Gå til innhold

Luksusfellen. Hvem ser på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

what? var det i Norge? Blir man ikke fratatt barnet eller får bot/kommer i fengsel. Jeg trodde det var strenge regler på det.

Anonymous poster hash: 60aae...17c

Nei.

Du har sett for mye på Judging Amy, tror jeg.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lurer på hvordan det går/kommer til å gå me rederiet til de fra kveldens episode... Tror ikke han fikk den reaksjonen han ønsket ifra økonomene ihvertfall, han så litt skuffet ut!



Anonymous poster hash: d0a65...044
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det går/kommer til å gå me rederiet til de fra kveldens episode... Tror ikke han fikk den reaksjonen han ønsket ifra økonomene ihvertfall, han så litt skuffet ut!

Anonymous poster hash: d0a65...044

Selvfølgelig ble han skuffet. Han er så idiot at han tror det rederiet vil oppnå profitt. Overraskende at kona var like positiv. Ble kvalm av hele fyren. Hva er tiltrekkende ved han? Sitter og spiller spill hele dagen. Slutter i fast og sikker jobb, for å bli med i et prosjekt med en tidligere luksusfellen deltager.

Anonymous poster hash: a0edf...488

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud jeg blir så skamfull over menneskeheten når jeg ser gårsdagens episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir en smule provosert over å se på Luksusfellen generelt...kan ikke være sunt for blodtrykket... ;) Bra de får hjelp, men jeg synes det burde svi litt mer enn å få rentefritt lån og gavekort i matbutikker. Men det hjelper vel ingen at de går enda mer på trynet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt og ventet på at de to rederne skulle si til ekspertene at dette var en spøk! Luftigere planer har jeg sjelden hørt om. Dette kommer ikke til å gå bra.

Det blir litt spesielt når ekspertene, etter å ha hørt om dette, likevel si at nå vil deltakerne klare seg selv, at de er optimistiske, at deltakerne har lært mye, enda de i dette tilfellet selvfølgelig innser at dette kan gå fryktelig galt.



Anonymous poster hash: f77fa...d69
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og ventet på at de to rederne skulle si til ekspertene at dette var en spøk! Luftigere planer har jeg sjelden hørt om. Dette kommer ikke til å gå bra.

Det blir litt spesielt når ekspertene, etter å ha hørt om dette, likevel si at nå vil deltakerne klare seg selv, at de er optimistiske, at deltakerne har lært mye, enda de i dette tilfellet selvfølgelig innser at dette kan gå fryktelig galt.

Anonymous poster hash: f77fa...d69

Jeg håper og tror at Magne ga dem huden full da kamerateamet hadde gått for dagen. Også skjønner jeg ikke hvordan hun kona var positiv til dette?! Hadde det vært min mann hadde jeg gitt han en lærepenge eller to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror at Magne ga dem huden full da kamerateamet hadde gått for dagen. Også skjønner jeg ikke hvordan hun kona var positiv til dette?! Hadde det vært min mann hadde jeg gitt han en lærepenge eller to!

Enig. Etter å ha sett introen til gårsdagens episode tenkte jeg at kona var lettere tilbakestående. Så viser det seg at hun er pedagogisk leder i barnehage.

Anonymous poster hash: a0edf...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke helt tro at disse planen går i boks, det krever investorer. Investorer som i tilfellet må være like økonomisk tilbakestående, noe som er sjeldent da folk med penger gjerne har litt peiling på hvordan man skaffer seg mer penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Etter å ha sett introen til gårsdagens episode tenkte jeg at kona var lettere tilbakestående. Så viser det seg at hun er pedagogisk leder i barnehage.

Anonymous poster hash: a0edf...488

:sjokkert::hakeslepp: :hakeslepp:

TULLER DU?! Er hun pedagogisk leder i barnehage?! Herregud :bond: Noen burde ta fra det ekteparet fullmakten og holde stålkontroll et par mnd til de har fått huet på riktig plass igjen.

"Detta går bra, aldri i ver'a"

To luksusfelle-deltakere som slår seg sammen...! Jaja, kommer til å bli en heidundras episode om et par år da! :fnise: Også har de startet et REDERI?! Aiaiaiaiaiiaiaiaiaiaii

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjente hun ikke veldig dårlig til å være pedagogisk leder?



Anonymous poster hash: feed7...706
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjente hun ikke veldig dårlig til å være pedagogisk leder? Anonymous poster hash: feed7...706

Hvor mye tjener en ped.leder da?

Anonymous poster hash: aa065...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

De som kommer og skal hjelpe disse menneskene; off; jeg blir flau på deres vegne. Det er jo faktisk flaut for dem også, og sikkert veldig sjokkerende for dem å møte slike mennesker. Syns nesten litt synd på de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere på den svenske episoden? Hun som lignet på en skjeggete Flode flodhest :D Ca 2 ostepopp poser hver dag

Anonymous poster hash: 4c2aa...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To tidligere luksusfelle deltagere blir Markedsdirektør og Admin Dir faktisk.

De hadde matchende antrekk og så ut som to karer som hadde fått en stor fangst og venta på å få en klapp på skulderen fra økonomene. Uff og Uff....



Anonymous poster hash: aa065...674
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Etter å ha sett introen til gårsdagens episode tenkte jeg at kona var lettere tilbakestående. Så viser det seg at hun er pedagogisk leder i barnehage.

Anonymous poster hash: a0edf...488

Den var slem, bare fordi hun ikke ser perfekt ut er ikke hun tilbakestående

Anonymous poster hash: 373c9...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var slem, bare fordi hun ikke ser perfekt ut er ikke hun tilbakestående

Anonymous poster hash: 373c9...90a

Det er ikke utseende hennes som er tilbakestående, men oppførselen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke utseende hennes som er tilbakestående, men oppførselen hennes.

Ingen er perfekt

Anonymous poster hash: 373c9...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...