Gå til innhold

Kjærlighet Uansett


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man forelsker seg i mennesket, personligheten. Man må ikke ha armer eller ben for å elske noen.

Her er en fantastisk kjærlighetshistorie, og for en sexy mann.

http://www.youtube.com/watch?v=s3QezBvN1BE

Anonymous poster hash: cfa61...c39

Jo, man kan ikke ha sex uten bein

Anonymous poster hash: 42920...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke leve uten hjerne så det innlegget er helt meningsløst...

Of topic: er du autist?

Anonymous poster hash: 49667...50d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at han tenkte at det ble for mye for henne og da, med å ta vare på et barn og så ha en kjæreste/mann i rullestol. At han derfor ville føle seg mer som en belastning enn om hun var alene.

Anonymous poster hash: 00aa1...b29

Det er da opp til dama å bestemme hva som er for mye for henne.

Anonymous poster hash: abe29...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man kan ikke ha sex uten bein

Anonymous poster hash: 42920...516

Nå pratet jeg om å elske noen, altså kjærlighet. Men nei, man trenger ikke ben for å ha sex. Sitter pikken din på benet ditt?

Anonymous poster hash: cfa61...c39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Of topic: er du autist?

Anonymous poster hash: 49667...50d

Nei, er du? Tåpelig spørsmål, jeg hadde ikke klart å sitte forran pcen og kommentere som en vanlig person vist jeg hadde autisme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns han Sebastian virker som en knæll kar, han har jo personlighet til de tusen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man kan ikke ha sex uten bein Anonymous poster hash: 42920...516

Hvor i all verden har du den vrangforestillingen fra? Hva skal man liksom med beina når man har sex?

Anonymous poster hash: 2f109...a1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jenta med cereberal parese og hun andre jente som sitter i rullestol: Begge de er jo sykt kresne???!!!. Ingen er jo bra nok for dem?



Anonymous poster hash: 1ac65...d93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke, men når han lager et stort poeng ut av at man "ikke må se på rullestolen som en hindring, men et hjelpemiddel" så skjønner jeg ikke helt hva som skjedde med denne positive tankegangen når han møter en dame han egentlig likte, men som hadde et barn, så da ble det en hindring for han i å gå videre. Da kan ikke han klage over at den og den dama ikke ville ha han fordi han sitter i rullestol. Det blir dobbeltmoral i mine øyne.

Anonymous poster hash: c080e...ef6

Hun hadde to barn. Rett skal være rett. :P

Dere som sier at man vil bli mer som en assistent enn en kjæreste: Det er jo dobesøk og alt det man har de personlige assistentene til, kjæresten skal være nettopp det, kjæreste.

Synes det er et interessant program, tøft gjort å stille opp på det. Håper de finner seg noen til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man kan ikke ha sex uten bein

Anonymous poster hash: 42920...516

Klart man kan ha sex uten både armer, bein og hjerne. Null problem, så lenge hjernen mellom beina fungerer..

Anonymous poster hash: a0661...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er du? Tåpelig spørsmål, jeg hadde ikke klart å sitte forran pcen og kommentere som en vanlig person vist jeg hadde autisme:)

Haha, tuller du? Tror du bør ta deg et par timer foran Google og lese litt om autisme.

Anonymous poster hash: a0661...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde to barn. Rett skal være rett. :P

Dere som sier at man vil bli mer som en assistent enn en kjæreste: Det er jo dobesøk og alt det man har de personlige assistentene til, kjæresten skal være nettopp det, kjæreste.

Synes det er et interessant program, tøft gjort å stille opp på det. Håper de finner seg noen til slutt.

Tror det blir lettere sagt enn gjort å unngå å ende opp i en rolle som også inkluderer å være hjelper.

