper og gjerne hvit leppestift.

- Veiene i Norge. De er jo helt gudsforlatte og forferdelige, til og med Irak har bedre veier enn Norge. Og dette betaler vi veiavgift for.

- Apotek. De er jo så trege. Skal man hente en resept må man regne med å vente iallefall ett kvarter eller lenger, deretter et kvarter til fordi personen bak disken må lage til resepten. Enda verre er det når de ikke har medisinen din inne og prakker på deg andre medisiner som liksom skal gi samme effekt og er 100% like.

- Anti-røykere som absolutt skal fortelle verden hvor skadelig røyk er, at alle dør av det, at det er livsfarlig og skadelig for absolutt alle. Dette er vi fullt klar over, men så langt er det ikke ulovlig i landet, så la nå oss røykere få lov til å røyke i fred. Blåser noen røyk i trynet på deg, si ifra til den personen, ikke la det gå utover oss som greier å ta hensyn til ikke-røykere.

- Folk som skriker og roper og prater i kinoen mens andre faktisk prøver å følge med på filmen.

- Folk som smatter.

- Gamle kjerringer som går igjen på butikken og er der kanskje 3-4 timer for dag for å få med seg dagens sladder og gjerne sladre om oss andre som går rundt om. Hvisking og tisking, peking, latter osv. Gå hjem og vask huset deres fremfor å le og hviske om andre.

- Idiotiske anonyme brukere på dette forumet som kommer med nærmest livsfarlige og nedlatende kommentarer til personer som søker hjelp. Et eksempel er noen av de få selvmordstrådene som noen ganger dukker opp, at noen kan for eksempel skrive "ok" eller "ha det bra, lykke til med døden" osv er faen meg så umodent og ikke minst idiotisk og ufordragelig at jeg får lyst til å spore opp personene og fortelle dem om livets harde fakta. Å skrive slikt er uakseptabelt, det er så råttent. Aner slike personer hva konsekvenser slike små (men samtidig store) kommentarer kan få?

Er veldig irritabel av meg for øyeblikket. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håhå, jeg jobber i et serviceyrke, så er MYE som andre mennesker gjør som irriterer meg! :fnise:

-De som ALLTID skal kommentere prisen, ala "gud så dyrt" "overprisa det her" osv. Unnskyld meg, er ikke jeg som bestemmer prisen, heller ikke jeg som har tvunget deg å kjøpe noe.. :filer:

-Folk som absolutt IKKE tar hensyn! :kjefte: Jeg er på jobb, å har tusen tallerkener i hånda, å glass. Så er det typisk lørdager dette skjer, å må gjennom en sinnsyk folkemengde fra dene ene delen av cafen til den andre når jeg rydder inn border, serverer mat osv, å det er INGEN som flytter seg selvom jeg sier "unnskyld meg" og sånn. Skjer ofte at jeg må gjennom klesbutikken for å komme forbi.. :filer:

-Folk som hører etter er gøy :jepp: "Så kommer jeg ut med maten når den er klar om enn 4-5 min", åsså går det to sec "kommer dere ut med maten?" :klaske:

-Smatting, slurping

-Folk som snakker om privatlivet sitt på bussen! Jeg har ikke behov for å høre om din siste sexytime med elskern din.. :dry:

-Folk som kjører bil med headset på hodet..

-Turtelduer som kliner forran disken min på jobb, på bussen, på rutebilstasjonen, ikke småkyssing men sånn at det er rett før de omtrent skal ha seg..

-Utlendinger som ikke kan norsk! Og i tillegg forventer at vi skal tilrette oss dem..

Skikkelig stressa og dårlig dag på jobb, så utblåsing hjelper :takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som klager, griner og syter over alt fordi de ikke har sett kjæresten på 1-2 timer.

Endret av Cuddlegirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

De som kjører under fartsgrensen.

De som sitter med mobil på kinoen.

De som spiser potetgull med åpen munn. "KNAS KNAS KNAS"

Folk som ikke bruker blinklys i rundkjøring

Folk som fiser i nærheten av meg

Folk som ikke kan innrømme at de tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musekatt

- Smatting.

- Folk som tygger med åpen munn.

- Folk som skriker og ler HØYT når de er på kino.

- Kjærestepar som kliner, og sitter oppå hverandre i offentlighet.

