Gå til innhold

The Bachelor 2014 - SPOILERE


Version 2.0

Anbefalte innlegg

Greit nok at han ikke sier at han elsker henne- men som Chris prøver å få fram: Det er ganske vanlig at når man kommer til "after the final rose" så er man happy og lettet over at man slipper å holde forholdet skjult, det er liksom vanlig at man viser litt følelser åpenlyst.



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit nok at han ikke sier at han elsker henne- men som Chris prøver å få fram: Det er ganske vanlig at når man kommer til "after the final rose" så er man happy og lettet over at man slipper å holde forholdet skjult, det er liksom vanlig at man viser litt følelser åpenlyst. Anonymous poster hash: 105cf...c05

De gjorde jo akkurat det. Det var bare ikke bra nok, tydeligvis. Jeg hadde i hvert fall blitt dritskuffa om kjæresten min sa han elsket meg for første gang i en slik situasjon, etter press fra andre... Ikke så veldig romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at den "store overraskelsen" var at han hadde sagt til produksjonsteamet at han skulle fri til Nikki på After the Final Rose, men at han backet ut i siste liten uten å si fra til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg har lest at den "store overraskelsen" var at han hadde sagt til produksjonsteamet at han skulle fri til Nikki på After the Final Rose, men at han backet ut i siste liten uten å si fra til dem.

Ja det var egentlig det jeg fikk følelsen av under after the final rose.........

Endret av iGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at den "store overraskelsen" var at han hadde sagt til produksjonsteamet at han skulle fri til Nikki på After the Final Rose, men at han backet ut i siste liten uten å si fra til dem.

Ryktene sier at han skulle fri på After the final rose mot at han fikk delta på Dancing With the Stars. Han hadde fått tilbud om å delta, men de trakk det tilbake siden USA likevel ikke har "fallen in love with Juan Pablo". Siden han ikke får delta, gadd han ikke fri heller. Jeg er usikker på om dette var avklart med Chris Harrison på forhånd, eller om Chris satt der og faktisk ventet på et frieri som aldri kom.

Anonymous poster hash: 088ea...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er veldig overrasket over at det ikke er noe særlig kritikk mot bacheloren før på side 5! Jeg har kun sett en episode, episoden der han får hun ene til å føle seg skamfull, tøsete og som at hun har dårlig moral, fordi de dro og badet sammen om natta. Lyser psykopat lang vei.... Æsj, og måten han kryper jentene i kinnet på, eller "dytter" kinnet deres oppover for å liksom få de til å smile... Blæh! Jeg spyr av hele mannen, etter bare en episode.

Anonymous poster hash: dcc10...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig overrasket over at det ikke er noe særlig kritikk mot bacheloren før på side 5! Jeg har kun sett en episode, episoden der han får hun ene til å føle seg skamfull, tøsete og som at hun har dårlig moral, fordi de dro og badet sammen om natta. Lyser psykopat lang vei.... Æsj, og måten han kryper jentene i kinnet på, eller "dytter" kinnet deres oppover for å liksom få de til å smile... Blæh! Jeg spyr av hele mannen, etter bare en episode.

Anonymous poster hash: dcc10...f8f

Hahaha. Psykopat faktisk.. Djees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Psykopat faktisk.. Djees.

Er det noe du forsøker å formidle?

Vet ikke hva problemet ditt er, men du bør klare å diskutere på en mer respektfullt og innholdsrik måte etter over 1500innlegg..

Anonymous poster hash: dcc10...f8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du forsøker å formidle?

Vet ikke hva problemet ditt er, men du bør klare å diskutere på en mer respektfullt og innholdsrik måte etter over 1500innlegg..

Anonymous poster hash: dcc10...f8f

Wow, du går rett på sak, ja. Jeg går ut fra at hun antydet at å kalle ham "psykopat" fordi han er lite sjarmerende er å ta ting litt vel langt.

Anonymous poster hash: 903c1...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du forsøker å formidle?

Vet ikke hva problemet ditt er, men du bør klare å diskutere på en mer respektfullt og innholdsrik måte etter over 1500innlegg..

Anonymous poster hash: dcc10...f8f

Hvis du ikke forstod formidlingen min så kan jeg også forstå hvorfor du går til den lengden å kalle en mann for psykopat etter å ha sett én episode på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du går rett på sak, ja. Jeg går ut fra at hun antydet at å kalle ham "psykopat" fordi han er lite sjarmerende er å ta ting litt vel langt. Anonymous poster hash: 903c1...902

Ser ikke poenget med å være så bitchy mot folk som deler meningen sin på et diskusjonsforum... Og siden hun ikke hadde noe særlig ordforråd til å formidle med, så gikk jeg ut fra at jeg misforstod, for folk flest har bedre oppdragelse og folkeskikk enn som så.

Anonymous poster hash: dcc10...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud, nikki er jo superbichy! Værste jeg var sett, de passer jo perfekt sammen! Men likevel, ergelig at en person som henne får "æren" av vinne :s

Anonymous poster hash: dcc10...f8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA, trodde tråden var om bachelor grad, hehe ...



Anonymous poster hash: f6cd5...d71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, trodde tråden var om bachelor grad, hehe ...

Anonymous poster hash: f6cd5...d71

:fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...