Gå til innhold

Herr og Fru den 2. August!


Gray

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en fantastisk flott, nydelig og fantastisk dag vi hadde i går! Alt gikk som planlagt, talene var fantastiske (vi holdt på å le oss ihjel av min forlover sin tale :skratte: ) mannen sin tale var tårevåt og å gå opp kirkegulvet var en helt enorm opplevelse. Mannen var rørt til tårer og når jeg så han så trillet det lykketårer hos meg også :rodmer:

Jeg holdt på å daue av nervøsitet før vielsen da! Fy søren, å stå å vente på at organisten skulle begynne å spille var egentlig helt pyton. Da peaket jeg på nervøs-skalaen og holdt omtrent på å bli en geleklump :ler:

Pappa klarte å gå sakte opp kirkegulvet, for jeg hadde mest lyst å rive meg med han opp mot alteret :fnise:

Å ta bilder etterpå gikk som smurt, vi var til og med ferdig før tiden siden vi var så flinke og fine ;)

Gavene vi fikk var flotte og av mamma og pappa fikk vi et bilde laget av en av Norges fremste kunstnere! Herregud det må ha kostet en formue! Så om det noen gang skal begynne å brenne hjemme til oss er det dét 2. jeg vil ta med ut av huset etter frøkna :ler:

Nå sitter vi igjen med helt fantastiske minner, bilder og gaver. Jeg kan ikke tro hvor heldige vi er :hjerte:

Jeg er en kone! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dagen ble som håpet og mer til :strix:

Så noen bilder av deg på Insta og du var bare nyyyyydelig! Utrolig fin kjole! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :rodmer: Så herlig at alt gikk fint og at dere hadde en flott dag!!! :strix: Du var helt nydelig i kjolen din, og for et stilig par dere er! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...