Gå til innhold

Margaret Berger som dommervikar for Tone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08

Endelig får Idol litt mer faglig tyngde igjen. Dette var på tide. Litt ny inspirasjon fra en dyktig musiker som Margaret er ikke feil. Mye penere og mer jordnær er hun også. Synd hun ikke blir der fast. Nå kan Tone dra tilbake til Se og Hør der hun hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begriper ikke hvorfor Tone skulle være med fra start, hun er gravid, skal snart føde og burde konsentrere seg om den rollen helt hundre prosent. Hun får ikke babytiden tilbake, og reise rundt med en baby er ikke bra. Babyen blir stresset og den skal ha ro og omsorg i mors armer. At de ikke kan sette seg selv til side littegrann altså. Blir så mektig irritert på disse wannabe supermødrene som MÅ tilbake i jobben sin samme time som de har født. Egoistisk, trist og usmakelig er det!!!!! Imponerer meg ikke en plass!!!



Anonymous poster hash: 5d148...d90
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye man kan se på TV da gitt, om man skal være redd for at mannen syns en kvinne er pen.

Han kan få se på sjakk VM :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaret er vel noe av det fineste jeg har sett på tv de siste årene, den grand prix-kjolen var jo episk!!

Synes Tone er ganske pen, men hverken jeg eller mannen liker så tynne jenter. Så..

Dessuten kan jo Margaret faktisk synge, og det er sikkert nyttig med gehør når man vurderer "talenter".

Men hva vet jeg, tar heller kinesisk vanntortur enn en episode med det skvipet..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaret er vel noe av det fineste jeg har sett på tv de siste årene, den grand prix-kjolen var jo episk!!

Synes Tone er ganske pen, men hverken jeg eller mannen liker så tynne jenter. Så..

Dessuten kan jo Margaret faktisk synge, og det er sikkert nyttig med gehør når man vurderer "talenter".

Men hva vet jeg, tar heller kinesisk vanntortur enn en episode med det skvipet..

Samme med mannen min og meg, vi digger Margaret. Stil og klasse over den dama der :) Tone ser ok ut, men er noe guffent med henne. Om det er utstrålingen, personligheten er jeg ikke sikker på. Får bare en god følelse av Margaret

Anonymous poster hash: a7c7c...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig noen som ser på Idol nå lenger?



Anonymous poster hash: 51f3b...327
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jenter er jenter verst.

Det er ikke kjekt at mannen deres titter på vakre Tone hver fredag .. hehe .. Nei, da er det bedre med Margaret ..så lett gjennomskuelig at man blir litt halvkvalm av å lese.

Anonymous poster hash: e96f7...6cd

Margareth Berger er da pen hun og
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, disse "dommerne" dømmer med utseendet sitt?

Vi driter da i dømmingen deres, men det er klart at utseende til de unge, kvinnelige dommerne er veldig viktig i et program som dette!

Anonymous poster hash: 13230...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noen som ser på Idol nå lenger?

Anonymous poster hash: 51f3b...327

Jeg prøvde å se på et par episoder med Tone, men ble så lei av "eg elskar deg" at jeg ikke klarte mer. Gir gjerne Margaret sjansen!

Anonymous poster hash: 5f3ab...289

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Margaret er vel noe av det fineste jeg har sett på tv de siste årene (..)

Synes Tone er ganske pen, men hverken jeg eller mannen liker så tynne jenter så..

Hva i helv.. har vekta til Tone med dette å gjøre?! Dømmer hun med vekta? Herregud så mye idiotiske utsagn det var i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slipper vi kanskje en dommer som sier E elska dæ til absolutt alle hun liker. Ble for dumt.



Anonymous poster hash: 90774...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva syns dere? dagbladet.no nå.

Syns hun virker helt fjern.

Anonymous poster hash: 9657d...27c

Åh, Halleluja! Jeg kan ikke fordra Tone.

Jeg vet ikke hvorfor, om det er noe hun sier eller gjør, men hele den der dama går meg på nervene.

Hadde jeg havnet i samme rom som henne, så tror jeg at jeg måtte ha forlatt dette rommet. Jeg klarer henne ikke.

Jeg ser heller på Pamela anderson strippeshow, enn å sitte med Tone. Og nei, jeg er verken bifil eller lesbisk!

Endret av Madelene B
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaret Berger og Eva Weel Skram hadde vært mine to favorittdommere i Idol. Tone trekker sikkert seere, men jeg synes det er passe useriøst å ha henne som dommer.



Anonymous poster hash: 3741e...1ba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de hatt Margaret fra starten av så hadde jeg fulgt med på Idol!

Synes hun er - med god margin - den beste artisten vi har fått ut av disse sangkonkurransene.

Og jeg ble veldig imponert over at hun valgte å synge egenkomponerte sanger.

(Synes forøvrig også at Margaret er mye penere enn Tone.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenter er jenter verst.

Det er ikke kjekt at mannen deres titter på vakre Tone hver fredag .. hehe .. Nei, da er det bedre med Margaret ..så lett gjennomskuelig at man blir litt halvkvalm av å lese.

Anonymous poster hash: e96f7...6cd

Fy fader så latterlig skrevet. På seg selv kjenner man andre, sier bare jeg. Snakk for deg selv.

Anonymous poster hash: 4c46f...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli kjempebra! Håper hun får bli noen episoder, tar vel en liten stund å komme inn i en slik dommerrolle?

Margareth har sjarm, erfaring, en god sangstemme, og mye bra musikk å være stolt av.

Se ikke bort i fra at hun tar hele kaka og blir fast dommer neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette tullet med at Margaret har mer å komme med enn Tone når det gjelder musikk? Ingen har noe særlig å komme med, men Margaret har klart minst.

Anonymous poster hash: 13230...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helv.. har vekta til Tone med dette å gjøre?! Dømmer hun med vekta? Herregud så mye idiotiske utsagn det var i denne tråden.

HAHA. Helt 100% enig.

''Hverken jeg eller mannen liker så tynne jenter''.

Tror du og mannen din kommer til å møte på en del problemstillinger fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...