Gå til innhold

Katter og hårstrikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med katter og hårstrikk?
I morgen slapp jeg katten inn på soverommet, og som vanlig var han kosete og ville opp i senga sammen med meg. Hårstrikket mitt hadde gått av i løpet av natta, noe katta tydeligvis så rett etter han hadde lagt seg på brystkassa mi. Snappet tak i hårstrikket, løp ut i stua som en galing mens han lagde sine "nå har jeg gjort noe galt"-lyder, og ble villmann i en halvtime etterpå.

Det er noe med hårstrikkene mine, det er bare dem som får katten min til å gå fra kosete til maniac på få sekunder (som jeg vet om enda ihvertfall).
Har deres katter noe sånt?



Anonymous poster hash: bc604...bb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Enhver strikk som er 'på frifot' her i huset genererer slike katter som du beskriver (med unntak av 'nå har jeg gjort noe galt' lyder).

Strikk er kjempegøy å leke med, og favorittstrikken er de litt grove, lilla strikkene rundt aspargesbuntene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liker også hårstrikk og q-tips. Og tomme tyggispakker er favoritten. :)

Anonymous poster hash: 51d54...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er gal etter gummistrikk, og liker å tygge på alt av plast. Og papir, da, man må jo ha konfetti i hus, må vite!



Anonymous poster hash: c2a11...9b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ja, hva er greia med katter og strikk? Min katt er veldig smart også, hun vet hvor jeg legger mine hårstrikker så finner de lett.

Q-tips er også gøy, og fjær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minstemann her i hus lar ikke sjansen gå fra seg om matmor har lagt fra seg en hårstrikk på et mindre strategisk sted. Jeg aner ikke hvorfor han har denne facinasjonen for dem, men sånn er det nå en gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er mine katter også! Hun ene har lært seg å ta ut strikket fra håret mitt mens jeg sover (uten at jeg våkner). Like fornøyd hver gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen min også, elsker hårstrikkene mine, men hun pleier å gå lei av de etter en stund, og da legger hun de i kattedoen sin, noe som gjør at jeg selvfølgelig må hive dem, og gå til innkjøp av nye strikk.. men hun er utrolig søt når hun tusler bortover gulvet med strikken i munn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han elsker hårstrikk og sports-bher. Hvis han hadde fått det som han helst ville, hadde det rare dyret ligget og sovet i en stor haug med sports-bher hver dag. Vanlige bher er selvsagt totalt uinteressante. :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han elsker hårstrikk og sports-bher. Hvis han hadde fått det som han helst ville, hadde det rare dyret ligget og sovet i en stor haug med sports-bher hver dag. Vanlige bher er selvsagt totalt uinteressante. :vetikke:

Raring :fnise:

Anonymous poster hash: 46dad...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raring :fnise:

Anonymous poster hash: 46dad...458

Det er fine, tykke strikker nederst på mange av de sports-bhene skal jeg si deg. Og det er jo en kjent sak at katten med flest strikker vinner. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...