Anonymous poster hash: 1ac65...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har da noe. Man kan ikke forvente at kjæresten skal være perfekt, og ulike roller fylt av omsorg er naturlig i forhold. Man pleier jo og om partneren f.eks er utbrent, har sosial angst, depresjon, diabetes, gravid, kortvarig sykdom. Slik er det bare. Det at man kan se sykdommen skremmer vel mer enn når man ikke kan det. Men vi sliter da alle med noe, og trenger bekreftelse, kjærlighet og omsorg fra personen vi elsker. Ser ikke hvordan en funksjonshemning er annerledes i et forhold enn f.eks. en depresjon.



Anonymous poster hash: a7147...5ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har da noe. Man kan ikke forvente at kjæresten skal være perfekt, og ulike roller fylt av omsorg er naturlig i forhold. Man pleier jo og om partneren f.eks er utbrent, har sosial angst, depresjon, diabetes, gravid, kortvarig sykdom. Slik er det bare. Det at man kan se sykdommen skremmer vel mer enn når man ikke kan det. Men vi sliter da alle med noe, og trenger bekreftelse, kjærlighet og omsorg fra personen vi elsker. Ser ikke hvordan en funksjonshemning er annerledes i et forhold enn f.eks. en depresjon.

Anonymous poster hash: a7147...5ed

Enig i dette, men en forskjell er jo at en del av tingene du nevner som depresjon, graviditet, utbrenthet osv..ofte er midlertidige tilstander.

Anonymous poster hash: 1ac65...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette, men en forskjell er jo at en del av tingene du nevner som depresjon, graviditet, utbrenthet osv..ofte er midlertidige tilstander.

Anonymous poster hash: 1ac65...d93

Depresjon er ofte langvarig. Andre ting kan være allergi, diabetes igjen, astma, ME, migrene, hjerteproblemer (hull i hjerte, rytmeforstyrrelser o.l,), KOLS, epilepsi, grønn stær. Det finnes mange kroniske sykdommer som trenger pleie, men som ikke er en stor fysisk funksjonsnedsettelse, selv om den kan være det, da spesielt ME, men ikke klassifiseres som det.

Mitt poeng: Alle forhold har styrker og svakheter, klarer man å elske likevel så er det fint. En person i rullestol kan være lettere å leve med, og mindre pleie kan kreves, enn f.eks. en person med grønn stær. Vi kan alle være forferdelig vanskelige å leve med selv om vi ikke er syke. Hvorfor dømme på grunn av en rullestol?

Anonymous poster hash: a7147...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det blir lettere sagt enn gjort å unngå å ende opp i en rolle som også inkluderer å være hjelper.

Anonymous poster hash: 1ac65...d93

Joda, man så jo bare da han møtte de to jentene, de måtte jo "mate" ham. Men assistentene skal jo være til stede slik at man ikke trenger å hjelpe til på do og sånne ting.

Men ser for meg at det må være veldig merkelig å alltid skulle ha en tredje person til stede, hvordan utvikler man et forhold under sånne omstendigheter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man så jo bare da han møtte de to jentene, de måtte jo "mate" ham. Men assistentene skal jo være til stede slik at man ikke trenger å hjelpe til på do og sånne ting.

Men ser for meg at det må være veldig merkelig å alltid skulle ha en tredje person til stede, hvordan utvikler man et forhold under sånne omstendigheter?

Det er nettop slike problemstillinger jeg tenker på også, og det har ingenting med fordommer å gjøre.

Anonymous poster hash: 1ac65...d93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig serie. Litt lite info om handikap underveis. Husker jo ikke alltid hva det er som er alles til en hver tid. Noe som er noe av greia.

Nye tanker og omtanker kretser i hjertet mitt. Disse menneskene er sterke!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig serie. Litt lite info om handikap underveis. Husker jo ikke alltid hva det er som er alles til en hver tid. Noe som er noe av greia.

Nye tanker og omtanker kretser i hjertet mitt. Disse menneskene er sterke!!!

Jeg lurer på om det kanskje er gjort bevisst at de ikke minner deg konstant på hva de har for noe. Så du blir kjent med mennesket, ikke kun sykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...