Gå til innhold

The Bachelor 2014 - SPOILERE


Version 2.0

Anbefalte innlegg

Idag er årets første episode av The Bachelor ute. Så her kan vi skrive og kose oss med å snakke dritt eller fint om alle de håpefulle som er ute etter å vinne Juan-Pablo sitt hjerte! :)

Jeg følger episodene som blir lagt ut dagen etter at de sendes i USA. Så om noen vil vente på at det skal vises på norsk fjernsyn, så er ikke dette en tråd dere bør lese. :)

BACHELOR NATION FTW! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juan-Pablo :rodmer: ..herregud han er sexy.. jeg så nettopp første episode. Advokatdama er favoritten min så langt .. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juan-Pablo :rodmer: ..herregud han er sexy.. jeg så nettopp første episode. Advokatdama er favoritten min så langt .. :popcorn:

Han er kjempesexy!! ;) Men er han litt lav eller er jentene bare veldig høye? :P

Jeg liker også The Prosecutor!! Virker som hun har tæl og skikkelig bein i nesa, i tillegg til at hun virker dannet, søt og myk. Også er hun jo i tillegg kjempepen!

Jeg liker også hun som drev et eldresenter, men fikk sett litt lite av henne i intro-episoden utenom at hun ble presentert på forhånd for oss seere.

Er litt spent på hun hippien også! Tror dette kan bli en kjekk sesong! :D

Endret av Version 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett første episode og er allerede hekta. (Noe jeg visste jeg var uansett)

Han er hot, spent på hvordan sesongen blir utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjempesexy!! ;) Men er han litt lav eller er jentene bare veldig høye? :P

Jeg liker også The Prosecutor!! Virker som hun har tæl og skikkelig bein i nesa, i tillegg til at hun virker dannet, søt og myk. Også er hun jo i tillegg kjempepen!

Jeg liker også hun som drev et eldresenter, men fikk sett litt lite av henne i intro-episoden utenom at hun ble presentert på forhånd for oss seere.

Er litt spent på hun hippien også! Tror dette kan bli en kjekk sesong! :D

Jeg tror han er helt normal? De fleste av jentene har vel høye heler på seg tror jeg .. Vi får følge med utover og se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sett den, vet ikke når den blir tilgjengelig. Gleder meg spinnvillt!



Anonymous poster hash: 88dfa...803
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig! :hjerte: Han er sååå kjekk!!

Akkurat sett ferdig første episode. Jeg ble overrasket over et par av jentene han valgte. Men jeg trodde ikke at han faktisk skulle glemme navnet til en av jentene. Synes synd på hun som trodde han mente henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! :hjerte: Han er sååå kjekk!!

Akkurat sett ferdig første episode. Jeg ble overrasket over et par av jentene han valgte. Men jeg trodde ikke at han faktisk skulle glemme navnet til en av jentene. Synes synd på hun som trodde han mente henne.

Ååh ja det var vondt å se på... Stakkars jente!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner det på tv i norge? :)

Sannsynligvis TIDLIGST til høsten...

Anonymous poster hash: 99685...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis TIDLIGST til høsten...

Anonymous poster hash: 99685...be6

Ikke føøør?! :hakeslepp::bond: Trodde det begynte på nyåret jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært "fan" av Juan Pablo, og er det fremdeles ikke. Blir heller ikke imponert når jeg leser spoilere og rykter. :glare: Men jeg skal selvfølgelig se alle episodene. :fnise:



Anonymous poster hash: f0cd3...426
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært "fan" av Juan Pablo, og er det fremdeles ikke. Blir heller ikke imponert når jeg leser spoilere og rykter. :glare: Men jeg skal selvfølgelig se alle episodene. :fnise:

Anonymous poster hash: f0cd3...426

Å nei. Jeg hadde helt glemt at det var en mulighet. Fader, nå kommer jeg ikke til å klare å holde meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vær så snill å hold denne informasjonen for dere selv da. selv om dere ikke sier HVA som skjedde er det nok (for oss som har litt mellom ørene) når dere sier ting som "jeg ble skuffet når jeg leste spoilere" osv.

Ta litt hensyn :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er the bachelor, eller el bachalor (som Juan Pablo sier det) i gang igjen! JP er jo en HOTTIE, men han virker litt enkel…?

Jeg synes det var mange pene damer med i denne sesongen og hun "prosecutor" var min favoritt:)



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill å hold denne informasjonen for dere selv da. selv om dere ikke sier HVA som skjedde er det nok (for oss som har litt mellom ørene) når dere sier ting som "jeg ble skuffet når jeg leste spoilere" osv.

Ta litt hensyn :blomst:

Min munn er lukket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig er the bachelor, eller el bachalor (som Juan Pablo sier det) i gang igjen! JP er jo en HOTTIE, men han virker litt enkel…?

Jeg synes det var mange pene damer med i denne sesongen og hun "prosecutor" var min favoritt:)

Anonymous poster hash: 105cf...c05

Jeg tror ikke han er enkel i den forstand du mener, men tror nok han kan framstå som det pga han ikke snakker like godt engelsk som en som er født og oppvokst i et engelskspråklig land. Jeg tenkte litt det samme i starten, men de tingene han sier, selv om det ikke alltid er særlig mye og detaljert, er veldig bra. For eksempel det han sa under den første one-on-one daten om at han forstod veldig godt hvorfor hun hadde høye krav til en potensiell partner pga hennes avdøde far som hadde behandlet henne som kvinner skal bli behandlet. Videre synes jeg avgjørelsen han tok ved å sende Victoria hjem, var en veldig bra en.

Jeg tror han er opptatt av å spøke og være leken, men at han samtidig er mer seriøs innad og ikke aksepterer hvem som helst som stemor til sin datter. For meg vitner ikke dette om å være enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å se dette på nettet? Noen som har link? :)



Anonymous poster hash: d7eeb...8af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å se dette på nettet? Noen som har link? :)

Anonymous poster hash: d7eeb...8af

Prøv projectfreetv.com

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått sett den andre episoden. Jeg har liksom ingen favoritter enda. Eller hvem jeg tror at han kommer til å velge.

Har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...