Gå til innhold

Nytt på nytt - Ingrid har ødelagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett på Nytt på nytt siden Ingrids første program, helt til i kveld. Hva i huleste er det som har skjedd? Hvordan i alle dager har hun fått den jobben? Hun finnes jo ikke morsom! Gjestene er jo mye bedre enn henne.

Nei, fader heller. Jeg trodde kanskje hun bare var veldig uheldig første gang, men hun er jo bare utrolig irriterende og har ikke humoristisk sans overhodet. Hele programmet er jo ødelagt, jo :(



Anonymous poster hash: e0207...03c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at hun har ødelagt. Hun er jo rett og slett ingen komiker, men hun prøver altfor hardt å være det. Av alle kvinner her i Norge skjønner jeg ikke hvorfor de valgte henne.



Anonymous poster hash: 43b9e...d73
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Hvem har bestemt at hun er morsom? Jeg gidder ikke se på lenger. Da Anne Kat var innom i et program, så jeg virkelig hvor stor forskjellen var. Stusslig.



Anonymous poster hash: 1a9fc...551
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sluttet å se på nytt på nytt. Har egentlig ikke tenkt over hvorfor, men dette må det jo være. De merker vel snart at seertallene synker.



Anonymous poster hash: 36b06...0e7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å se NPN etter fire-fem programmer med henne. Hun passer ikke inn der. Anonymous poster hash: 6bf59...08a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de absolutt skulle hatt en blond en kunne de vel forsøkt Henriette Steenstrup eller Solveig Kloppen. Kanskje. Jeg kan uansett ikke komme på en eneste som ville vært verre enn Ingrid.



Anonymous poster hash: e0207...03c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt på nytt med IGL er dritkleint. Går det ikke an å starte en underskriftskampanje for å få byttet henne ut?

I "morsomme blondiner"-kategorien har vi også Sigrid Bonde Tusvik.



Anonymous poster hash: b4857...110
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt på nytt med IGL er dritkleint. Går det ikke an å starte en underskriftskampanje for å få byttet henne ut?

I "morsomme blondiner"-kategorien har vi også Sigrid Bonde Tusvik.

Anonymous poster hash: b4857...110

Jeg er ikke Sigrid Bonde Tusvik-fan overhodet, men som sagt tror jeg det ikke finnes noe verre enn IGL. Selv en umorsom blondine hadde vært bedre så lenge hun ikke er så utrolig pinlig og dum som Ingrid. Er helt med på en underskriftskampanje. Ble så utrolig skuffet i går.

Anonymous poster hash: e0207...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, liker henne jeg... Og å bytte henne ut mot Solveig Kloppen eller Henriette Steenstrup? Seriøst? Begge to er gode programledere, men de ville da aldri vært i nærheten av å kunne være morsomme i et program som Nytt på Nytt. Nei, da er Ingrid myye bedre!



Anonymous poster hash: e7399...3b4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne jeg. Hun er ikke så drøy som Anne Kat og Linn Skåber. Selv om jeg liker begge de to også. Men jeg ler av Ingrid stadig vekk jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne jeg. Hun er ikke så drøy som Anne Kat og Linn Skåber. Selv om jeg liker begge de to også. Men jeg ler av Ingrid stadig vekk jeg :)

Det er akkurat det som er problemet.

Slik var det før, på det beste. Får vi noengang se slike høyder igjen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som Jon og Knut ser ned på Ingrid. Som om hun er blitt prakket på dem av ledelsen, liksom.



Anonymous poster hash: b4857...110
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingrid er mye bedre enn Linn, men ingen av dem er som Anne Cath.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er mye bedre enn Linn, som kjørte på i det uendelige de få gangene hun hadde en vits som traff...

Men ingen slår Anne-Kat... Veldig få av hennes kaliber, som er munnrappe, morsomme og passe frekke...



Anonymous poster hash: 1d372...a28
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som Jon og Knut ser ned på Ingrid. Som om hun er blitt prakket på dem av ledelsen, liksom.

Anonymous poster hash: b4857...110

Mulig du er inne på noe. Men det er ikke bare Ingrid. Alt er dårligere enn før. Det virker som de har mistet tekstforfatterne sine i samme slengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at hele nytt på nytt har tapt seg. Men Ingrid er mye bedre enn Linn Skåber syns jeg, savner Anne-Kat :(

Anonymous poster hash: 57532...769

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...