Gå til innhold

The Bachelor 2014 - SPOILERE


Version 2.0

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent på hvem han ender opp med! Hater å må vente en hel uke på neste episode :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så spent på hvem han ender opp med! Hater å må vente en hel uke på neste episode :(

Du finner nok snart ut. Alltid en eller annen dust som må poste en spoiler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner nok snart ut. Alltid en eller annen dust som må poste en spoiler :(

Jeg vet hvem han ender opp med - det er en spoilerkilde som aldri tar feil!

Men jeg sier det ikke her med mindre dere vil vite det :)

Anonymous poster hash: 88dfa...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem han ender opp med - det er en spoilerkilde som aldri tar feil!

Men jeg sier det ikke her med mindre dere vil vite det :)

Anonymous poster hash: 88dfa...803

Jeg vil overhodet ikke vite det, så fint om du holder det for deg selv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen! Jeg måtte sjekke spoiler`n.

Skal selvfølgelig ikke ødelegge for dere andre.



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slutt å snakk om spoilere :rasende:

og da mener jeg ALT snakk om spoilere.

Enig. Det stopper her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både Renee og Andi.

Det kommer til å bli drama med Claire fremover. Håper og tror han blir lei det etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at Renee og Andi er flotte jenter. Har egentlig litt sansen for Chelsie også, selv om vi ikke har sett så mye til henne (men hun er der vel fortsatt?) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Renee veldig godt. Hun virker så utrolig god og omsorgsfull. En skikkelig god person rett og slett!

Hun der Claire virker som den typiske dramaqueen. At hun reagerte såpass umodent på konfrontasjon hans virket jo bare utrolig teit og overdramatisk. Han sa vel "Look at me!" ca 100.000 ganger i løpet av samtalen deres.

Jeg liker for øvrig Sharleen veldig godt, selv om hun skiller seg kraftig ut og kanskje har litt minde selvtillit og større vegger enn de andre jentene.

Den jeg virkelig ikke skjønner at han velger å beholde der, er hun der Kat. Virker som hun forsøker å være noen hun ikke er. Hun har jo en litt spesiell fortid, så er muligens derfor hun prøver å fremstå som veldig perfekt og feilfri, men man merker så godt at hun ikke er den hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da enda en som liker Renee og Andi. :laugh:

Jeg liker faktisk Sharleen også. Tror egentlig ikke de passer så alt for godt sammen, men jeg blir litt glad hver gang noen sier at han må være rett for henne også (noe som tar tid å finne ut) - og ikke bare er stupforelska og gifteklar før første møte.

Synes Juan Pablo skuffet litt da. For all del, han virker søt, snill og sjarmerende, men også litt... Kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudameg, Claire er selve definisjonen på drama i både episode 5 & 6.

:scorpis:

Skjønner ikke at det går an å vurdere en sånn dame engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis JP ender opp med Claire så tror jeg ikke det kommer til å vare særlig lenge. Kan ikke se for meg de som et par, ser for meg det er mye kranling og diskusjoner i forholdet :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claire irriterer meg! Det ser ut som hun kommer til å være roten til alt drama neste episode og. Forhåpentligvis ser JP snart lyset og sender hjem både Clare og Nikki. Jeg liker fremdeles Renee og Andi best, kanskje aller best Renee. Jeg kunne likt Sharleen veldig godt om hun ikke hadde vært så usikker, men jeg tror det hele bunner i dårlig selvtillit og frykt for å bli såret egentlig. Hun virker livredd for å være sårbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Det er alltid med en dramaqueen eller en mannlig provokatør i disse seriene. Det er jo selvfølgelig for å skape action, engasjement og beholde seere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går fortsatt dette tullet på tv? Ungkaren har ikke vært bra siden hun slanke fra 2011 var med

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiiiiiit! Nå ble jeg nysgjerrig på hva som kommer til å skje i fantasy-suiten!!! Har de sex mon tro???!!! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Hva skjer i fantasy-suiten? Virket som Andie´s far ikke godkjenner JP. Fy faen Nikki virker som en skikkelig bitch.

2 episoder i neste uke- det gledes:)



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heller ikke Nikki! Ikke er hun pen og ikke virker hun som en god person. Twofaced og umoden, samt har et sånt surt ansikt som gjør at jeg får lyst å trekke munnvikene hennes oppover. Hun hadde også vært finere med mørkt hår. Liker henne altså IKKE!! :P

Heier på Claire jeg. Jeg liker personlig Renee best av de som er igjen, men jeg tror Claire og JP passer bedre sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...