Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Og er det lenge til Dex og April sitt bryllup?

Dex og April gifter seg før Indie drar, såvidt jeg husker.

Er vel en god stund til før Harvey kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Men vil tv2 starte opp med å sende to episoder? Irriterer meg skikkelig at vi henger så langt bak etter som du sier..

Vi har vært oppi 2 år bak! Så syntes da ikke dette er så galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, så bra at Leah klarer seg!

Håper ting ordner seg for Heath og Bianca. Men er det 100 prosent sikkert at det er Heath som er faren til barnet?

Heath og Bianca skal jo ut av serien. Jeg håper de to får en happy ending. Ellers blir jeg sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dex og April gifter seg før Indie drar, såvidt jeg husker.

Er vel en god stund til før Harvey kommer.

De drar jo avgårde rett etter bryllupet i sammen, de 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det med å sende to episoder, så sendte jeg mail til tv2 for litt siden. Da jeg spurte om de kom til å sende to episoder om dagen igjen og at vi hadde allerede havna ca 6 mnd bak serien, svarte de med at de ikke hadde noen planer om det enda. Da spurte jeg hvorfor, og sa også at flere land ligger kun en måned bak serien. Da fikk jeg svar om at de sendte kun en episode fordi de ikke ville gå tom for episoder å sende på tv.

Men herregud, det er vel ikke akkurat en stor fare med det med det første??

Dessuten blir det jo mye annet drit på tvén til sommer, som igjen vil (helt sikkert) gå ut over home and away. Forundrer meg ikke om vi kommer flere år bak igjen. Er så sykt irriterende!!! Møkka kanal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blé episode 5857 sendt på tv2, den gikk den 22. oktober 2013 i Australia. Vi er nesten 6 måneder bak, og tv2 var for nære Australia til å fortsette å sende 2 episoder pr. dag??? Seriøst?? For oss som liker å diskutere på internasjonale H&A fora er dette ganske så negativt.

Det er ikke noe særlig å diskutere handlinger og episoder som har skjedd for 5-6 måneder siden for de Britiske og Australiske seerne. Men siden vi nærmet oss så var det artig likevel, men nå har det jo stoppet opp.

TV2 kunne fortsatt ha sendt 2 episoder hver ukedag fram til påske, og da ville vi fortsatt ha vært rundt 2 måneder bak. Og det skulle være nok, i og med at de har 2 måneders juleferie (de har jo sommerferie da), og vi bare 2 uker cirka. Vi har jo også 3 ukers opphold når det er Tour deFrance, og i sommer skal også TV2 sende fotball VM, det vil si cirka 7 uker uten Home and Away. Vi vil etter dette være rundt 9 måneder bak. Og det er bare tullete.

Jeg synes forøvrig at H&A har virkelig gått nedover i kvalitet i de siste åra. Som en vel voksen seer, så likte jeg de litt mer jordnære fortellingene. Med det så mener jeg ikke at det bør være som det var på 90-tallet hvor det knapt skjedde noe i det hele tatt. Men karakter byggingen har vært dårlig i de 4-5 siste sesongene, og karakterenes personlighet skifter fra historie til historie... og det er vanskelig å investere i dem.

Jeg savner karakterer som familien Sutherland, Hunter familien, Aden, Belle, Tony og RAchel m.fl. Dette var bedre karakterer med mer stabil personlighet, og forhold fikk lov til å utvikle seg.

Karakterene har blitt litt ensidige, de har noen for bare komedi f.eks. Palmer, Marilyn, Roo osv. og deres historier blir ofte bare tåpelige og litt pute tv.

Og så har de noen karkaterer bare for drama, Braxtons osv. Og det blir litt vel mye drama, tragedier og kriminalitet på de. Og det er bare massevis av trekantdramaer i forhold som ikke har fått utvikle seg først sammen med karakterene. Det skulle vært mer jevnt fordelt og karakterene skulle blitt mer stabilt bygd opp.

Dette sammen med at TV2 nå har valgt å være 6 måneder bak Australia, og ikke fortsette med å sende 2 episoder hver ukedag gjør at jeg vurderer å slutte å se serien etter nesten 20 år.

Syns serien har forbedret seg de siste årene, serien ble bedre når braxtons kom med og reddet serien og ga litt action, såpe er gørr uten action

Enig! Men vil tv2 starte opp med å sende to episoder? Irriterer meg skikkelig at vi henger så langt bak etter som du sier..

