Gå til innhold

Søknad på stilling...


sarabellum

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg prøver å skrive søknad, men har desverre ingen som kan hjelper meg til å se på det nå. Søknaden på stillingen som resepsjonist. Min norsk er ikke perfekt.
Tusen takk for hjelpen!

Søknad på stilling som resepsjonsarbeider

Jeg er en jente på 21 år som ønsker å jobbe som hotellresepsjonist hos dere. Det er interessant og spennende jobb for meg.

Jeg har fullført Hotell og Turisme Høgskole og jeg har over 2 år erfaring fra jobb hos to firestjerners hotell.

Jeg liker å jobbe med mennesker. Jeg er blid, høflig og utadvent, flink til å kommunisere og er serviceinnstilt. Jeg takler høyt tempo, utfordringer og variasjon veldig bra. Jeg tar ansvar og er pålitelig.


Ikke nøl med å ta kontakt på telefonen ....... om dere har spørsmål.


Jeg håper på et positivt svar tilbake.


Med vennlig hilsen,

......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg prøver å skrive søknad, men har desverre ingen som kan hjelper meg til å se på det nå. Søknaden på stillingen som resepsjonist. Min norsk er ikke perfekt.

Tusen takk for hjelpen!

Søknad på stilling som resepsjonsarbeider

Jeg er en jente på 21 år som ønsker å jobbe som hotellresepsjonist hos dere. (Evt. Jeg søker stillingen som resepsjonist som utlyst i Aftenposten/på Finn) Det virker som en interessant og spennende jobb for meg.

Jeg har fullført Hotell- og Turismefag ved Høgskolen i X (Dette står på CV-en, så det er kanskje unødvendig å gjenta?) og jeg har over to års erfaring fra jobb ved to firestjerners hotell.Jeg liker å jobbe med mennesker. Jeg er blid, høflig, utadvent, flink til å kommunisere og er serviceinnstilt. Jeg takler høyt tempo, utfordringer og variasjon godt. Jeg tar ansvar og er pålitelig.

Ta gjerne kontakt på telefon ....... eventuelle spørsmål.

Jeg håper på et positivt svar tilbake.

Med vennlig hilsen,

......

Litt kort søknad, kanskje? Skriv gjerne noe om hva du gjorde i dine tidligere jobber, og hvilke språk du behersker. Vurdér også å skrive om slik at ikke så mange setninger begynner med "jeg". Du kan for eksempel flytte en av setningene i andre avsnitt til andre setning i første avsnitt.

Anonymous poster hash: ba062...90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også være lurt å nevne navnet på hotellene du har jobbet på? Og skrive mer utfyllende om arbeidsoppgavene?

Jobbet du feks heltid eller deltid?

Kan du noen språk? Har du interesse for lokalsamfunn/historie/kultur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...