Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

På det bildet på cæsarsiden hvor man kan se hvilken alternativer man tror mht hva Scott vil med rolv - der ser det ikke ut til at den grufulle tatoveringen er med da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! der er ikke tatoveringen med. Han har den på sin venstre side egentlig.

Ja, var det jeg og mente... Tror jaggu jeg skal ta med min tatovering dit han har vært og fjernet jeg, det så jo veldig bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har funnet ut Juni er gravid etter at hun falt i koma.

Så ble det stor usikkerhet om det var Christian eller Scott sitt barn.

I mellomtiden så har Julie og Christian hatt seg med hverandre men da han skulle til København for å besøke Juni på sykehuset og få svar på farskapsprøven (Juni ligger på sykehus i Køben fordi der var det spesialister på gravide i koma) så ville han ikke ha med Julie på turen. Julie kom for å overraske ham men hun fikk ikke kommer inn på hotellrommet hans engang. Har ikke sett på ett par dager så jeg vet ikke hvem som var faren til babyen men jeg tror barnet nå er dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, babyen skal *****. (OOPS spolia visst her!!) Men vhordan kom det fram at det var usikkert hvem som var faren? Hvem visste at Juni og scott hadde hatt seg?

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vhordan kom det fram at det var usikkert hvem som var faren? Hvem visste at Juni og scott hadde hatt seg?

det har jo kommet frem for lenge siden at juni og scott hadde en afere.

Men det siste du skrev har ikke blitt vist ennå, så du burde kanskje slette det.. så du ikke ødelegger for noen.. ;)

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jo kommet frem for lenge siden at juni og scott hadde en afere.

Men det siste du skrev har ikke blitt vist ennå, så du burde kanskje slette det.. så du ikke ødelegger for noen.. ;)

Hva skal jeg slette? Det siste om hva? Jeg vet ikke om noe av handlingen som ikke har blitt vist...hmmm..... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg tror Ellen driver en slags sex virksomhet - hun skaffer ungjenter til å ha sex med voksne par, og får betalt for det.

Scott og Rolv har vel i hvertfall tenkt å sammen overta konsernet. Men helt den greia mellom de to har jeg ikke skjønt.

Er ikke så helt sikker på om jeg tror Oscar har kjørt på Kenneth likevel jeg... altså vi så aldri at han gjorde det, men det var lagt opp til at det skulle virke sånn. Vi så Kenneth ble truffet, vi så Oscar kjørte på noe - men ikke at de to tingene nødvendigvis hang sammen.

Juni kommer sikkert tl å bli liggende i koma i flere år - sånn at de kan ta henne inn i serien en dag når de føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, har slette det om babyen nå, men det vises fortsatt der du quoter meg, baby-E... der må du inn å skrive stjerner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så helt sikker på om jeg tror Oscar har kjørt på Kenneth likevel jeg... altså vi så aldri at han gjorde det, men det var lagt opp til at det skulle virke sånn. Vi så Kenneth ble truffet, vi så Oscar kjørte på noe - men ikke at de to tingene nødvendigvis hang sammen.

Nja, vi så jo egentlig at det var han som kjørte på kenneth da. Var vel en scene hvor vi så bilen med Oscar komme kjørende i bakgrunnen, mens kenneth holdt i den bamsen.

Eller?

Endret av Eføy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juni fortale også Christian at hun hadde vært utro med Scott.

Så viser det seg at hun var mye lengre på vei enn antatt og da var det en mulighet for at Scott også kunne være faren. Men dette visste kun Christian, Scott og Julie om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Stella_*
Tipper de er brødre...

Det tror jeg også. Det dukker alltid opp arvinger og familemedlemmer i såpeserier. Tipper de er brødre (eller halvbrødre: hugo er rolfs far).

Det kan jo også tenkes at faren til rolf fortsatt lever. Hugo "forsvant", og dro egentlig til irland. Faren til Rolf, tok selvmord (?), men kanskje det ikke er riktig, og han dro også til irland. Noe muffens er det iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag: :grine: så triist!!!

Tenkte over det i dag, vi har lenge sett at Scott har snakket med en ukjent i telefonen, helt tilbake til det styret med han som "datt ut" av vinduet og det for lenge siden. Da sier han bare "hei, det er meg". Nå har det jo blitt litt avslørt at det er Rolf han snakker med, antkeligvis har det vel vært han som har vært kompanjongen hans hele tiden. Rolf eier sikker en del av Cæsar han også. Virker ihvertfall som Scott og Rolf kanskje er halvbrødre?!

Også var det enda en ting jeg tenkte på i dag, nå kan de jammen meg bytte ut vignetten igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...