Det har det vært i 20 år

Jeg skulle ønske at de droppet alle disse knivstikkings, gjeng og voldsepisodene...

Det er jo det som gjør serien spennende

Evie irriterer vettet av meg! Håper snart den karakteren får seg en utvikling til det bedre.

Noen som vet hvor gammel skuespilleren er i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang det med å sende to episoder, så sendte jeg mail til tv2 for litt siden. Da jeg spurte om de kom til å sende to episoder om dagen igjen og at vi hadde allerede havna ca 6 mnd bak serien, svarte de med at de ikke hadde noen planer om det enda. Da spurte jeg hvorfor, og sa også at flere land ligger kun en måned bak serien. Da fikk jeg svar om at de sendte kun en episode fordi de ikke ville gå tom for episoder å sende på tv.

Men herregud, det er vel ikke akkurat en stor fare med det med det første??

Dessuten blir det jo mye annet drit på tvén til sommer, som igjen vil (helt sikkert) gå ut over home and away. Forundrer meg ikke om vi kommer flere år bak igjen. Er så sykt irriterende!!! Møkka kanal.

I juli vil vi ikke få home and away grunnet tour de france så da havner vi 7 måneder bak serien. Har mailet dem selv, irriterendes og dem kan godt droppe reprisene på bliss, hvorfor skal jeg se episoda for 2 dager siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I juli vil vi ikke få home and away grunnet tour de france så da havner vi 7 måneder bak serien. Har mailet dem selv, irriterendes og dem kan godt droppe reprisene på bliss, hvorfor skal jeg se episoda for 2 dager siden?

Nei så teit!! har du fått svar?

:glare::glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så teit!! har du fått svar?

:glare::glare:

Ja dem sa det samme som dem sa til deg. Jeg som hadde vendt meg til to episoder om dagen, husker jeg brukte å spise middag 16 tida istedenfor fordi det var en hel time med home and away, gode minner fra den tidan):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Kan noen fortelle meg hva som skjer med Montgomery? Og hvor lenge hun blir i serien?

Blir så frustrert av den dama at jeg må vite hva som kommer til å skje så jeg kan nyte episodene fremover nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Kan noen fortelle meg hva som skjer med Montgomery? Og hvor lenge hun blir i serien?

Blir så frustrert av den dama at jeg må vite hva som kommer til å skje så jeg kan nyte episodene fremover nå :ler:

Hun planter en bombe om noen episoder og blir arrestert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun planter en bombe om noen episoder og blir arrestert

Men hva skjer med henne når hun ble rapportert? Det samme med Bianca? Vil de gjennomskue Montgomery?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hun planter en bombe om noen episoder og blir arrestert

Åh herlig! Da kan jeg nyte serien igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lenge til den bomben? Syns det begynner å bygge seg fryktelig opp nå med hun Montgomery, så kan jo ikke være så alt for lenge til? Siden hun har blitt rapportert osv av Bianca og de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Neste uke garantert. Grrr gikk glipp av bryllupet og sex.april og aprils exit): nå funker ikke pc eller så kan ikke brule sumo. Er harvey tilbake enda? Please si jeg ikke gikk glipp av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke garantert. Grrr gikk glipp av bryllupet og sex.april og aprils exit): nå funker ikke pc eller så kan ikke brule sumo. Er harvey tilbake enda? Please si jeg ikke gikk glipp av det!

Oiooi, alt nå? :sjokkert: Spennende!! WUHU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva mener du? Jeg mente dex btw

Mente du svarte på når Montgomery kom til å plante den bomben, om det skjedde snart. Så trodde jeg du mente det skjer i neste uke? Men var kanskje noe annet? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Mente du svarte på når Montgomery kom til å plante den bomben, om det skjedde snart. Så trodde jeg du mente det skjer i neste uke? Men var kanskje noe annet? :klo:

må skje neste uke. På imdb så er sesong avslutningen listet den 27 nov og gårsdagens episode var en uke før den episoda sksl sendes. Men har harvey kommet tilbake i de episodene de har vist i Norge enda?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må skje neste uke. På imdb så er sesong avslutningen listet den 27 nov og gårsdagens episode var en uke før den episoda sksl sendes. Men har harvey kommet tilbake i de episodene de har vist i Norge enda?

Okii :danse: Jeg så ikke dagens episode, men så langt har ikke Harvey kommet tilbake enda. Så sant han ikke dukket opp i dagens episode da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...