Gå til innhold

Skal og se på ny valp fredag!


Anciol

Anbefalte innlegg

For ca 2 mndr siden måtte jeg la min 10 år gamle hund Fluffy sovne inn pga uhelbredelig kreft!

Har nå funnet en valp på 7 mndr som vi skal og se på fredag :) Men vi må teste den litt så vi ikke får en ny "Hound of baskervilles" som min første hund Eliza var! Skal teste den og se på oppførselen når den møter min andre hund !

Liker jeg den valpen så betaler jeg det de skal ha for den:) P.s det er en tervueren valp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ca 2 mndr siden måtte jeg la min 10 år gamle hund Fluffy sovne inn pga uhelbredelig kreft!

Har nå funnet en valp på 7 mndr som vi skal og se på fredag :) Men vi må teste den litt så vi ikke får en ny "Hound of baskervilles" som min første hund Eliza var! Skal teste den og se på oppførselen når den møter min andre hund !

Liker jeg den valpen så betaler jeg det de skal ha for den:) P.s det er en tervueren valp!

:roser: Lykke til!

Anonymous poster hash: 46914...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 2 mndr siden måtte jeg la min 10 år gamle hund Fluffy sovne inn pga uhelbredelig kreft!

Har nå funnet en valp på 7 mndr som vi skal og se på fredag :) Men vi må teste den litt så vi ikke får en ny "Hound of baskervilles" som min første hund Eliza var! Skal teste den og se på oppførselen når den møter min andre hund !

Liker jeg den valpen så betaler jeg det de skal ha for den:) P.s det er en tervueren valp!

Spennende! Masse lykke til! Krysser fingrene for dere! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter Eliza så har vi vært nøye på oppførsel og gemytt på hunder! Eliza var gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...