Gå til innhold

Hvis du hadde blitt stoppet av Olav i fartskontroll


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du blitt starstruck da? :fnise:



Anonymous poster hash: 28882...816
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

han i nattpatruljen regner jeg med ? han er sjarmerende! :)

Nattpatruljen, hva er det? Er det noe i likhet med natteravner, altså voksne som går sammen nattestid og snakker med ungdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattpatruljen, hva er det? Er det noe i likhet med natteravner, altså voksne som går sammen nattestid og snakker med ungdom?

Det er en TV-serie hvor vi følger politiet rundt om i Norge når de har nattevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er en TV-serie hvor vi følger politiet rundt om i Norge når de har nattevakt.

Ok. Jeg vil påstå at TS er kort i hodet som stiller et sånt spørsmål og tydeligvis tror at alle skal vite hvem hun mener.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ok. Jeg vil påstå at TS er kort i hodet som stiller et sånt spørsmål og tydeligvis tror at alle skal vite hvem hun mener.

Men det er noe som sier meg at du ikke hadde visst noe mer om hun hadde lagt til "Nattpatruljen" i overskriften? :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg vil påstå at TS er kort i hodet som stiller et sånt spørsmål og tydeligvis tror at alle skal vite hvem hun mener.

Enig med deg. Er egentlig ikke sikker på om jeg og TS prater om den samme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men det er noe som sier meg at du ikke hadde visst noe mer om hun hadde lagt til "Nattpatruljen" i overskriften? :icon_lol:

Det hadde jeg nok ikke, men jeg ville i det minste forstå at det måtte være snakk om en tv-serie. Og som du kanskje har sett av flere innlegg, er ikke jeg den eneste som ikke vet hvem Olav er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg nok ikke, men jeg ville i det minste forstå at det måtte være snakk om en tv-serie. Og som du kanskje har sett av flere innlegg, er ikke jeg den eneste som ikke vet hvem Olav er.

Du svarer alltid så surt..?

Anonymous poster hash: 30c69...5e8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var snakk om Kong Olav V så ville jeg blitt starstruck, ja.



Anonymous poster hash: 66251...e28
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det var snakk om Kong Olav V så ville jeg blitt starstruck, ja. Anonymous poster hash: 66251...e28

Starstruck og skremt vil jeg tro, iallefall med tanke på at mannen har vært død i mange år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at det er noen fra Nattpatruljen som starter alle disse trådene.



Anonymous poster hash: fa097...430
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer alltid så surt..?

Anonymous poster hash: 30c69...5e8

Må du gi deg! Arabella er en hyggelig og grei bruker som bare mener det beste!

Anonymous poster hash: c1645...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det var snakk om Kong Olav V så ville jeg blitt starstruck, ja.

Anonymous poster hash: 66251...e28

Om det hadde vært Harald V, da?

Anonymous poster hash: c1645...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du gi deg! Arabella er en hyggelig og grei bruker som bare mener det beste!

Anonymous poster hash: c1645...816

Ja, for å kalle folk kort i hodet er veldig hyggelig. :rolleyes:

Anonymous poster hash: e2924...8dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg nok ikke, men jeg ville i det minste forstå at det måtte være snakk om en tv-serie. Og som du kanskje har sett av flere innlegg, er ikke jeg den eneste som ikke vet hvem Olav er.

Det er jo ganske tydelig at det må være fra en tv-serie (eller film) når denne tråden ligger i tv og film-underforumet. Når du også ser i tittelen at Olav er forbundet med en som kan stoppe folk i fartskontroll, så er vel dette alltid forbundet med politi? Så da vet vi at det både er snakk om TV eller film og i forbindelse med politi og fartskontroller. Olav høres ut som et norsk navn, og på grunn av at tittelen spør om hvordan vi ville reagert om vi ville blitt stoppet av han i en fartskontroll er det ganske innlysende at det da er en norsk tv-serie eller film. Da er det ikke så mange alternativer å velge mellom. Er det du som er kort i hodet?

Anonymous poster hash: e2924...8dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker mer Anders jeg.. Han gammern han kjører med.. Er noe digg m han som hadde vært på min bucketlist v å ha meg med en som er mye... eldre enn meg.

Anonymous poster hash: d9b81...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...