Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oh my god, Labi har vært på hotellet i noen timer og skal allerede danne allianser? Bare fordi det har vært før. Så utrolig teit! "Vi mååå ha en allianse, hallo folkens, sånn SERIØST! Ikke noe fyllesnakk!" Så jævlig teit.

Og Christer!! Det er ikke MULIG. Kan han virkelig så lite om sex og prevensjon? JA FOR FAEN, du kan bli far når du har sex uten prevensjon. Selvfølgelig kan du det, hallo, det er sånn det fungerer! Hoppe av i svingen er ikke prevensjon, det er idioti

Han er en idiot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Ryktene har jo vært helt fra starten at Labi og Aurora vinner. Kanskje de ryktene faktisk er sanne. Tror 99% sikkert at Aurora kommer inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, jeg tror aldri jeg har sett noe menneske i reality-tv-sammenheng som jeg får så MARK av som Labi... Syns han virker ekstremt tilbakestående, slitsom og usjarmerende... Hvorfor er han "så godt likt" (som han selv påstår)?? Å herre, jeg blir så utrolig uvel av den fyren...



Anonymous poster hash: 2e016...548
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labi er intens og desperat..



Anonymous poster hash: fccb5...608
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jeg elsket mamdagsepisoden. Herreguri så morsom! Jeg satt bak puta og lo høyt flere ganger. Likte ikke labi i begynnelsen, men nå er han så klein at det bare blir utrolig morsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Haha, Labis reaksjon når hun nye (husker ikke navnet) øvde inn dansen og twerka i tryne hans på den stolen :ler:

Øøh, ja det ser jævla bra ut lissom :fnise:

Liker at han taler rett fra levra, men tror han bør roe litt ned med allianseordningen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Labis reaksjon når hun nye (husker ikke navnet) øvde inn dansen og twerka i tryne hans på den stolen :ler:

Øøh, ja det ser jævla bra ut lissom :fnise:

Liker at han taler rett fra levra, men tror han bør roe litt ned med allianseordningen :P

Alliansepratet er litt slitsomt ja. Synes Lene var litt teit da han pratet om det. "Han tror det er lett her inne han?!" Hun har vært der, Eh, 4 dager?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Alliansepratet er litt slitsomt ja. Synes Lene var litt teit da han pratet om det. "Han tror det er lett her inne han?!" Hun har vært der, Eh, 4 dager?

Ja, enig. Hun har ikke akkurat stålkontroll over hvordan situasjonen inne på hotellet er enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stemninga her inne for å splitte denne tråden, altså lage en ny hvor de som ser Paradise etter Viaplays sendeskjema kan diskutere ting som har skjedd inne på hotellet og gjette på hva som skjer videre (slik som 90%) av tråden her handler om, og la dette være en ren spoilertråd?

Orker ikke å lage en ny tråd hvis ikke folk er gira på det, men jeg tenker at det vil komme to fordeler ut av det:

1. De som ser Paradise på Viaplay, men ikke nødvendigvis vil spoles for ting som ikke har blitt vist en gang får et sted å diskutere (det er jo ikke noe gøy å vente et døgn før man kan skrive det i den andre tråden).

2. De som leter etter kun spoilere slipper å måtte lete seg gjennom alle sidene med diskusjoner om hva som allerede har blitt vist på Viaplay.



Anonymous poster hash: 0f723...3d3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, jeg tror aldri jeg har sett noe menneske i reality-tv-sammenheng som jeg får så MARK av som Labi... Syns han virker ekstremt tilbakestående, slitsom og usjarmerende... Hvorfor er han "så godt likt" (som han selv påstår)?? Å herre, jeg blir så utrolig uvel av den fyren...

Anonymous poster hash: 2e016...548

''Viktig å få ''pumpen'' vettøø. ''

Anonymous poster hash: 7b297...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stemninga her inne for å splitte denne tråden, altså lage en ny hvor de som ser Paradise etter Viaplays sendeskjema kan diskutere ting som har skjedd inne på hotellet og gjette på hva som skjer videre (slik som 90%) av tråden her handler om, og la dette være en ren spoilertråd?

Orker ikke å lage en ny tråd hvis ikke folk er gira på det, men jeg tenker at det vil komme to fordeler ut av det:

1. De som ser Paradise på Viaplay, men ikke nødvendigvis vil spoles for ting som ikke har blitt vist en gang får et sted å diskutere (det er jo ikke noe gøy å vente et døgn før man kan skrive det i den andre tråden).

2. De som leter etter kun spoilere slipper å måtte lete seg gjennom alle sidene med diskusjoner om hva som allerede har blitt vist på Viaplay.

Anonymous poster hash: 0f723...3d3

Herregud, la det nå være bare denne tråden nå da. Er vel ikke så vanskelig å lete litt gjennom tråden?

Anonymous poster hash: ac3fc...6b8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la det nå være bare denne tråden nå da. Er vel ikke så vanskelig å lete litt gjennom tråden? Anonymous poster hash: ac3fc...6b8

Synes det er en god ide, da mange ikke vil lese spoilere, men diskutere det som skjer i viaplay-episodene.

Anonymous poster hash: b9dae...f2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en tråd som her Paradise Hotel Rykter, så kan man diskutere ting som muligens skjer der.

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Labi, og har ikke gjort det fra starten MEN jeg ble faktisk litt glad når jeg så at han allerede er desp etter å røre om i gryta! Det er virkelig på tide at noen bare føkker opp der.. Har jo ikke vært noe drama i år omtrent, i forhold til i fjor da det var drama og allianser i hytt og pine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fixa ikke Labi i starten, den ene episoden har med i, me nå liker jeg at han er med. Han er jo utrolig dum og fjollete, men endelig skjer det ting. Hallo, det Paradise jo, dann alianser!! Backstab hverandre! Lag en plan!!!! Og AM bare "vi har egentlig blitt enige om å spille med åpne kort...". Javel, men meld deg på Jeresy Shore da, så slipper du å spille å kan bare være på ferie<3

Anonymous poster hash: aa835...a0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett tirsdagens episode. Nikolai går meg på nervene. Simone prøver å lære Nikolai å danse tango, men han nekte totalt! Og så går han å hjelpe Christer og Lene med deres opplegg.

AM og Gabriel ble kåret til mr og ms paradise :)

Mats er så høy på seg selv. Han mente at han hadde vært mye bedre enn Gabriel.

Endret av Adelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...