- Jenter som krangler om hvem som er penest. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pepsimaxpower

Når man er i klasserommet for å studere og de andre bare må kakle høl i hue på hverandre og gjerne høyere enn den andre igjen, og temaet er da gjerne om de siste morsom videoene på youtube.

Når andre gir meg råd om hvordan jeg skal oppdra ungen min - du må ikke gjøre sånn og sånn og sånn.

Råklining rett foran tryne ditt som får deg helst til å spy.

Personer som tror de er SÅÅÅ voksne og bedre enn deg.

De som går så forbanna tregt foran deg i gågata.

Lytter på tlf samtalen din og kommenterer den etterpå.

Slenger dritt/spydigheter.

Spør før de hører hele spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Smatting! :bond:

-Når jeg venter med venninner på maten/kino/buss osv, og de heller spiller på mobilen i stedet for å føre en samtale.

-Bilister som absolutt kjøre minst 10 km/t under fartsgrensa.

-Når folk papler i vei om "ting de kan alt om" uten å gidde og skaffe seg informasjon om emnet.

-Kronisk hykleri.

-Når jeg diskuterer med noen og de hele tiden kommer med "du hører ikke hva jeg sier". Jo, jeg hører hva du sier. Jeg er bare ikke enig.

-Nikkedukker uten snev av egne meninger.

-Snylting.

-Når de eneste fornærmelsene de kan er "fuck deg" og "hore".

-Når "lissom" blir brukt i hver eneste setning. Ordets egentlige betydning (uttalelse og for så vidt) kan de ingenting om.

-De dønn ærlige menneskene som bare må kommentere hvor lite fin toppen du har på deg er uten å ha spurt om noens mening.

-Gutter som kommer med setninger som "du er veldig flink til å være jente".

-Snorking.

:rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, folk som irriterer seg over absolutt alt kan være ganske irriterende :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Smatting. Kan med hånden på hjertet si at det er det som irriterer meg mest av alt! :kjefte:

- Voksne kunder som spør om prisen på 15 forskjellige ting enda det står prislapp på tingene.

- Folk som bruker et helt sete til ranselen sin på sekken og ikke skjønner de skal flytte den når bussen er stappfull og folk må stå

- Folk som går sakte når de går sammen med meg og har dårlig tid, for så å bli sur for at jeg går fort for å rekke det vi skal.

- Skryting over seg selv og egne prestasjoner i tide og utide. "Jamen jeg gjorde ditt og datt, det er mye bedre, du ser vel det?"

- kommentarer som "herregud så dyrt det var da".. Jeg kommer ikke til å gi deg rabatter uansett, så enten lev med det eller la vær å kjøpe.

- Folk som har personlige samtaler på bussen ala "jeg synes han er så dårlig i senga"

- Folk som ikke har med seg legitimasjon på byn. "jamen jamen du ser jo jeg er gammel nok???", og bruker lang tid på å diskutere sånn at alle andre må vente enda lenger.

- Folk som kommer med kommentarer som "ja du er jo blitt ganske lubben nå". Har du ikke noe positivt å si, hold kjeft.

- Når jeg skal fylle på busskortet og busselskapet har valgt å ansette en sjåfør som verken kan kommunisere på engelsk eller norsk, og den eneste setningen de kan er "jai skjonar ikke"

- Når jeg kommer inn i en butikk og trenger hjelp og de som jobber der lyser surhet.

- Folk som kommenterer logiske ting som "neimen er du på butikken?" når vi møtes på Rema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Syklister som sykler midt i veien og synes de er for profesjonelle for den helt fine gang- og sykkelstien ved siden av. I tillegg vet svært få at de har vikeplikt så lenge de sitter på sykkelen. I mine ondeste øyeblikk har jeg bare lyst til å kjøre dem ned. Huff.

Jeg kan heller ikke fordra røykere som absolutt må stå foran innganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesiren

Folk på pc-salen på universitetet som napper ut ark fra printeren før alt er ferdigprintet, for å sjekke om det er deres saker som er på vei. Så må jeg stå i 20 minutter etterpå å forsøke å sortere mine 90 ark som ikker er merket med sidetall :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Ser det er mange som irriterer seg over folk som ligger under fartsgrensen. Det irriterer meg minst like mye med de som ligger 20/30 km/t OVER fartsgrensen, og da spesiellt motorsyklister, som tror at trafikkreglene ikke gjelder for dem.

Unnskyld meg, men jeg har ikke hverken bry eller interesse av å skrape deg av fjellveggen! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...