Gå til innhold

Den siste viking på TvNorge!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda en Robinson -lignende sak. Såkalt "Reality". Altså en serie med redigert "virkelighet". Skeptisk, men vi får se. :)

Robinson er jo best da men dette er mer lik farmen

Det er den virkelig ikke! Anonymous poster hash: a5e19...00b

Herregud gi den en sjanse da. Så typisk av folk å dømme en serie før den har rukket å komme i gang... Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerte med en gang på disse fargerike helly hansen klærne eller hva de har, trodde virkelig de skulle ha klær fra den tiden, det hadde blitt så mye mer realistisk. Og dette er ikke en gang "skikkelige" folk som er med, bare unge oppmerksomhets-kåte drama-queens. Virkelig synd, da det i grunn er et veldig bra konsept.

Musikken og naturen var veldig fin da :)



Anonymous poster hash: 90efc...3da
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Britt er moren til den supre bloggeren Idafitness :)



Anonymous poster hash: b2b0d...29c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for et ræva show. Gledet meg fordi jeg er litt i overkant interessert i vikingtiden, men gud.. Dette var søppel-TV. Farmen og Robinson i en og samme smørje. Nei, skal ikke kaste bort mer tid på dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robinson er jo best da men dette er mer lik farmenHerregud gi den en sjanse da. Så typisk av folk å dømme en serie før den har rukket å komme i gang...

Vi har sett det vi trenger å se for å gjøre oss opp en mening.

Anonymous poster hash: a0269...9ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Fy flate for et ræva show. Gledet meg fordi jeg er litt i overkant interessert i vikingtiden, men gud.. Dette var søppel-TV. Farmen og Robinson i en og samme smørje. Nei, skal ikke kaste bort mer tid på dette.

Enig, alle deltakerne har også sett litt for mye realityshow før de meldte seg på og starter derfor med å lage intriger. Jeg husker hvilken forventning jeg hadde til første farmenrunden, tenkte at her ville folk prøve å leve på gamlemåten som best de kunne. Men det gikk ikke lange tiden før det ble saboteringer og intriger, og alt som gjorde serien interessant for min del ble borte. Jeg sier som anonym over, jeg har sett det jeg trenger for å gjøre opp min mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

May Britt husker jeg fra Villa Medusa for mange år siden. Husker henne som bitchy.

Trengte ikke se på denne Vikinggreia før jeg så at det ikke kom til å være noe for meg.

Endel drama og bitching allerede fra første stund jo. Sånt er kjedelig.

Synes de fleste realityseriene er kjipe nå jeg. Bedre før da hvem som helst kunne bli med, nå er de plukket ut etter hvem som skaper drama, konflikter, kvalme osv.



Anonymous poster hash: 3ec42...134
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste realityen jeg likte, var aller første sesong av Big Brother. Salig blanding av flere typer mennesker, nå er det enten bare bimboer av begge kjønn eller "wannabe villmarksgærninger". Tragisk.

Synd det ikke handler mer om det du sier AB i innlegg #28. Overlevelse og innlevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde trodd vi skulle få se litt vikingliv, jeg.

2486698213.jpg



Anonymous poster hash: a0269...9ae
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fullt mulig å putte inn autentiske vikingaktiviteter.

Hva med å se deltakerne forsøke seg på å farge ull med diverse planter de har sanket sammen i naturen?

Eller å se disse tidligere nevnte drama queens være nødt til å jobbe med gjæret piss for å lage blåfarge?

Potteblått med gjæret piss



Anonymous poster hash: a0269...9ae
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ihvertfall bedre enn paradise hotel...

Fy flate for et ræva show. Gledet meg fordi jeg er litt i overkant interessert i vikingtiden, men gud.. Dette var søppel-TV. Farmen og Robinson i en og samme smørje. Nei, skal ikke kaste bort mer tid på dette.

Nei det er ikke ræva, paradise hotel er ræva...

Vi har sett det vi trenger å se for å gjøre oss opp en mening.



Anonymous poster hash: a0269...9ae

Nei og atter nei det har dere så absolutt ikke! dere kan IKKE dømme en serie basert på første episode, ta å se en eller to episoder til før du dømmers eller er alt du sier ugyldig...

Eneste realityen jeg likte, var aller første sesong av Big Brother. Salig blanding av flere typer mennesker, nå er det enten bare bimboer av begge kjønn eller "wannabe villmarksgærninger". Tragisk.

Synd det ikke handler mer om det du sier AB i innlegg #28. Overlevelse og innlevelse.

Big brother suger, robinson er den eneste skikkelige gode reality serien, farmen er ok men robinson er best...



Anonymous poster hash: 25763...29a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall bedre enn paradise hotel...

Nei det er ikke ræva, paradise hotel er ræva...

Nei og atter nei det har dere så absolutt ikke! dere kan IKKE dømme en serie basert på første episode, ta å se en eller to episoder til før du dømmers eller er alt du sier ugyldig...

Big brother suger, robinson er den eneste skikkelige gode reality serien, farmen er ok men robinson er best...

Anonymous poster hash: 25763...29a

Feil. All reality suger :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei og atter nei det har dere så absolutt ikke! dere kan IKKE dømme en serie basert på første episode, ta å se en eller to episoder til før du dømmers eller er alt du sier ugyldig...

Anonymous poster hash: 25763...29a

Tror du de kommer til å ta av seg goretexjakker og arbåndsur i neste episode? For det tror ikke jeg.

Anonymous poster hash: a0269...9ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... Eller knuste havsnegler for å lage lillafarge.... Hahahah!!!

Høhøhø! De nidingene ville tryglet om å få lov til å bli sendt hjem!

Anonymous poster hash: a0269...9ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikinggårder, vikingskip og allværsjakker i neonfarger. Hvorfor bruke så mye penger på kulissene når de ødelegger hele stemingen med moderne klær? Blir jo bare en ny farmen-runde.

Veldig enig!

Anonymous poster hash: bb1d9...eda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikinggårder, vikingskip og allværsjakker i neonfarger. Hvorfor bruke så mye penger på kulissene når de ødelegger hele stemingen med moderne klær? Blir jo bare en ny farmen-runde.

Hehe litt enig med deg. Konseptet er såpass brukt att en må gjøre det ganske annerledes om det skal fenge. Jeg reagerte og litt på utfordingene deres. Kast deg etter en sau...svømm 10 meter ut å hent noe i vannet...Hadde passet bedre til ett program myntet på 14 åringer.

Men bevares, skal gi det en sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...